Soothe Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Thé, eerst de bloem. Dat moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 vladimir drinkt toch water?niks mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Oké niet goed gelezen dus. Boefje ben je Vladimir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 isa: jammer dat je niks gehoord hebt..mannen hebben vaak wat tijd nodig, hij reageert echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 haha, Vie gaat tegen het plafond en die roept:namen lezen!!geen icoontjes kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Het recept van Drup voor snert lees ik nog wel een keer, ben weg nog even de boeken induiken voor het slapen gaan. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 truste Hermie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Truste AR en heel veel succes in je nieuwe baan a.s. maandag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Truste ThéLeesse nog en succes morgen met de cursus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Blz 11? jeetje wat ben ik ver gezakt zeg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hoi allemaal,Ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Wat een gezellige en leuke draad vandaag!!nog maar een leuk berichtje dan:Ik ga morgen heerlijk 4 dgn naar Texel. Net zo lekker uitwaaien als Scoothe heeft gedaan.Zal wel vreemd zijn.Kan ik gelijk uitvinden of ik ADB forum verslaafd ben....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Lekker Witte, en het weer blijft dacht ik ook nog prachtigHeb je een redelijk grote koffer waar ik in pas?Geniet ervan:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Toppie Witte. Welke plaats?Het is nog steeds lekker daar. Wolken waaien snel over!Vier dagen, toe maar. Baas boven baas.Veel plezier!Ik was in De Cocksdorp. Lekker relekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Nou zeg dit is gek....Ik zond net een berichtje naar AR en die is niet aangekomen......Gaat die nog een keer dan AR (kijken of deze wel aankomt)Zou wel lekker zijn nog ff snel een weekendje weg voordat je met je nieuwe baan moet beginnen, maar mn koffer is al vol met ongeveer nog 5 andere die het zelfde idee als jou hadden.Hmmm Scoothe als het daar zo relaxed is dan kan het niet anders dan dat ik zondagavond ook relaxed thuis kom........ Ga nl naar hetzelfde plaatsje als waar jij bent geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 met C O C K;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Ach Witte, het hele weekend kan ik hier nog lekker op het terras zitten:huh: euhh lopenvind ik ook lekker hoor en volgend weekend waarschijnlijk al mijn eerste vrije weekend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Volgens mij zijn jou eerste vrije weekenden in het begin mini-vakantietjes. Goed vooruitzicht toch>?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hanendorp, toch?De tweede fles is halfweg.En nu zit ik echt wel vol, hoor.Echt zo'n dag van zoeken-naar-mijn-vel.Ik lees dat het gezellig is geweest vandaag, hier?Fan-tas-tisch!ps. die baaldag van mij komt voort uit de film van gisteren: The Age of StupidIk háát het als mensen dom zijn/blijven.En die film gaat over de stupiditeit van de mensheid. Dus ja, vanmorgen heb ik al een simpele belgacom-medewerker die mij een flyer wilde aansmeren uitgemaakt voor loonslaaf en zot. En de hele dag heb ik deze clip laten zien aan iedereen die wilde. Doen, als u er tegen bestand bent, want zo erg is het dus écht gesteld met onze natuur en 'onze' aarde.Práchtige animatiefilm die ons, mensen, een bewustzijn schópt.Voor al die 99.85% die dat nog niet heeft.(Want zo erg is het écht...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Inderdaad Witte:)Vlad water zuivert zeggen ze:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Ik ga naar mn bedFijne dagen allemaal!!en tot zondaglaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hoi Witte,ik lees altijd bij en log dan pas in:heel fijn lang weekend op Texel,morgen wordt een top-stranddaghoop voor je dat je vroeg vertrekten daar bent, kun je nog ff bijbruinen.en alvast welterustenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hallo allemaalIk heb zo heerlijk gedanst vanavond, mén wat word ik daar gelukkig van. En dan, morgen weer dansen, maandag weer dansen, woensdag generale en donderdagmiddag optreden en s'avonds les, en vrijdag naar een optreden van onze instructrice. Wat een hééééééééérlijke week !!!!!!!Eerst even bijlezenx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 ja klopt ik heb het ook gelezen. Aan mn nieuwe steen zit ook amethist verwerkt quote: Originally posted by: wingchunGoeienavond. Ik las langs m'n neus weg iets over stenen. Mensen die gevoelig zijn voor edelstenen en mineralen zouden kunnen proberen een stukje amethist bij zich te dragen of bijvoorbeeld onder je hoofdkussen te leggen. Dit zou een positieve werking op allerhande verslavingsgedrag kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Sorry, mijn pc liep vast en kon eerst niet meer reageren, en kon toen niets meer, dan maar opnieuw opstarten.Spud ik heb mijn contract binnen en ik begin 28 september bij mijn nieuwe werk.Ari TOPPIE hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden