Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Oktober 2009


Julius

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Hannah1

IK doe lelijk????

Ik reageer alleen maar op vorige berichten aan mij die kant nog wal slaan.

Ben er wel klaaR mee en spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier Het vertelt heb.

We gaan weer over op de koffie...VANGEN!!!



[copyconform] [time]03-10-2009 00:05

Hannah, is het misschien een idee dat je gewoon lekker even je rust neemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou het er enigszins mee te maken kunnen hebben, dat sommige niets zeggen, omdat niemand zit te wachten op een afbrand berichtje Hannah???
De oude garde kent jou al een tijdje en weten misschien beter hoe ze met jou berichtjes om moet gaan waarin hele nare dingen gezegd worden.
Sorry hoor maar ik weet niet zo goed hoe ik daar mee omgaan, en wordt er vaak naar van als ik ze lees
Heb inmiddels zelf een paar gesprekken gehad met mensen die er wel open voor stonden en of ze er nou wel of niets mee deden, het ging in gewone harmonie.
Zelf heb ik ook weleens berichtjes gehad die me verder hebben geholpen, en als dat niet zo was nou be it. Even goeie forum-vrienden.
Maar het elkaar doodsteken na een goed bedoeld berichtje, laat ik echt liever aan mij voorbij gaan.
Ik kijk nu zelfs van dit berichtje op van mezelf dat ik het nu ga plaatsen.
Het enige wat ik je eigenlijk toe wens is dat je net zo gelukkig wordt als dat je was vlak na je vakantie, toen las ik een leuke vrouw, op het forum,
Ik vind het ook niet leuk te lezen dat je jezelf een trol noemt, dat gun ik je echt niet, want je hebt t niet makkelijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, wat stel ik me dan voor daarbij? Volgens Jane een gezicht erbij, euhhh foto op de berichten of real life.

Ik ben het ff kwijt hoor allemaal hier. Had er zeker bij moeten blijven, want raak de hele avond al de "draad" (haha geinige woordspeling) kwijt.

Jouw berichten kan ik ook niet helemaal plaatsen Hannah? Je noemt weliswaar een naam en er zal misschien iets gezegd zijn, maar heb je het niet verkeerd begrepen? Ik ken jou zo niet, je bent veel zachtaardiger.
Wel heb ik gelezen van je wat er bij jou speelt en dat vind ik ontiegelijk rot. Je weet dat ik je kan begrijpen.

En ja Jane, ik ben thuis. Kijken wat de rest van het weekend doet. Op vrijdag thuis is niet ze heel bijzonder, gebeurt (helaas) vaker. Dwz helaas alleen dan

Roerig dagje geloof ik vandaag op het forum, ik overdenk het van het weekend even te lezen allemaal.

Pak nu nog ff koekjes (ik ben een snoepert geworden jongens na het stoppen) en lees nog even mee. Hanna, ik wens je toch nog even kalmte en wijsheid voor nu in het bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een forumgenoot ( houtje is daar een expert in) zwengelt zo'n idee aan!
Mensen die het wat lijkt melden zich aan om te komen.
Dan gaan we een locatie zoeken en dan komt Tactive in beeld en levert
wel degenlijk een bijdrage. Zij zijn er dan ook bij!

Zo ongeveer gaat het. Dat is best leuk zo in het voorjaar.
Zonnetje erbij lekker buiten.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suffertje hoi, Gewoon real life!
Een leuk restaurant of zaalverhuur bedrijf.
We waren ook een keer bij Tactive, lekker buiten in het zonnetje!
Catering, alles okè!
De laatste keer in een voormalig klooster omgebouwd voor recepties
lekker buiten gezeten.

Héél leuk. Ik heb veel moeite met dat soort dingen, maar het beviel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je t tegen mij Julius???
Lees mn wie is wie maar, dan weet je alles (nou ja alles...)

Truste jane.

Ik heb nog ff een vraagje, voor wie het forum heel goed kent: Ik heb net al mn berichten gewist en evengoed staat mn teller nog op in de 48 berichten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Soothe, Ik zie daar anders niet tegenop hoor. Ik zie jullie inmiddels al aardig als bekenden, alleen ken ik jullie werkelijke koppies niet. Ik heb van de meesten toch wel een aardig plaatje in mijn hoofd.

Risico is natuurlijk dat het kan tegenvallen, maar ik denk dat je er gewoon niet teveel op moet rekenen hoe mensen zijn en niet in hokjesgeest moet denken. Daarnaast wat er ook gebeurd respect moet handhaven en niet teleurgesteld zijn als iemand anders lijkt dan je hem / haar verwachtte.

Mij lijkt het onrzettend leuk en het is ook eigenlijk het enige leuke wat ik aan de AA (gisteren voor de 10e keer ofzo geweest) vind. Alhoewel er bij ons wel iemand is (een oude voorzitter) die ik nu 2x heb gezien en waar ik werkelijk ONTZETTEND van onder de indruk ben.
Wat kan die man goed praten en wat heeft hij charisma en een hoop meegemaakt. Hij is nu 11 jaar droog en 6 jaar voorzitter geweest. Ik luister bijzonder graag naar hem.

Maat ik dwaal af....Ik ben enthousiast voor zo'n samenkomen.

Had ik jou pas geleden nog verteld Jane ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sufferdje: Je hebt ook een kleine berichtenbox waarin berichten staan die je elkaar privé stuurt. Deze kan maar 50 berichten aan. Vandaar het wissen. Hoe je naar je inbox kan -> ..... scroll helemaal naar boven. Dan zie je aan de linkerkant een geel vlak met de titel 'Menu'. Klik hier onder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor,ik ben er weer,voegtijdig ontslagen,mag alleen het terrein nog niet af,"men"vind mij toch nog een beetje "eng" blijkbaar,zal wel bijtrekken als ik mij "normaal"gedraag,dus ik ga maar ff net doen of ik slaap!
oant moan!
wat regent het lekker hè,maakt het weiland mischien toch nog een groeispurtje!!

lijkt me leuk zo'n meeting,bij bepaalde peudo's ga je je toch een beeld vormen,waar ongetwijfeld geen hout(je) van klopt!
schrijf mij maar vast in,lijkt me wel lachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...