lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Even off topic (is dat de uitdrukking el?)dochter van 13 is aan het pendelenmet vriendinnenis ze een beetje gepikeerddat de pendel zegt dat ze nooit met een neger gaat trouwen!dat wil ze zo graag(ikke blij, maar ja dat is discriminerend heze heeft allemaal van die rappers en engerdsop msn, wil niet weten wat voor vragen ik ooit bij haar las, toenze op mijn laptop zat), 22 , 23 enzwat hebben die gozers te zoeken met een meid van 13en andersom ook natuurlijk?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Tja, niemand heeft ooit drank in mijn keel gegoten nadat hij me op mijn rug had gelegd.Ik heb daar altijd zelf voor gekozen. pak ik um of pak ik um nieDe gedachte gaat aan de daad vooraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Naomi,12 weken, een mijlpaal! Van :heart:e!Jouw moeder zit nu waarschijnlijk wel in een versneld proces (misschien onbewust)en wie weet gelooft ze je wel, maar wil/kan ze er nog niet aan. Zij heeft haar tijd nodigen jij de jouwe om dit nieuwe weer aan te kunnen. Sta er voor open dat het goed kan gaan.Nachtmerries is ook verwerken, dingen moeten eruit. Praat erover als je kunt.Soms zijn monsters gewoon symbolen voor iets heel anders.Sommige droomtherapeuten zeggen dat iedereen in je droom een deel van jezelf vertegenwoordigten dan willen jouw negatieve/schaduwkanten misschien ook alleen gehoord worden.Het kan ook meevallen, echt!Fijn dat je zus en zwager je nu ook steunen en je man en jijzelf! Da''s al een heel team.een fijne waardevolle avond!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ik ga nu uitloggenff zonnebloemen voor mijn zuskopen, die stelt haar huis en tuin morgen ter beschikkingen is nu al druk aan het voorbereiden.Lees later wel bij,tot ooit maar weerJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Jane ik zou mijn hart vasthouden, met wat die kinderen allemaal uitvreten op internet. Echt, af en toe ben ik zo blij dat ik geen kinderen heb!Kun je dat een beetje controleren, of hoe gaat dat?Naomi het is mijn mening, dat als je moeder haar laatste tijd in gaat, wordt het misschien tijd voor vergiffenis.Ben het met je eens, ga de confrontatie maar aan. Vroeg of laat loop je er toch tegenaan. En nu leeft ze nog, nu kan je er nog wat mee. Of het lukt is een tweede, maar dan heb je tenminste je best gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Fibo ik ben ook zo iemand die het niet kan laten om hier steeds weer even te kijken. Ben toch gehecht geraakt aan het delen hier. Of dat internetverslaafd is, weet ik niet, maar ik heb het zelf wel als storend ervaren als iemand tegen me zei dat ik hier zo vaak ben.Dat geeft toch niet? Je kan er maar behoefte aan hebben.Ben benieuwd wat jij bedoelt met jouw mening over vergiffenis. Ik sprak alleen vanuit mijn eigen ervaring, dat ik achteraf bekeken met mijn moeder veel meer had willen bespreken. Nu kan het niet meer, en dat zit me soms best dwars. Dus dan denk ik, als iemand het nog kan, doe het dan maar, dan zit je later niet meer met al die vragen.Maar ik snap ook wel dat de situatie van Naomi heel anders is dan de mijne. Ik heb niet veel wrok of pijn ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Zo ik heb een leuk dagje achter de rug.En het wordt nog leuker!Zoon is met de trein naar Venlo, naar een Internet-Game-Vriendje. Hij blijft daar het weekend logeren.Die mensen van het "keurige" gezin hahaha.Dochter heeft gevoetbald ik weet alleen de uitslag (nog) niet. Op weg naar de verzamelplaats in de auto riep het schaap opeens dat ze haar voetbalschoenen vergeten was. Ik heb flink gemekkerd.Daardoor te laat op de verzamelplaats en moest ik haar naar de (uit)wedstrijd brengen terwijl het officieel niet mijn rijbeurt was. Daarna heb ik de middag zoetgebracht op onze jaarlijkse activiteitenmarkt en in onze muziekschool. Ik was van een paaroptreden erg onder de indruk. De tranen zitten me toch al hoogdus ik moest ze tegenhouden.Dochter gaat na de voetbal met paps mee voor het weekend (24h).Ik ben geloof ik weekendoppas voor mijn lease-dochter, die wilhier koken en haar huiswerk maken. Best. Prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Naomi,Ik heb vrede gesloten met mijn moeder vlak voor haar overlijden.Ik vond het moeilijk maar ben er erg blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ja Niwi en Vie ook,het blijft inderdaad opletten, vroeger is het 2 x misgegaan met haar,niet desastreus, maar zel erg, ze is er door van school gewisseld.Nu lijkt ze haar lesje wel geleerd te hebben. Toen ik haar erop aansprak lachte ze me een beetje uit dat ik het zo serieus nam: zij dist dat soort berichten zonder ze zlefs uit te lezen (zegt ze), maar ze is vrijnuchter en gelukkig een goed sociaal leven met ook wel wat oudere jongens, maar meestal van school.Helaas heeft ze een erg op/en over het randje balancerend vriendinnetje en dat levert wel eens echte problemen op. Dit is echt een hele moeilijke tijd, het is net of ze niet echt kind meer kunnen zijn.En de puberteit is voorlopig niet voorbij, dus ik houd mijn hart vast.Lastig leerproces, dit levenen vooral het loslaten,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ja Hannah,de regels zijn duidelijk. Ze gaat er overwegend goed mee om,kent de gevaren en wil haar eigen weg durven gaan. Helaas mag ze bij vader meer en maakt daar handig ge- en misbruik van soms. Kan haat geen ongelijk geven, maar het geeft vrij vaak reden totdiskussies (ahum, netjes gezegd he).Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Fibo het ging er ook niet om of je mij bedoelde, maar ik was gewoon benieuwd hoe jij dat ziet.En als ik nog even doorschrijf, heb ik straks 7000 berichtjes, dat vind ik wel een taartpunt waard! Houtje, afgemat, of valt het mee? Loop je nog steeds met een ikeakastje in je rug?Ik ga zo even kijken of er vanavond een mooie film op tv is, daar heb ik nou echt eens zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Oh Wingchunals er een rijp voor is is zij hetben er al over op school wezen pratenen zij hadden hetzelfde bedacht, leukom dat zo te horen he? Doodeng vind ik het.Op school zeiden ze haar extra in de gaten te houdenen ze is gelukkig echt een sportkind, mag ook extra in de regio trainenen nu begint alles weer, dus is ze veel minder op straat.k stimuleer andere vriendinnen, maar niet te opvallend want dat werkt averechts.Bij mij moet ze om 11 u savonds thuis zijn, anders huisarrest, maarvorige week mocht ze van vaders tot 1.30 op een feest blijvennotabene op de avond dat ze naar mij toe zou zijn gekomen.Ik moet er echt over stoppen, want ze is nu ook daar en ik hoor de dingen steeds pas achteraf.Gelukkig is ze net al 2 x hier geweest, gezelligmet 2 vriendinnen waar thuis ook strengere regels gelden en daar past ze zich naadloos op aan.Dank je voor je zorgen trouwens(maar ik he er al genoeg hoor, grapje)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Houtje,Wat leuk he dat het zo kliktmet dat gameboy-vriendje.2e keer al naar venlo toch? Is hij ookal een keer bij jullie geweest?Het kan dus ook iets toevoegenmet die computers; het istoch iets van deze tijd dat je niet tegenhoudt,al zou ik het ding weleens het raam uit willegooien. Merk nu wel, hoe het je pakt, ook dit forum, af en toe denk ikgoh net Coronationstreetdat had mijn moeder dagelijks open dan ging ik maar weer buiten spelen.Maar ik denk dat als we maar een goed evenwicht hebbenin sociaal leven, beweging, hobbies, werk enz enzdat het vooral toevoegten anders zit er een knop aan toch,voorlopig ben ik heel blij met julliegroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Hij is er niet Hannah, dat kun je zien als je op Forums klikt(die bemoeial Jane) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ik heb ook niet mega veel berichtjes, maar ben elke blij dat ik hier elke dag ff kan lezen.Het ging er natuurlijk ook helemaal niet om hoeveel berichtjes iemand heeft geschreven, tenminste dat begreep ik er niet uit.Maar wel een mooie gelegenheid voor mij om te zeggen dat ik blij ben met het forum. Dus bij deze: Bedankt allemaal voor jullie berichtjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Hee dar,Leuk dat je er ook eens bent op de middag.Ik ken je eigenlijk alleen uit de.... eh.... öchtendploeg", zoals laatst iemand het noemde.Eet smakelijk met je kip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Hee the,Bevalt het weekend je tot nu toe bij je ouders?Ik hoop dat je een beetje rust krijgt en tijd om alles goed te overdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Pepervlokjes Valentine?Wat? Hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Hee dat klinkt mooi The,Klinkt een beetje als innelijke rust of is dat nog te vroeg?Valentine ga jij elke dag uit eten??haha nee hoor, lees dat je vriend zo lekker kan koken, maar t klinkt als restaurant food. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ik weet zelf de datum van mijn laatste glasen wat een ander daarvan vindt, is mij gelijk.Het gaat meer om de kwaliteit dan om de kwantiteit van de dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Hoi Valentine,Ik heb zelf Merel van Groningen vorige week gelezenwaar gebeurd, maar helaas ze wilde het niet lezen,want was al project op school geweest.Ik ga m zelf wel lezen dan van M M want wil wel signalen op tijd kunnenherkennen. Maar Saar is erg intelligent hoor en keiskeurig wat jongens betreft,vriendinnen zijn vaak lyrisch op die leeftijd, maar als ik aaht antwoordenaan die knullen lees, is het echt nog een 13 jarige gelukkig. Ze gaat niet in op hen, maar zegt en vraagt haar ding (gaat vaak nergens over, maar heerlijk om dat te zien).Brengt me trouwens wel op een zwaar issue wat nu ook speelt:Ze wordt donderdag 14, en het feestje: geen film, geen uitje, traktie? niet aan de orde: madamwil met jongens en een kratje biet (voor die jongens, want die moeten drinken) een zgn feestje.Van mij mag er nog geen alcohol, vader zegt moet kunnen. Woorden dus en nog geen besluit genomen. Als het hier is, moet ik weg, doe ik niet dus, ga zelfs met schaal bitterballen binnen kijken wat er gebeurt (oeioeioei) niet pedagogisch volgens pa.Hoe doen jullie dit soort dingen, ik word maar kwaaier en kwaaier en toen ik nog dronk, zou ik hem het besluit laten nemen en hem wel de schuld geven als het misging, en als het niet misging ook.Nu kan ik mijn ogen er niet voor sluiten, maar de verantwoordelijkheid wordt me soms teveel, ik voel me echt machteloos. Als het hier niet mag, gaan ze in een parkje zei dochter, en dat wil ik ook niet.En we hebben dus een goede afspraak, onder de 16 geen alcohol. Maar die geldt natuurlijk niet voor andere jongens. Toch dat park da maar?Of bij bader thuis onder zijn verantwoording en in zijn weekend, das ook struisvogelen; help?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Ik hou helemaal niet van sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Jane pbHaha FiboKlinkt ook al zo lekker Dar een kip die lekker gaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 update: ik lees net het antwoord van HAnna op dezelfde pagina.Kort en krachtig. Dat mijn onderstaan gefilosofeer vooral overbodig.-knip-V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst 12 september 2009 Een week of twee geleden, Hannah, schreef je dat je verliefd was. Nu vergaat het mij zo, dat ik als verliefd mens eigenlijk wel de hele wereld aan mijn gemoed kan drukken van vreugde. Blijkbaar werkt dat bij jou toch iets anders.Je bent zo bitter, wat is er toch aan de hand? Je zit maar te katten en te schoppen. Als er wat is, zeg het dan gewoon in plaats van met allerlei ingewikkelde omwegen je ongenoegen te uiten.Zie je zelf niet hoe zielig je op deze manier overkomt?Verder ga ik het recept dat ik heb gemaakt, op de receptendraad zetten. Het is lekker, ik heb al voorgeproefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden