Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Soothe, wat stel ik me dan voor daarbij? Volgens Jane een gezicht erbij, euhhh foto op de berichten of real life. Ik ben het ff kwijt hoor allemaal hier. Had er zeker bij moeten blijven, want raak de hele avond al de "draad" (haha geinige woordspeling) kwijt. Jouw berichten kan ik ook niet helemaal plaatsen Hannah? Je noemt weliswaar een naam en er zal misschien iets gezegd zijn, maar heb je het niet verkeerd begrepen? Ik ken jou zo niet, je bent veel zachtaardiger.Wel heb ik gelezen van je wat er bij jou speelt en dat vind ik ontiegelijk rot. Je weet dat ik je kan begrijpen.En ja Jane, ik ben thuis. Kijken wat de rest van het weekend doet. Op vrijdag thuis is niet ze heel bijzonder, gebeurt (helaas) vaker. Dwz helaas alleen danRoerig dagje geloof ik vandaag op het forum, ik overdenk het van het weekend even te lezen allemaal.Pak nu nog ff koekjes (ik ben een snoepert geworden jongens na het stoppen) en lees nog even mee. Hanna, ik wens je toch nog even kalmte en wijsheid voor nu in het bijzonder.
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Een forumgenoot ( houtje is daar een expert in) zwengelt zo'n idee aan!Mensen die het wat lijkt melden zich aan om te komen.Dan gaan we een locatie zoeken en dan komt Tactive in beeld en levert wel degenlijk een bijdrage. Zij zijn er dan ook bij!Zo ongeveer gaat het. Dat is best leuk zo in het voorjaar.Zonnetje erbij lekker buiten.
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ja ouwe snoeperdje bent niet de enigsteheb er ook al een paar kg bijin de bijna 2 maanden(overmorgen!!!!yes)dat ik gestopt benwe blijven toch wat weg-innemen heis het niet vloeibaar meerdan maar vastJane
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Gaat vanzelf, hoop dat je 't niet vervelend vind.Vond het raar omdat je z'n jonge kop hebt op dat plaatje, dan zie ik je ook zo, maar begrijp dat je al wat ouder bent?
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Suffertje hoi, Gewoon real life!Een leuk restaurant of zaalverhuur bedrijf.We waren ook een keer bij Tactive, lekker buiten in het zonnetje!Catering, alles okè!De laatste keer in een voormalig klooster omgebouwd voor receptieslekker buiten gezeten.Héél leuk. Ik heb veel moeite met dat soort dingen, maar het beviel!
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ik nok ook afbeste luitjesmaak het niet te laat heen morgen weer lekker fris opWelterusten allemaalJane
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Had je t tegen mij Julius???Lees mn wie is wie maar, dan weet je alles (nou ja alles...)Truste jane.Ik heb nog ff een vraagje, voor wie het forum heel goed kent: Ik heb net al mn berichten gewist en evengoed staat mn teller nog op in de 48 berichten....
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Kijk nog eens? Heb de ervaring dat t gewoon vrij traag is hier...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Nou Soothe, Ik zie daar anders niet tegenop hoor. Ik zie jullie inmiddels al aardig als bekenden, alleen ken ik jullie werkelijke koppies niet. Ik heb van de meesten toch wel een aardig plaatje in mijn hoofd.Risico is natuurlijk dat het kan tegenvallen, maar ik denk dat je er gewoon niet teveel op moet rekenen hoe mensen zijn en niet in hokjesgeest moet denken. Daarnaast wat er ook gebeurd respect moet handhaven en niet teleurgesteld zijn als iemand anders lijkt dan je hem / haar verwachtte.Mij lijkt het onrzettend leuk en het is ook eigenlijk het enige leuke wat ik aan de AA (gisteren voor de 10e keer ofzo geweest) vind. Alhoewel er bij ons wel iemand is (een oude voorzitter) die ik nu 2x heb gezien en waar ik werkelijk ONTZETTEND van onder de indruk ben.Wat kan die man goed praten en wat heeft hij charisma en een hoop meegemaakt. Hij is nu 11 jaar droog en 6 jaar voorzitter geweest. Ik luister bijzonder graag naar hem.Maat ik dwaal af....Ik ben enthousiast voor zo'n samenkomen. Had ik jou pas geleden nog verteld Jane
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Witte, waarom je berichten wissen? En hoe doe je dat?
FishermansFriend Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Het is voor mij al bedtijd geweest, en ik moet er voor uitkijken me niet in een discussie te mengen vlak voor het slapen gaan.Misschien komt het door de storm die op komst is.Wel wens ik iedereen een goede nachtrust toe!Ik zal me morgen hier wel weer melden.
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Zo erg FF, jij ook al? Wat gebeurt hiet allemaal?
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 @ Sufferdje: Je hebt ook een kleine berichtenbox waarin berichten staan die je elkaar privé stuurt. Deze kan maar 50 berichten aan. Vandaar het wissen. Hoe je naar je inbox kan -> ..... scroll helemaal naar boven. Dan zie je aan de linkerkant een geel vlak met de titel 'Menu'. Klik hier onder...
sailor Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 ja hoor,ik ben er weer,voegtijdig ontslagen,mag alleen het terrein nog niet af,"men"vind mij toch nog een beetje "eng" blijkbaar,zal wel bijtrekken als ik mij "normaal"gedraag,dus ik ga maar ff net doen of ik slaap!oant moan!wat regent het lekker hè,maakt het weiland mischien toch nog een groeispurtje!!lijkt me leuk zo'n meeting,bij bepaalde peudo's ga je je toch een beeld vormen,waar ongetwijfeld geen hout(je) van klopt!schrijf mij maar vast in,lijkt me wel lachen!
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Valt wel mee hoor suffertje...Truste voor wie naar bed is.Ik bedoelde mn pb berichtjes Sufffertje, mn teller staat nog in de 40, terwijl ik alles gewist heb...Nou ja anders krijg ik misschien morgen van iemand een tip????
tapas Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Kom ook nog even gedag zeggen, of weltrusten.Probeer het ritme weer op te pakken en morgen staat de wekker dan ook weer om een uur of 8.slaap al 2 weken beroerd en dat breekt me aan alle kanten op.Hannah, ik kan je even helemaal niet meer volgen maar dat zal wel aan mij liggen. Het lijkt me wel belangrijk dat je je trots eens opzij gaat zetten en nu gewoon echt goede hulp gaat zoeken.Je kunt je kinderen niet de schuld geven van dingen want jij bent de volwassene en zij zijn afhankelijk van jou en niet andersom.Okee, morgen probeer ik er weer meer te zijn, nu slapen!!weltrusten allemaal!
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Julius, bedankt voor je uitleg maar ik was abuis. PB'en doe ik ook regelmatig en heb al vaak moeten wissen. Tis al laat he, ik ga zo ook maar, alhoewel ik nog niet echt zin heb. Al die chocola ook. Energie he, nou ja, begin toch vermoeid te raken.
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 truste Tapas en sailor!!!Wel echt gaan slapen he sailor...Daar kun je grappen maken maar op dit forum niet, haha we houden je in de gaten hoor pas maar op!!
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 En Witte, misschien heb ik die tip wel voor je. Ik had dat namelijk ook eens. Wat bleek, ik had alleen de ingekomen berichten verwijderd. Wat bleef staan en niet direkt zichtbaar was (maar zo gevonden) waren de door mij verstuurde berichten.Wedden dat dat het is
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Tas??Zie ik jou daar om een hoekje gluren???Tis nog geen tijd hoor om een nieuwe draad te openen:P
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 hoi die hoi deze avond!!!Tapas en Sailor,het was weer kort en krachtig vandaag slaap lekker en droom zacht
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 ha witte,laat ik je schrikken???ik ben net thuis van een feestje en het was blehhhh!ik ben blij dat ik weer thuis ben, je moet ook niet weggaan als je je niet lekker voelt.
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Neee joh gekkie, Ik schrik niet, vind t juist leuk om is een keer tegelijk online met je te zijn.Dus je komt hier nog ff bijkomen, das beter kun je straks lekker slapen (hoop ik)Suffertje je had gelijk!!Tellertje staat nu weer op 0, wel jammer eigenlijk, zitten lieve berichtjes tussen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden