Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Één keer moet genoeg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wat een toestanden allemaal.De virtuele wereld hier, is de echte wereld op een kleinere schaal!En dan gebeuren deze dingen.Rapilos Bako Druppeltje!Dus wat moet een mens zeggen. Kracht en sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Goeieavond allemaal,Ik ga ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wat luistert u nu?alhier: Art Tatum - Tiger RagArt Tatum, werkelijk, aanrader!!@Tijn; bij mij kwam ook van alles bovenDitmaal bewust gezwegenDat gel*l over mijzelf komt mij ondertussen de strot uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Tijn, ik heb je relaas gelezen. Een beetje schrikken kan geen kwaad.Als ik aan alles denk, krijg ik een acute opvlieger!Het houdt een mens scherp.Dat verleden moet je niet meer terug willen.Move on!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Art Tatum, mij niet onbekend. Een meester Jazz pianist en razend snel ook!!Héééel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo, wie schrijft die blijft. Er uit met de toestanden.Ik heb wat afgeschreven. Tijn, dat moet je nog weten, jij was er ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hee Tijn waarom schrijf je nou, misschien had ik mn mond moeten houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hee druppeltje, ik ga aan je denken hoor morgen.Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Veel is onze eigen schuld. Misschien niet direct jouw schuld. Ook niet de mijne, voor zover ik weet.De mensheid in het algemeen.Morgen ga ik Googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Witte, toch nog leuk gehad, zag ik. Het weer kon beter!Mooi dat het toch leuk was.Ik ga slapen.Nu is het Dinsdag, we houden het droog vandaag. Oké. Nightynight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hee scoote das leuk te lezen, dat ik ben gelezen...Weltrusten voor zo.Bedoel je naar aanleiding van dat stuk wat je over jezelf hebt geschreven??Ik vraag het eerst maar voor ik er naast zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 laatste vraag is voor jou Tijn, ben je naam vergeten erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 druppel, sterkte morgen met de uitslag. Jeemnienee, wat zijn de mensen hier vroeg op!! petje af. Ik probeer altijd minstens 10 uren te slapen, vind ik fijn. Dat slapen gaat beter al en ook mn nachtmerries zijn er niet iedere nacht meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ik bedoel je mini vacantie Witte.Je zei toch dat het leuk was, of las ik verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ik snap het , er kruisen wat berichten.Begrijp alles nu! In orde.Tijn, ik knap af, morgen raadpleeg ik Mr Google.je hoort me nog!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Was t ook ff kwijt hahaKrijg je ervan als berichten elkaar idd kruizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Das nou balen, ik kan niet slapen. Al een tijdje wakker en maar weer opgestaan. Ronkend mens naast me, ronkende kat en twee ronkende honden beneden:angry:Maar ff patience gaan spelen op de computer, broodje gegeten en nou heb ik zin in koffie! Helemaal raar. Nog wel zo lekker naar de sauna geweest vanmiddag. Nou ja, jammer dan, een paar uurtjes slaap is in te halen.Houtje, wat geinig om te lezen dat je naar de AA bent geweest. Leuk hoor. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Ik wens je toe dat je er veel aan mag hebben.Haddock, laat die ouwe koe maar op stal hoor;)Die koffie ga ik maar niet zetten, dan wordt het helemaal nix. Stom is dat, moet retevroeg op morgen en nou kan ik de slaap niet vatten. Ach ja, ik overleef het wel. Er zijn ergere zaken, nietwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Slaap wel allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Tijn, ik zal het doornemen en stuur een PB!trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Truste bam bamBen je ook zo jaloers op alles en iedereen die nu lekker liggen te ronken??Ik ga het ook proberen, morgen weer vroeg opIk wens ook iedereen weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ach jaloers, ik zou er graag naast liggen slapen, absoluut. Maar soms heb ik dit. Gaat morgen vast weer beter. Ik leg me er bij neer. gelukkig helpt het dat ik weet dat ik morgenmiddag een tukje kan doen! Dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 En ok, beetje jaloers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: tijnsoothe. ik ben ook niet gelovig. daar heb ik altijd een bepaalt soort gevoel bij gehad. deze documantaire legt uit wat ik altijd al zeker wist. wij zijn de ziekte van de wereld. de mensheid verstoort het natuurlijk evenwicht. Nog niet van overtuigdDe mens an sich is geen ziekte, geen parasiet. Wij zijn heel wel in staat om in harmonie met de natuur te leven De multinationals, zoals zij ons uitbuiten, en de staat, zoals zij ons vormgeven, daarin zitten behoorlijk zieke patronen, dat is zeker waar. Maar zie kan eigenhandig een multinational als Shell tegenhouden, of zelfs maar 120 graden van richting doen veranderen?Niet vergeten; de industriële revolutie is pas begin 1800 van start gegaan. Met die verbrandingsmotor (en kolenstook) is alles goed fout beginnen lopen. We staan nu aan de vooravond van milieuvriendelijke (lees: duurzame) energiebronnen. Zon, wind en water zijn semi-onuitputtelijk. Tenzij we onze dampkring opblazen, natuurlijk.Dus ik ben er nog niet van overtuigd, dat wij een parasiet zijn. Dat we het tijdelijk geworden zijn, op basis van ons fossiele (FOSSIELEN!!) brandstofgebruik, akkoord. Echter, voor ons eigen goed, moeten we daar zo snel als mogelijk vanaf. Ook kan ik leven met het idee dat wij omnivoren zijn, die alles kaalvreten wat we tegenkomen. Maar we planten het ondertussen toch ook weer aan?OK, ik weet, veel is ijdele hoop, maar graag zou ik je hierover over 100 jaar nog eens spreken. Kijken waar de mensheid tegen die tijd staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden