Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Oktober 2009

Julius

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind dat hij in elk geval moet laten weten wat hij wil of nodig heeft.
Bijvoorbeeld dat hij even rust wil. Dat is hij wel verplicht.

Ook weer ervaring... ik was diegene die niets meer liet horen... achteraf gezien ben ik een onwijze l^l geweest.
gun ik je niet. Weet hoe erg 't voor je moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Dar doe mijn best wat Hannah betreft om haar te helpen maar het mag geen bodemloze put zijn die ten koste gaat van anderen. Anderen hebben ook aandacht nodig en vind zelf dat ik ze die te weinig geef dus moet anders gaan delen. Pppppffff krijg je met een grote club hier. Je zou zeggen kies maar maar kan niet kiezen want iedereen die hier komt is me dierbaar

Soothe nog niet gelezen want was te druk met Caro die denkt onbeberkt te kunnen internetten met haar leppie vanuit Curacao en dat het vreselijk veel geld kosten als je het niet weet. Maar zoals je weet zal ik altijd reageren. Loopgips aangemeten hahaha. Maar eerst fijn weekend met Anna

Sailor ben blij dat het wat beter met je gaat maar veel sterkte zal je nog nodig hebben dus bij deze. Knuffel van drup en weet dat Caro het prima maakt dus gaan zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, het is vervelend als iemand niks van zich laat horen, daar word je enorm onzeker van.
Ik vind dat hij dat ook niet kan maken dus blijf contact zoeken!
Soms denken mensen, als ik niks doe dan is er niks, maar dat heet vermijden en maakt de ander machteloos.
Kun je geen contact met je oude buren zoeken ofzo? misschien dat die iets weten?
of toch maar een keer gewoon langs gaan en hem voor het blok zetten?
nu ben je monddood en zit je in een impasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja theemuts.... ik heb een beetje een vergelijkbaar iets meegemaakt...

Ik was diegene die niets van zich meer leit horen.
Weet nu dat je inderdaad je rust echt wel mag, zelfs moet hebben.
Maar in elk geval laten weten hoe het er voorstaat, of een ( vage ) termijn stellen, dat ben je in zo'n situatie wel verplicht vind ik nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik nou zo maf vind?
Ik mís de drank niet echt. Ik sla mijzelf nu wel iets meer door de avond heen dan voorheen en ik mis natuurlijk wel de armbeweging van het heffen van dat glas, maar ik mis de drank en de roes helemaal niet. Ik vind het wel fijn zo, om nuchter de avond door te komen. Een paar glazen water, een paar koppen koffie, een goede film en ik ben tevreden.

:D
Vandaag 1 maand
:D

Voor de 'nieuwelingen' onder ons (wie, ik?): daar was ik dus bang voor, dat ik zou snakken naar een biertje, een trappist, een shot alcohol. Niets van dat alles; het is puur een doorbroken routine. Voor mij dan toch. Ook al is het pas 1 maand; de routine ebt weg en daarmee de goesting naar méér drank. Dus er is hoop, na die eerste weken, serieus.

Persoonlijk had ik verwacht dat de eerste 3 weken de moeilijkste zouden zijn en zo zie ik het nu ook.
De routine is weg en strax wordt het de pure nostalgie van het verlangen naar die roes, die ik moet leren weerstaan.
Daar ik niet zo voor nostalgie te vinden ben, ben ik daar niet zo bang voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets anders: ik heb alle feestgedruis in de stad genegeerd en zit broodje nuchter en tevreden thuis!!
Ole ole ole!!

Het heeft me wat stress gekost maar ben erg blij met mijn keuze en de support van mijn stopmaatje.

Voor degenen die het gemist hebben gisteren: in mijn stad ligt alles t/m zondag plat; feest, drank, doorhalen.
Vanaf kleins staan meegevierd, kermis, optocht, allerlei tradities, maar ik ben bang dat de verleiding te groot is dus ik sla voor het eerst over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was nog wel ingelogd hoor. Tenminste, de pc stond gewoon nog aan met het forum open.
Dat van dat onderschrift van mij is op zich wel een goed idee,. Ik heb wel veel met honden en katten, vandaar dat ze nu in mijn onderschrift voorkomen. Maar ik ga wel een positievere verzinnen.
Op dit moment drink ik dus niet, vanaf 14 augustus niet meer.
Daarvoor wat maanden wel gedronken, maar dáárvoor ook 5 maanden droog gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee valentine

Wat knap van je!!!!!
Je hebt de eerste avond dus overleefd, Nu nog twee te gaan????
Heb je al een kadootje bedacht als je het helemaal overleefd???

Hoi Jane, alles ok met je??

Kijk maar uit FF dat je niet te lang achter je pc blijft plakken als je je huisje nog moet opruimen.
Das voor mij nl een heerlijke valkuil tegenwoordig. Als ik ergens geen zin in heb, om dat hier te blijven plakken.

Vladimir Gefeliciteerd!!!
Sommige hier vroegen zich af, wanneer u met vakantie gaat???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha geheimen!

Een geheim is iets dat verstopt wordt
Het mag niet gezien, ik heb geen geheimen
nodig. Dat is niet echt.

Ik had een reuze gezellige avond
Samen met zoon gekookt
Dan ging ieder zijn dingetje doen
en kwamen we weer samen om een potje te kleien

We gingen nog even hangen voor de beeldbuis
Ik bracht ze naar bed met een lach
en nu wacht ik op Klaas, die me af komt lossen

Ik ben redelijk rustig

Dan rij ik terug naar mijn thuisje
Ik huil wat onderweg
Misschien
Alhoewel.. misschien zing ik wat
Schakelen vind ik soms nog wat moeilijk
vanuit gezelschap naar alleen
Maar het gaat steeds beter
Vaak is het ook fijn

Een maand voor Vlad! Zo is het.
Even wennen, voor je het weet
is dat hoe het is
Gewoon

:present:

Over relaties weet ik niet zoveel
Ik denk dat het belangrijk is dat je
altijd bij jezelf blijft
En dat je het mooi vind dat de ander dat ook doet
Lief zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee The,
Ik wilde zeggen: lekker voor je dat je je weer wat beter voelt, maar lees net dat, dat dus niet zo is...
Hoop dat morgen dan alles weer anders voor je is.

Julius ik weet niet meer of ik jou ooit al is welkom heb geheten hier???
Mocht dat niet zo zijn dan bij deze.

Ik zat nog te denken Is, misschien tjd om je tactiek is van de andere kant te benaderen.
Als jij nou is een tijdje niks van je laat horen???
Mannen zijn nou eenmaal strijders
Hahaha neeee aub niet alle mannen nu boos worden.
Tis zomaar een ideetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...