Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Witte, dit was de ergste!En jij? Gelukt wat je wilde?Een cadeautje is mijn trots en mijn lieve stopmaatje, ze belde spontaan om te vragen of ik het wel trok terwijl ik haar pas twee keer gesproken heb na veel mailen. Super lief van haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Die houwen we derin Fishenne bijna dierendag ook nogHoi Witte!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Trusten Theetje, en Tijn ook, held!Vladimir, fijn dat het zo goed gaat. Wil je niet ontmoedigen maar vandaag was mijn moeilijkste dag, na twee maanden!!De eerste echte trek, feest, pffff, het gevoel dat je het in de hand begint te krijgen: niet ingetrapt. Succes, op naar de volgende goede dag, week, maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Grappig dat je dat zegt Valentine, dat was ook mijn idee daarover als me weer iets gelukt was.Maaaaar tijdens ADB training toch geleerd dat daadwerkelijk een kadootje voor jezelf nog meer het gevoel geeft dat je goed bezig bent.Nah ja ik ga t in ieder geval wel doen als het me gelukt is. We houden elkaar op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ja nostagie Marjo maar erg mooi voor ons allemaal want geeft vele heinneringen aan ons verleden en strijd vind ik. Haalt bij mij veel naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Klinkt goed Marjo.Moest alleen lachen want ik dacht even dat je het over schakelen in de auto had....Fijne avond! Fijn om je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Heb je al witte... en je bedoelt Jagers? ( ipv strijders) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ik ga mensen, vriend is thuis , ff kletsen hoe hij het gehad heeft.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Antwoord: schame on me Julius 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 [ legt witte over de knie... en Pats Pats! ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Terecht hoor Julius moet ik maar geen onzin uitkramendie dan ook nog is niet klopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ja Witte,ik heb een knallende koppijn,het was een emo-dagZoon heeft afscheid gehad opde psych. instelling vandaagontroerend hoe de kids, socio's en psych enz overen tegen hem spraken, voor sommigen was hij degenedie ze het meeste geleerd had en hoe hij is gegroeid indie twee jaar was erg opvallend, trots was ik ook welmaar ook verdrietig; zoveel als zij met hem hebben meegemaakten wat aan ons ouders en mij als moeder voorbijis gegaan, wat we dus gemist hebbenMaar voor hem was het een opstekeral verwacht ik nog wel een terugsag: er verandertzoveel en dat is voor mensen met autisme zwaar.Maar vanavond lekker gevolleyed en met 4-0 gewonnenen dan kan ik altijd wel een hoop spaning van me af meppendus al met al een goed gevoel van deze dag overgehouden.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hier kruist een pb voor je jane..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Dat is niks zo een afscheid van je zoon.Kan me voorstellen dat het je recht in je hart raakt als er zulke goeie dingen over je zoon gezegd worden, die jij niet meegemaakt hebt. Dat moet zwaar voor je geweest zijn.Heerlijk voor je dat je jezelf zo kan afreageren met je sport!Wel een teken volgens mij, dat we iets nodig hebben, waarin we ons kunnen afreageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 jou ook ge-pbd Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Oh ja witteen jij dus ook thuis gebleveni.p.v. feesten:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Geen woman dus vanavondhad ze niet een feestje?en naast degene zitten die (ook) niet dronk?als je dit nog leest womanhoop dat je het gered hebten nog verder kunt nagenieten van die dans-adrenalineals we ooit nog aan een meeting toekomendan hoop ik dat je voor ons danst!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Denk dat Woman nog volop aan het genieten is.Ik g ervan uit dat ze het red, volgens mij had ze genoeg adrenaline van zichzelf om het leuk te hebben.En Emmaroos mis ik ook.Nou ja tis ook weer nit zo dat je hier moet zijn elke dag natuurlijk.Maar t went als je elke avond hier ff kletstEn dus valt t op als iemand er niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Beste allen, Lees ik nou een paar keer over een bijeenkomst? Wat zijn de plannen, een soort forumAA bijeenkomst ofzo in een gezellig sfeertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Geen idee suffertje, volgens mij zijn er geen concrete plannen hoor.En mij lijkt het trouwens doodeng, om mensen van hier in real te ontmoeten.Ik vind het hier in de totale anonimiteit al moeilijk om iets van mezelf te laten zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ik heb jou niet gePB't Jane4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Wat is er aan de hand Hannah.Wat doe je lelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1heulen met de beul. Volgens mij is er hier een internettrol! [copyconform][time]02-10-2009 23:53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Nee Suf,af en toe hebben we het over een meeting.Van Soothe begrepen dat er al 2 keermeetings zijn geweest en dat het zo leukwas de gezichten achter de pictogrammeneens te zien.maar of dat wat wordt en wie dat organiseertzie het nog niet gebeuren, maar je weet nooitgr JaneJe bent in je eigen huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hannahwaar heb jij het overbeul/heulhuhh?jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden