tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Morge Hannah!!en ik zie wing om het hoekje gluren!gaat het met beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hannah,het is bij jou altijd hollen of stilstaan.zoek nu eerst eens uit wat het probleem is, bedenk voor jezelf hoe je het wilt oplossen en doe dat dan stap voor stap.jou grenzen worden altijd ruimschoots gepasseerd, probeer eens tijdig je grenzen aan te geven.doe even rustig aan en geniet van deze dag en gebruik hem als bezinning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 quote: Originally posted by: theemutsHoi Hannah en Wingchun, Tina, Waarschijnlijk ben ik een domme muts maar ik vind niet iets van gisteren over wat er in je dossier staat over alcohol etc. Toch lijkt het me goed dat daar veel aandacht voor is. Wil je zo'n therapie laten slagen, dan gaat dat beter zonder alcohol. Jij hebt toch niets te verbergen `wat betreft alcoholgebruik? Maar ja, hoe bewijs je dat... Thé Daarom moet ik ook nog een gesprek met de Bijder,wat bedoel je met de vraag dat je niet iets van gister vindt?Nee gelukkig heb ik niets te verbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hannah,laat je pink nakijken vandaag!doos!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hannah,je zou even langs de dokter kunnen gaan.'T is maar een optie, ik begreep ook dat je aan je hoofd bent gewond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hannah,ik zit nog even te denken!Ikzelf zit hier ook te mokken en te pruilen als een klein kind!de therapie duurt allemaal weer langer dan verwacht en ik ben het zat!ik loop al twee dagen te denken, sodemieter allemaal op! wat kan mij het schelen, niemand is aardig of behulpzaam voor me.ik wil alles maar ik mag niets! en nog veel meer kleinzielige gedachtes!het is omdat ik te lui ben om de supermarkt in te lopen, anders had ik allang aan de borrel gezetten.vanochtend wilde ik zelfs naar het pontje om een biertje te gaan halen maar ter plekke bedacht ik dat dat wel heel zielig zou zijn.uiteindelijk moeten we alles zelf doen!het is een beetje bespottelijk om te gaan drinken om wat voor reden dan ook!houd eens op om smoezen of excuses te bedenken!jij bent zelf diegene die beslissingen moet nemen en uiteindelijk ben jij zelf diegene die besluit of je wel of geen puinhoop van je leven wilt maken.Wat er exact aan de hand is weet ik niet maar hoe dan ook, het is geen reden tot zelfvernietiging!maak eerst eens jezelf blij en los dan de dingen op zonder borrel.Sorry maar vandaag geen lieve woordjes!wel begrip maar evengoed een schop onder je mooie achterste!en neem direct mijzelf maar even mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goede morgen allemaal,Hannah sterkte:heart:Thee sterkte met je vader, succes het weekend:heart:Tas:heart:Tina:heart:Wat een toestanden bij jullie.Sailor ga d`r voorIk heb het gisteren supergezellig gehad tijdens het eten met collega`s en directie, ben volledig geaccepteerd.Ik heb er bruiswater en plat water bij gedronkenSucces allemaal vandaag, probeer er een fijne dag van te maken.Vandaag laatste dag van de beursVie het is net zoiets als de huishoud beurs, niet zoals de effecten beurs met die rode hoofden.Tot vanaaf:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ARallereerst een goedemorgen.Nog één dagje en dan eindelijk een normaal weekend!!!!yippie dat wordt feest ( het zal wel nationaal bankhangweekend worden )mooi dat het feestje goed is verlopen en dat je een prettig gevoel erbij hebt!Werk ze voor vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ik heb 'm door Thé,ik was inderdaad niet echt duidelijk.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ik ga wat doen!ik maak weer blunder op blunder en om erger te voorkomen, ga ik maar een rondje lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 En natuurlijk moet het besproken worden,ik ben niet voor niets weer een paar keer uitgegleden.Daar ben ik ook heel open en eerlijk over,want anders zou ik mezelf en de therapeuten in demaling nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 tja, raar woord als je het terug leest!!laten we het er maar op houden dat ik vandaag niet helpend ben.zo de trimschoenen aan en vandaag maar door het park voor de zekerheid.laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,Ik ben jaloers op tasseke, die kan nu al gaan hardlopen. Ik moet wachten tot na mijn werk. Vind het zo jammer dat het nu zo lang donker is in de ochtend. Normaliter had ik mijn duurloop al gehad en kon er de hele dag van profiteren.Hannah, zeker vandaag naar de dokter en de pink laten nakijken. Zorg goed voor jezelf.Vanacht niet zo goed geslapen. Maar mijn 3e alcoholvrije dag is een feit. Vanavond uit eten met manlief na het hardlopen. Misschien dat het eten zonder als die wijn erbij wel beter smaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen!Voel me lui bij jullie terwijl ik toch braaf om 7 uur eruit was en brood stond te maken. Had er een half jaar geleden niet aan moeten denken, dat tijdstip.Gisteravond brak het me ook op, geef niet, maar gewoon na het eten naar bed gegaan. Heb ook de hele dag zitten studeren, huiswerk maken (verzinnen) uittesten enz.Ach, het stel allemaal niet zoveel voor. Ik ga een cursus geven over het gebruik van het programma Excel, ik heb maar een klein klasje (6) maar evengoed is dat razend vermoeiend een ochtend. Maar deze cursisten zou ik altijd wel willen hebben, gemotiveerd, slim, blablabla. Soms heb je van die opstandige oudjes (die wil ik niet meer na 10 jaar) die alsmaar geen huiswerk maken en het NOOIT leren begrijpen.Maar ach, vorig jaar had ik in deze cursus-lijn (omgaan met de pc, gevorderd pc gebruik, word + word gevorderden, internet en email) voor ouders van schoolgaande kinderen die "eruit" zijn zeg maar ook iemand die nooit tijd had voor het huiswerk, nooit wat deej en dus niets leerde.Het boek dat ik gebruik ik erg goed maar doodsaai.Dus ik schrijf zelf materiaal en verzin een heel verhaal náást het boek over twee fictieve personen die van alles meemaken en .... je raadt het al, dan moeten ze thuis steeds die belevenissen omzetten in financiële plaatjes. Ik verzin van alles.Voor vandaag (eerste les) moeten ze een spelletjes schema maken heel simpel maar wel leuk. Excel is zooooooooo handig.Zo, en als er nu een cursist meeleest, soit.Nu weten jullie ook wat ik eigenlijk doe in het eggie. Ik ga nog even wat eigen gebruiksdocumenten downloaden op een usb stick om te laten zien.Douchen, aankleden, oorlogskleuren dank Tas voor de kreet, ik moet er wel goed uitzien voor de klas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 sorry voor de ego-talk.Hannah,Volgens mij gaat er thuis he-le-maal iets niet goed bij je.Wens je sterkte in een goede beslissing.Tina,Strak plan!Thé,mooi, aan de beterende had!Julius,Je bent in no-time zo goed bezig!@iedereen,Ik vind jullie eigenlijk allemaal geweldig! Doorzetters, doorstarters,en anderen die de moed hebben hier te schrijven!We zullen dóóóórgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen lieve mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 We zullen dóóóórgaan! Gisteren waren we als Kerngroep van de galerie genomineerd voor de ''fakkel troffee''Die wordt uitgereikt voor: keiharde vrijwillige inzet voor het leefbaar maken van de buurt.We zijn tweedes geworden en super trots de ''Aanmoedigingsprijs'' en een mooi herfst bloemstukje en speld en Indonesisch buffet in ontvangst genomen.Goh dat was wel heel leuk en niet eens gedronken.Het waren de anderen trouwens die constant dat biertje misten.Ik had er zelf helemaal geen last van de emoties zonder aan te gaan.Dat was mijn grootste prijs.Hannah je wilt het van mij misschien niet horen.Maar de smoezen doos is inderdaad nooit leeg.Daar ligt het niet aan.Wordt wijzer meid.Voor je kinderen.Moet nog 1 keertje naar het licht maar ik voel me al weer herboren.Terwijl ik maandag geen echt mens meer was maar een robotje.Fijne dag kanjers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Klinkt gaaf Safi, die prijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Theetje, ik zou maar lekker mn bedje weer in gaan hoor, goed uitzieken.Ik ben weer normaal, na vier dagen.Valt mee dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Val,fijn dat je weer bent opgeknapt.Thé,lekker je mandje in, koppie thee en een kruik.Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen al te zaam,Albertje, klinkt goed! Saf, leuk man, je gaat goedddd. Gefeliciteerd.Voor allen die bezig zijn te stoppen, al gestopt zijn, ik wens iedereen kalmte, moed en wijsheid.Onthoudt dat niets, maar dan ook niets het waard is te gaan drinken. Soms kan alles zo overweldigend zijn en lijkt een borrel de enige uitweg. Maar je wirdt weer wakker, hebt een kater, waarschijnlijk spijt én alles is nog precies hetzelfde. Het leven tegemoet treden zonder verdoving is vaak pijnlijk en moeilijk maar het is te leren! En het voelt zoooooveeel beter.Heb een fijne dag allen. Bammetje gaat nog ff klussen, de laatste loodjes en dan verhuizen. Alles komt goed. Ik probeer alleen deze dag te leven, dat is te overzien. Vroeger maakte ik me zoveel zorgen en het hielp nix.Nog snel ff een belastingding doen. Moest voor 1 oktober. Ik dacht in mei;'ach, daar heb ik nog tijd voor'. Maar nu is het alweer zo ver, voutje, haha. Maar es kijken hoe ik dat ga regelen. Zal ook wel weer goed komen.Heb het goed, ik drink vandaag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Bammetje,niet te hard schuren hoor!Groetjes aan Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Will do:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen allemaal!he isa hoe is het met je?hannah... je hebt je dochter de deur uit gezet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden