Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 September 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The, haha ik zag al hele shows rondom de selectie ontstaan (ala idols):D
Maar het idee op zich is helemaal niet slecht hoor!
Het zou voor de tactiven ook verhelderend kunnen zijn als ze horen wat de forumdeelnemers nu eigenlijk willen/verwachten...als er regels gemaakt worden waar "iedereen" (nuja het gros dan..) zich in kan vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hormoon toestanden.
Kan elk moment ongesteld worden, tis dan net of schoppenkoningin haar entree doet. Veel tam tam en tromgeroffel in mn buik.
Niet erg, als ik dat omzet in daadkracht kan ik bergen verzetten. Maar mensen kunnen beter even uit mn buurt blijven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal hoop dat het met iedereen goed gaat.
heb de afgelopen dagen wel op het forum gelezen, maar hier niet op ingelogd. Wil alleen even kwijt dat ik dacht dat dit een forum was om elkaar te steunen in de moeilijke periode van het minderen of stoppen met het alcohol gebruik. Helaas zie ik constant gekibbel en gezeur om niets. Ik ben er achter gekomen dat dit forum mij helaas niet kan verder helpen, ik ga wel verder met het programma van alcoholdebaas. Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt en dat het zal gaan veranderen. Mensen die mij hier hebben ondersteund met bemoedigende woorden wil ik hiervoor bedanken.
met vriendelijke groet,
rotjeknor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken dat wel hoor woman...als mijn hormonen beginnen op te spelen willen de meesten ook liever niet in mijn buurt zijn :D
Zet het chaggie gedoe maar om in positieve energie voor het buikdansen!
Over een paar dagen is het weer achter de rug...tot het volgende maand weer terug komt :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Rotjeknor dat je hier niet gevonden hebt wat je zocht. Ik denk altijd maar, het is net als in het echte leven, ook wel eens gekibbel. En er wordt volgens mij over het algemeen juist heel veel gesteund.
Ben blij voor je dat je verder gaat met de therapie en veel succes daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Marieke,
het zijn echt de laatste loodjes
en natuurlijk de verhuizing zelf nog
ook een klus, maar wel met
het vooruitzicht dat je van die
butburen af bent
en alle anderen blijven er mee opgescheept
dus voor jou kan het er alleen maar beter op worden!
Nog wel die zure appel om ff in te bijten
hormonen of geen hormonen
kun je niet per dag iets leuks verzinnen om ze nog een beetje
leuk door te komen
leuke hebbedingetjes voor nieuw huisje
plantje voor de tuin
of voor binnen lals welkom
sterkte met de klus nog!!
doei Jane;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotjeknor: misschien moet je nog even volhouden. Of schrijf wat je te vragen of zeggen hebben over de alcohol. Probeer het gewoon, het is jammer dat je afhaakt. Goed van je dat je de therapie volgt via internet. Ik vond hem kei goed, echt super top.

Nog even: wie heeft hier de mexicaanse griep gehad? Hier thuis heeft er een mexicaanse griep in lichte vorm volgens de huisarts. Nou ik voel de bui al hangen, beginnende keelpijn ... maar het kunnen ook de hormonen zijn. Vanmorgen nog fit en fris en nu hang ik als een dweil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Mexicaanse griep hier An. Wel verkouden.
Ben je er bang voor? En waar ben je dan bang voor?
Ik vraag het niet uit kritiek, maar echt uit belangstelling.
Dat komt omdat een heel goede therapeute me ooit heeft gevraagd:
"En wat gaat er gebeuren als er gebeurt waar je bang voor bent?"
Als je van daar uit gaat redeneren, gebeurt er eigenlijk nooit zoveel ergs, maar ik weet niet of ik dat over kan brengen.
Maar de griep is natuurlijk altijd wel ernstig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: ik ben bij tijden een echte hypochonder.
Wat kan er gebeuren, nou ik kan een longontsteking krijgen, heb ik al eens gehad en
dacht echt dood te gaan. Mijn zus is aan longontsteking gestorven b.v.
Ik zit hier al te rekenen, inculbatie tijd, hoe lang besmetting etc.
Maar het is en blijft natuurlijk gewoon griep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag.

Kom ook ff binnen.
Heb de draad van gisteren en die van vandaag gelezen en wil toch ook nog maar iets opmerken.
Wie over dit onderwerp niks meer wil lezen scrolle verder.

Alle gedoe en commotie roepen bij mij sterke herinneringen op aan de anderhalf jaar die ik ooit in een therapeutische gemeenschap verbleef (die bestonden toen nog in het kader van de psychiatrie).
Wat ik er van onthouden heb: ALLES maar dan ook ALLES is THERAPIE!!!
De onderlinge ruzies, de onderlinge vriendschappen, het steunen, het uitlokken, en niet te vergeten óók de reakties op de leiding! De hoofdleider, een psychiater, begon altijd te meesmuilen wanneer iemand hem weer eens autoritair gedrag verweet en begon dan steevast over de relatie met de vader-figuur.
Soms lokte de leiding expres een kettingreaktie in de groep uit. Jaja. En of je nou zweeg, huilde, schreeuwde, sliep of uit je neus pulkte............ALLES werd binnen het kader van de behandeling getrokken.
Soms kwam het me letterlijk de strot uit.
Maar ik heb er ontzettend veel aan gehad.
En nu zie ik hier op het forum héél vergelijkbare dingen gebeuren.
Ik zie het dus maar als wellicht noodzakelijk deel van de behandeling.
Tot zover mijn visie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over tot de orde van de dag.
Het gezwerf lijkt een einde te gaan nemen maar het is me niet in de koude kleren gaan zitten.
Het ondermijnt fysiek en moraal. Ben nu op een punt beland dat ik alleen nog maar cynisch kan zijn over die zogenaamd positieve, helpende gedachten en gevoelens. Tja.......... Maandag weer naar de psych gelukkig.
Maar ik zit niet stil en zet me zoveel mogelijk in om onder de mensen te blijven en geplande afspraken na te komen.
Vanavond vergadering van het kerkbestuur i.v.m. fusie van 7 parochies, zal een lange avond worden.
Moet er morgen om 6 uur uit want doe zowel zaterdag als zondag mee aan een seminar op de hondenclub in Duitsland. Worden ook lange en intensieve dagen.
Zie er best tegenop maar..........ik doe het nu toch maar HA!
Een half jaar geleden zou ik het niet gekund hebben, ozo.
Nu ga ik de honden uit laten, dan kan ik me daarna ff opfrissen voor de vergadering die om 18.30 begint met soep en broodjes. Hm, mij benieuwen of ik een hap door mijn keel krijg, heb altijd moeite met zulke situaties.
Oké, tot later!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bako. Gefeliciteerd met de 11 maanden! Op naar 1 jaar!!

Hoi Jennifer: tja, je kunt dus kiezen hoe je het bekijkt!;)
Kies wat het beste is voor jou; de gedachte "Ow wat zal het weer moeilijk worden dit weekend" of "Ha! Weer een nieuw weekend om te ervaren dat ik sterk ben".
Maar ik snap heel goed dat dat niet zo eenvoudig is hoor. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...