meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 heh get winglijkt me niet lekker denk al wat bedoeld die nu dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ben weer in da house.De AA was interessant! Het is belangrijk om fris te houden waarvoor we het allemaal doen.Mijn oprechte bedoeling was alleen te luisteren en tóch ging het over het forum, de Tactussen, de Internet-behandeling (of dat nou anoniem was of niet).De mensen waren (zijn, sorry) allemaal oprecht en dat is fijn.Het doet me goed weer te weten en te horen waarom ik geen alco meer wil drinken.Kortom, ik ga volgende week weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Houtje wat goed van je en wat een durf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi Lindelees pas laat mee, en omdat 10 jaar iets is wat jullie samen hebt bereiktis een kado voor samen misschien op zijn plaats?Een lekkere verwendag in een mooi saunacompex?er is een site waar je je postcode op inklikt en dan krijg je de 2e gratis, als je ook de datumal weet, print bon uit en voila!www.gratisnaardesauna.nl ik hoop dat he hier wat aan hebt, als je er niet van houdt dan een romatisch etentje of iets waar je samen veel van genietliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Wow Woman,wat prachtig, waaraan ook gerelateerd, een hele klus, maar wat een resultaat,wat zul je trots zijn!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ja Kirky, dan kun je beter zelf ziek zijn, niet om aan te zien heb, je kind zo ziek.Een antroposofisch middel waar mijn kinderen heel goed op reageerden: 2 schijfjes citroen onder de voeten in sokjes, dat trekt de koorts naar beneden. Ik stond er versteld van hoe snel dat soms ging.En ik denk ook dat ze gewoon geen risico nemen en het bij voorbaat Mex. noemen, maar zelfs dan als je kind verder gezond is is het gewoon uitzieken!!!sterkte ermeeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hannah, wie is je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Kirky,Laat ik het niet verkeerd zeggen. Er werd aan mij onder meer gevraagd hoe anoniem de internetbehandeling is.Wat binnen de AA besproken wordt, blijft tussen de vier muren van die ruimte. Als het je buurman is, komt die daar ook niet voor zijn zweetvoeten.Ik probeerde dus te vermelden dat ik alleen zou luisteren, maar dat er toch snel vragenwaren over alcoholdebaas en dat ik natuurlijk niet na kon laten mijn mond open te doen.Daar ging het over.Hoe is het met je zoontje na het douchen?En nog een (ervarings)tip: als je paracetamol geeft tegen de (hoge) koorts is het beter omdat écht om de 5 en 1/2 à 6 uur te doen. Anders kan de koorts gaan pieken. Dus ook al isde koorts vannacht iets gezakt, tóch (zeker in de nacht) een paracetamol geven. Anders zitje om vier of om vijf uur vannacht in de paniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hannah welkom terug,Hoe is het nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Sorry, kan het antwoord niet afwachtenMoet gaan. Het maakt ook niet uit trouwens.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Wat ik niet allemaal weet. Gelukkig bijzonder weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Kirky, koop een mondkapje. Probleem opgelost!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Lieve mensen ,Ik ga naar m,n mandje toe slaap lekker allemaalknuffelllllllllllll voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi Kirkydoor je zoontje vergeet ik jou bijna,ken je warmtepleisters?tsalpasnah heeft de duurdere en arbiw en noitca de veel goedkopere,ze werken 24 uur en doordat de warmte diep doordringt en de pleisters best groot zijn doet de ontspanning het werk. maar je kunt alleen weten of het werkt als je geen pillen slikt natuurlijkdus je moet zelf maar zien of je dat aandurftsterkte ook met je zoontjeen uit zijn buurt blijven, kom op, als je besmet bent is dat al gebeurd, hij heeft jullie gewoon nodigJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Goedenavond allemaal,Ik heb weer de draad gelezen en prompt is mijn avond al weer omFijne avond nogTruste voor wie slapen gaat:lips:Ik ga ookTot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi AR,Geen yoghurt vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Welterusten allemaal,ff douchen en dan met boekje naar bedmorgen begint school, dus vroeg opniet meer echt gewend,doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 HOi allemaalVolgens mij gaat dat pas in op het voortgezet onderwijs, Kirky..Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn?Fijn voor je houtje dat je het zo mooi ervaren hebt vanavond bij de AA.Zelf geen bekende tegengekomen daar??Lijkt mij echt lastig als je daar voor het eerst naar binnen stapt, of was jij daar helemaal niet mee bezig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ja Houtje yoghurtje heb ik al gepakt en ga er zo lekker voor zitten hoor;)Kurk fijn dat de medicijnen werken sterkte met je zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 nu ga ik afsluitentruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Witte,Nee ik zag er niet tegenop.Als ik een bekende was tegengekomen was ik niet weggelopen. Maar in zekere zin waren het allemaal bekenden haha.We hebben allemaal dezelfde problemen nl. @allen,Welterusten en geniet morgen van je frisse hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ik bedoelde dat kinderen van het basisonderwijs over het algemeen best graag naar school gaan.Daarom vroeg ik ook: ik weet niet hoe oud jou kinderen zijn?Nou ja, wees blij dat hjij in ieder geval graag naar school gaat. Ik hoop dat hij snel weer beter is. Ik vind het ook wel logisch dat scholen nu extra alert zijn in de mexicaanse tijd. toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ook welterusten, Houtje.Alle anderen ook een goede nachtrust.Ik ga nog wat boekje lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ok dan Houtje.Fijn voor je dat je er zoveel herkenning hebt gevonden.Ik wens je in ieder geval succes bij je volgende meetings.En jij ook weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Als het meezit gaan we én morgen én overmorgen extra oefenen voor het buikdansoptreden. Ik heb de foto van het kostuum ook naar de meiden gestuurd, en ze krijgen er meteen weer zin in (net als ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden