Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 [ legt witte over de knie... en Pats Pats! ]
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Terecht hoor Julius moet ik maar geen onzin uitkramendie dan ook nog is niet klopt...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ja Witte,ik heb een knallende koppijn,het was een emo-dagZoon heeft afscheid gehad opde psych. instelling vandaagontroerend hoe de kids, socio's en psych enz overen tegen hem spraken, voor sommigen was hij degenedie ze het meeste geleerd had en hoe hij is gegroeid indie twee jaar was erg opvallend, trots was ik ook welmaar ook verdrietig; zoveel als zij met hem hebben meegemaakten wat aan ons ouders en mij als moeder voorbijis gegaan, wat we dus gemist hebbenMaar voor hem was het een opstekeral verwacht ik nog wel een terugsag: er verandertzoveel en dat is voor mensen met autisme zwaar.Maar vanavond lekker gevolleyed en met 4-0 gewonnenen dan kan ik altijd wel een hoop spaning van me af meppendus al met al een goed gevoel van deze dag overgehouden.Jane
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Dat is niks zo een afscheid van je zoon.Kan me voorstellen dat het je recht in je hart raakt als er zulke goeie dingen over je zoon gezegd worden, die jij niet meegemaakt hebt. Dat moet zwaar voor je geweest zijn.Heerlijk voor je dat je jezelf zo kan afreageren met je sport!Wel een teken volgens mij, dat we iets nodig hebben, waarin we ons kunnen afreageren.
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Oh ja witteen jij dus ook thuis gebleveni.p.v. feesten:D:)
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Geen woman dus vanavondhad ze niet een feestje?en naast degene zitten die (ook) niet dronk?als je dit nog leest womanhoop dat je het gered hebten nog verder kunt nagenieten van die dans-adrenalineals we ooit nog aan een meeting toekomendan hoop ik dat je voor ons danst!Jane
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Denk dat Woman nog volop aan het genieten is.Ik g ervan uit dat ze het red, volgens mij had ze genoeg adrenaline van zichzelf om het leuk te hebben.En Emmaroos mis ik ook.Nou ja tis ook weer nit zo dat je hier moet zijn elke dag natuurlijk.Maar t went als je elke avond hier ff kletstEn dus valt t op als iemand er niet is.
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Beste allen, Lees ik nou een paar keer over een bijeenkomst? Wat zijn de plannen, een soort forumAA bijeenkomst ofzo in een gezellig sfeertje?
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Geen idee suffertje, volgens mij zijn er geen concrete plannen hoor.En mij lijkt het trouwens doodeng, om mensen van hier in real te ontmoeten.Ik vind het hier in de totale anonimiteit al moeilijk om iets van mezelf te laten zien...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ik heb jou niet gePB't Jane4.
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Wat is er aan de hand Hannah.Wat doe je lelijk?
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1heulen met de beul. Volgens mij is er hier een internettrol! [copyconform][time]02-10-2009 23:53
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Nee Suf,af en toe hebben we het over een meeting.Van Soothe begrepen dat er al 2 keermeetings zijn geweest en dat het zo leukwas de gezichten achter de pictogrammeneens te zien.maar of dat wat wordt en wie dat organiseertzie het nog niet gebeuren, maar je weet nooitgr JaneJe bent in je eigen huis?
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Hannahwaar heb jij het overbeul/heulhuhh?jane
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1IK doe lelijk???? Ik reageer alleen maar op vorige berichten aan mij die kant nog wal slaan. Ben er wel klaaR mee en spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier Het vertelt heb. We gaan weer over op de koffie...VANGEN!!! [copyconform] [time]03-10-2009 00:05Hannah, is het misschien een idee dat je gewoon lekker even je rust neemt?
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Juliusik jou toch ook nietben ik nou in de warof jij?Jane
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Maar hannahje schrijft nuen wij lezenniet degene tegen wie jij schrijftheb je iets van ons/mij nodig nu?Jane
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Zou het er enigszins mee te maken kunnen hebben, dat sommige niets zeggen, omdat niemand zit te wachten op een afbrand berichtje Hannah???De oude garde kent jou al een tijdje en weten misschien beter hoe ze met jou berichtjes om moet gaan waarin hele nare dingen gezegd worden.Sorry hoor maar ik weet niet zo goed hoe ik daar mee omgaan, en wordt er vaak naar van als ik ze leesHeb inmiddels zelf een paar gesprekken gehad met mensen die er wel open voor stonden en of ze er nou wel of niets mee deden, het ging in gewone harmonie.Zelf heb ik ook weleens berichtjes gehad die me verder hebben geholpen, en als dat niet zo was nou be it. Even goeie forum-vrienden.Maar het elkaar doodsteken na een goed bedoeld berichtje, laat ik echt liever aan mij voorbij gaan.Ik kijk nu zelfs van dit berichtje op van mezelf dat ik het nu ga plaatsen.Het enige wat ik je eigenlijk toe wens is dat je net zo gelukkig wordt als dat je was vlak na je vakantie, toen las ik een leuke vrouw, op het forum, Ik vind het ook niet leuk te lezen dat je jezelf een trol noemt, dat gun ik je echt niet, want je hebt t niet makkelijk!!
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Jane hoi,Er zijn dacht ik al vijf meetings geweest. Ik was op twee stuks.Dus waarom zie je het nog niet gebeuren? (Maar je weet nooit)Heel goed mogelijk dat er weer een keer een meeting komt!Of ik daar zal zijn? Geen idee!
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ik zou het wel leuk vinden Soothemaar ik begrijp van sommigen dat ze het eng vindenen al vijf? Dan moet het toch een succeszijn geweest anders wordt het niet herhaald.Organiseert tactive dat? Kan ik me niet voorstellenJane
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Jane4... Nee. Maar denk dat je bij mijn onderwerp met een enigzins vermoeid gekleurde bril las.@ Isa: Slapen!
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 @ Witte: In internet termen is troll "De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken" ( Bron: WiKi)@ Soothe: Lijkt mij ook wel grappig, alhoewel.. ben nog groen...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ben blij dat je op het forum bent Julius zo leer ik nog heel wat van je vanavond!Hoop in de toekomst nog meer van je te leren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden