Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september


lady jane

Aanbevolen berichten

Nou meiske,

dat valt echt reuze mee!!
natuurlijk loop ik wel vaak en ik moet nu eenmaal veel fietsen maar eigenlijk als je gewoon gezond van lijf en leden bent dan is het harstikke goed te doen!
natuurlijk doen mijn voeten wel een beetje pijn, maar de hele dag in de stad lopen vindt ik erger!
humm, dat kan natuurlijk ook door de hakken komen:D

ik vind het echt een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: Vie


Isa, ik weet niet of je nog op een mening zit te wachten. In jouw situatie zou ik als de bliksem zorgen voor werk en een eigen huis, en als je vriend zich af gaat vragen waarom je hem niet meer achter zijn kont zit met berichtjes en zelf eens met een sms komt ofzoiets, zou ik hem verdraaid lang laten bloeden voordat hij een welwillend woord van me zou krijgen.
Is me dat een manier van doen van hem zeg, wat denkt hij wel.
Je kan wel zeggen dat je weinig zelfvertrouwen hebt, nou dan is dat misschien het eerste om eens aan te gaan werken in plaats van achter een vent aan te zitten.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(verwijderd door de moderator)

Ten eerste weet je niet of hetgeen geschreven wordt klopt en ten tweede kan Isa ook weleens "dingetjes" hebben weggelaten. Als je 1.5 jaar een relatie hebt en samen een huis hebt en je wordt gedropt door je vriend bij je ouders kan die gast weleens heel desperate zijn geweest.
Nee, degene die niet het alcoholprobleem heeft die moet maar tolerantie tonen...
Huil huil wat een bullebak zeg.
En onzinnige reakties als deze helpen zeker niet in het herstellen van de toch al zwaar beschadigde relatie.

Isa,

Get your --- together en zoek hulp en ga er aan werken.
Als jij het niet op de rails krijgt dan kun je een leuke relatie ook vergeten.
Ik wens je veel sterkte .
:present:

Oke,

Vanochtend om 8 uur al weer op het voetbalveld voor de titanen van F6 en ongelooflijk maar waar na een slecht begin en 0-2 achter hebben de mannen toch uiteindelijk met 3-2 gewonnen.
Was weer een gezellig sfeertje en we reden mee met een van de andere ouders en die man werkte bij de forensische dienst van de politie. Toch leuk om te horen en kennis te maken met weer meer mensen. En zoontje scoorde ook nog eens de winnende en het was ook de eerste keer dat ie scoorde in een officiele wedstrijd en daar was die best trots op (net als zijn pappie overigens).

Voor de rest beetje gevoetbald , docu gekeken over Sikhs in Australie (vond ik wel boeiend) , geluierd en dochter en vriendinnetje geholpen met opzetten van een tent in de woonkamer en straks gaan we uit eten met schoonouders in het altijd mooie Amsterdam. Dit vanwege het aanstaande vertrek want mijn schoonouders gaan terug naar Aruba om daar weer te gaan wonen.
Een heel goed Turks restaurant dus ik ben benieuwd.

Ik wens iedereen een fijne avond en wens de lopers voor vanavond veel succes en gezelligheid toe.

:rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,

Ik vind je niet zielig.
Ik weet wat het is om de deur gewezen te worden en niet thuis te mogen komen.
En oh oh wat vond ik dat vernederend en ik voelde mij als een kind behandeld.
Maar ik kan achteraf niet anders zeggen dat ik er ook een puinhoop van had gemaakt.
En gelukkig kwam ik iemand tegen die voor mij bijzaken van hoofdzaken kon onderscheiden want zelf kon ik dat niet meer. En prioriteit nummer een was clean worden en blijven.
Geen beslissingen over wel of geen relatie , huis kopen (wat ik wel gedaan heb en wat het domste is geweest wat ik gedaan heb want het kwam toch weer goed) maar volwassen worden cq geestelijke groei voorop stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groetjes allemaal.

Isa is hier pas 3-4 dagen aan het schrijven. Ik weet door haar schrijven dat ze een relatie van 1,5 jaar heeft. Ik vind dat heel kort. Ik heb ook begrepen dat de partner ook niet vies van alcohol is.
Vie komt hard over met te zeggen om die partner maar te laten sudderen en niet achter zijn gat aan te lopen. Het heft in eigen hand nemen en werken aan zichzelf. Dat is nog niet zo een gek voorstel.
Ziza roept haar op tot meer schuldgevoelens en vooral boete doen. Niet de manier om iemand zover te krijgen dat hij of zij zich niet zielig blijft voelen.

(verwijderd door de moderator)

Niet zo gezellig om in binnen te vallen na een rustige, zonnige, warme nazomerdag.

Top van Tasseke en Theemuts dat ze de wandeltocht van Dam tot Dam hebben gedaan. Sneu voor Dar om juist nu in de lappenmand te liggen.

Zijn er ook mensen die aan de hardloopwedstrijden meedoen bij de van Dam tot Dam?

Van lappenmand gesproken. Ik dacht dat mijn verkoudheid op zijn retour was, maar ik begin me nu belabberd te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat doe ik ook niet Thé, heb genoeg aan mezelf maar af en toe erger ik me aan de rechtlijnigheid c.q. starheid. Hoe gaat het hier. Hoofdluis overwonnen, flatscreen TV gescored voor 40 euro, 13 oktober beginnen met cursus mindfulness en 10 oktober theorie-examen. Ja hoe gaat het, kan beter maar alles is meegenomen. Heb nog 3 weken om te stampen dus ik ga ervoor. Hoe is't met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos ik had het niet tegen jou speciaal, heb zelfs helemaal geen namen genoemd, gaat mij om het sfeertje af en toe. Als jij je persoonlijk aangesproken voelt dan kan ik daar niets aan doen.

Haha Thé nou ik hoop dat ik er dan nog een behoorlijke tijd plezier van heb. Hoop dat het met paps snel weer bergopwaarts gaat. Enne.. knap hoor van Tas en jou die 17 km, is toch niet niks. Veel plezier vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Kate dat je het fijn hebt gehad. Als ik op en neer naar de keuken loop voel ik me al heel wat hahaha. Maar de volgende keer loop ik mee via de scoot.

Vie snap ook niet goed waarom Caro die ban heeft maar heb het ff niet zo goed gevolgd hier de laatste tijd. Zelf begrijpt ze het ook niet zo goed. Schijnt te maken te hebben dat ze voor Dar opkwam die een sneer van Joann kreeg maar het fijne er van kon ik er niet uitmaken. Kortom begrijp het dus ook niet maar ze heeft hem wel te pakken dus.

Ziza vind de opmerking naar Corinne toe niet aardig. Hoeveel ervaring je met het gestopt zijn ook hebt en hoe mooi je altijd kan schrijven maken het jammer dat je vaak toch een kat naar iemand geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Ik ben niet gekwetst ofzo door de opmerking van Ziza. Ik denk dat mannen in het algemeen zich een beetje gekwetst zouden kunnen voelen omdat ik het opneem voor een vrouw.
En probeer om een beetje girl-power in te praten.
Dat geeft verder niet en heeft niets met drank te maken.
En ja, het is zo: ik heb vrouwen hoger zitten dan mannen, ondanks dat ik heel fijn getrouwd ben met een man.

Thé en Tas: geweldig! Ben ontzettend blij voor jullie! Trots!!!!! Wow!

Corinne, een heel vette dikke :present: voor jou.
Als je hart ergens sneller van gaat kloppen, laat het dan zijn omdat je ergens plezier in hebt, niet omdat iemand je afvalt.
En je hebt hoop ik vandaag genoeg om blij om te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...