Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi An,toch altijd weer fijn je te lezen!En is Thé afwezig?Corinne, Soothe, eigenlijk ook: Dar, ik heb de volwassen versie van Boefje Mees.Ik probeer nog even een foto te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hannah, al naar de vakanties gekeken? En...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Smakelijk Valentine!! en hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Niets verontrustends hoor ik heb geen alcohol gehad, maar week 35 was erg zwaar wat de trek betreft (vorige week dus)Dat was de afgelopen maanden nog niet voor gekomen, en juist op het moment dat het veel beterder voor mij gaat worden dan de afgelopen 2 en een half jaar.Waar zit die link dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Darper 1 oktober ga ik daar werken, vind het echt eng nog, alles is nog zo nieuw en onwennig en heel ander werk dan de horeca, dus ik moet het nog mijn baan maken als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik maak er vandaag maar eens een vroege avond vanInhoudend lichten uitdoen en naar bedje toefijne avond nog en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Zoals Boef Mees nu is...Boefje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi allemaal,Albert,Jij schrijft over je overklaarbare trek vorige week.Zou het niet eens heel goed kunnen zijn dat het de spanning is over je nieuwe baan.Vroeger kalmeerde je dat waarschijnlijk met drank.In dat eerste jaar, had ik het soms ook weer hoor, na maanden, opeens weer vreselijke trek.Als je er over nadacht was daar dan meestal wel een öorzaak"voor te vinden.Gewoon niet aan toegeven, de aanhouder wint echt.Tijn,Wat super dat je zo,n fijne dag hebt gehad.Puur de beloning van niet drinken.Koester dit gevoel.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 En dan nu, als:moederpoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 AR ik zie de link wel. JE hebt gewoon veel spanningen nu, misschien niet zo heel bewust en dan treden oude strategien weer om de hoek kijken. Dat is het eigenlijk.Laat je niet van de wijs brengen door die gedachtes.Besef dat je het nu al lang zonder kunt, dus dit moet je zien als een extra uitdaging.Welterusten AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Zo, dat is me nu toch maar gelukt!Dar, jij plaatst foto's alsof het niets is, en ik doe daar gewoon een half uur over, en dan nogdanlzij de gebruiksaanwijzing van een héle lieve ADBster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Trees: wat een leukerd. Ik zou echt niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen en ik wil het denk ik ook niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Rapilos: zijn de drains er al uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hannah: ik heb niet goed begrepen of je nu alleen op vakantie wil of met de kinderen.Als je iets met kids wilt doen heb ik wel een leuk idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Wing: knap, heb je goed gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Trees,Foto,s plaatsen..?Nou daar heb ik helemaal geen verstand van, vind het al knap dat jij dit kan.Wil het geloof ik niet leren ook, mij te ingewikkeld allemaal.Wel een zeer tevreden moederpoes zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 An,Nee, de drains zijn er nog niet uit helaas.Vanochtend wilde ik er een laten verwijderen omdat er iets meer dan 20 ml. inzat.Maar volgens de huisarts moest het er echt onder zitten, dus ben ik weer naar huis gestuurd met een afspraak voor morgen.Maar ja, er zit nu ook alweer 20 in, dus die afspraak kan ik wel weer afzeggen.Baal er vreselijk van want ik krijg last van die slangen in mijn lijf( De insteekplaatsen gaan pijn doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Nou Kirky,Gefeliciteerd dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi meiske,je hebt me wel ge-inspireerd hoor,net een foldertje meegenomen om 6 xonder begeleidng te gaan lopen en goede techniekente leren (ik krijg altijd pijn in mijn zij)aan het einde loop je 3 tot 5 kmlijkt me wel zinnig, ik deed altijd interval, maarals mijn vriendin niet ging deed ik ook niets,dus een stok(je) achter de deur is wel fijnenne er mogen best wat kg's af, wantik heb me deze maand wel wat snoep toegestaan i.p.v. alcohol, maar na de 1emaand droog mag ik van mezelf ook daar aan gaan werken,elke stap is er eengroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Kirky,Er zit ook weinig anders voor je op dan uitzieken.Ik wens je vanuit hier beterschap en een beetje positieve kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Trees mijn dag is weer goed. Echt een gevoelsmens hè.Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Kirky, geen hypochonder worden hé. Sterkte met uw onwelbevinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Kirky,Schrale troost; Het gaat echt weer over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Mensen,Ik ga naar bed.Lekker op mijn rug slapen Bleeh.Maar goed , met dat handje pijnstillers wat ik s,avonds moet slikken val ik wel half in coma.Dus dat scheelt weer.Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Slaap lekker Rapilos.Morgen weer een beetje beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden