druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Valentine miss niet gezien maar had gisteren al geschreven dat alles kee is met Vie. De reden waarom ze er ff niet is moet ze zelf maar vertellen maar haar kennende komt ze heus wel weer. Ja zal haar de groeten overbrengen.Hahaha das een goeie Kirky: alcohol in de ban. Typisch jij met zo'n opmerking. Fijn te lezen dat je 1e werkdag gewoon normaal was. Vind dat een goed teken.Ja heb al vaker geklaagd over het aangescherpte beleid. Ben het er nog niet zo mee eens maar als je naar Tactive schrijft krijg je wel een goede uitleg waarom ze zo handelen. Dat is prettig maar ook om te weten dat je gehoord bent.Vind het toch fijn te lezen dat er sociale contacten zijn onderling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ari adam kirky trusten!***Ari, je gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 weltrusten allemaal en morgen gezond weer op.gr. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ari slaap lekker:lips:en bedankt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik vertrek ook maar eens slaap lekker allemaalknuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi Tessa welkom.Het is niet zo verstandig om te wachten op een probleemloos leven,voor je met drinken stopt!Problemen moeten opgelost, en als ze na elkaar komen moeten ze na elkaar opgelost.Het oplosmiddel alcohol is niet het meest probate middel.Drank vergroot de problematiek uit! De problemen liggen dan onder de microscoop,en worden tiot megaproporties uitvergroot.Iedereen kent problemen. Nu heb je er veel en over een jaartje kan je weer in een wat rustiger vaarwater zijn.Nuchter aan oplossingen werken, dan komt er groei.Sterkte P.S en door te drinken krijg je een extra probleem op je bordje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Tijn, anderhalf jaar geleden m'n vriend. Alvleesklierkanker in vier maanden weg!Vier maanden geleden een vriendin, tumoren in beide longen, ook weg!Ik kan het niet uitleggen. Het leven is niet echt rechtvaardig.Een aan sadisme grenzende willekeur!I don't know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wow meiskedat is nog eens een vent!Maar ja wat wil je met zo'n meis.Natuurlijk ga jij dat jaar halenstel je voor, anders moet ie hetweer annuleren!echt nietknuffff voor jou nou eensJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedenavond allen:heart:en welterusten allen:lips:het was een lange en hectische dag ik ga nu mijn bedje in tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Verschrikkelijk Tijn. Mijn man lag ook opeens dood naaste me in bed op zijn 52e. Is dat modern tegenwoordig om zoiets te flikken? Jennifer kan ik iets doen voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wauw Jennifer, dat klinkt goed!Kom net pas op de dagdraad binnen en loop een dag of 10 achter; heb ik wat gemist?Jennifer, succes, want ik wéét wat u heeft ervaren; ik zit er midden in.Ooit vroeg een oude huisbazin mij: "Wat heeft u liever, de Liefde van uw leven verliezen of ze niet meemaken?"Toen ik koos voor het eerste, was de (zakelijke) relatie met haar wat haar betreft tot onder het nulpunt gedaald... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wel kanonne!!!! Jennifer heb je gedronken? Denk het wel maar weet het niet. Kom op want als dat zo is is dat heus geen schande hoor. Heeft het een andere reden dan hoop ik dat je er over praat want hoe je nu reageert is weglopen voor jezelf. En dat lukt je nooit meissie. Je kunt jezelf niet ontwijken en bent hier niet omdat je jeuk aan je grote teen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hallo mensen,Ben hier een tijdje niet geweest, maar...Toch maar meteen een vraag; heeft iemand iets van Karinneke gehoord?Enne van Lara?Maak me zorgen om Lara.Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 I hold it true, whate'er befall;I feel it, when I sorrow most;'Tis better to have loved and lostThan never to have loved at all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Drup, weet jij iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Van wie is die, Soothe?Thanx!Ik hoor hier naast mij: "Shakespeare?"Klopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi MIka, niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Vladmir weet het ook niet. Wil graag helpen maar weet ook ff niet goed hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Sooth zo raar, was met haar aan het mailen en nu niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik ken ze beiden niet Mikamisschien morgenochtend nog eens informeren?Dan zijn er meer uit jullie lichting misschien.Jennifer, ben je al weg?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 pb drup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi vladimir,From Alfred Lord Tennyson's poem In Memoriam:27, 1850Tot uw dienst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wauw Soothe, ik ben / wij zijn weer vertrokken voor vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ehmm, zou je me kunnen vertellen..in elk geval iets. svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Jennifer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden