lady jane Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 was jouw oma een beppe?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Nee. Ik heb veel Zeeuws bloed. Strijders. [ Vandaar wellicht de toon van vele opmerkingen! ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 snedig betekent gevat en ad rem Juliusen ja ik wil graag naar bed,dan maar zonder verhaaltjehoud ik wel te goed dan.En nog ff::light::rose:van:heart:e gefeliciteerdje bent al een week droog (ruim zelfs)welterustenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Mijn vader was ook een Zeeuwen ik een survivordus ook een strijder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Weet ik jane.. ik heb veel ervaring met het maken van (ongevraagde) opmerkingen en veel gedoe daardoor gehad, vandaar.Lief van je Morgen een extra mooi verhaal voor't slapen gaan.Night Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 quote: Originally posted by: DarHet engelenkaartje belooft wat goeds voor vandaag: Er gebeurt wat leuks vandaag of morgen, ben je er klaar voor!!!Dar leuk leukleuk leukzijn zijnzijn zijnbent u er klaar voor?voor?door?daardoorhoordaarwaarwaar?daar!ah ja,da's waarleuk leukleuk leukzijn zijnzijn zijnik ben er klaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Night Juliusik verheug me deropTruste allemaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Vladimir, kent u zijnde een Belg, de Heer S. Carmiggelt?Onze kleurijke Amsterdammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Mijn vader was/is een Limburger die een non verleide en sindsdien wonenen ze samen gelukkig al 30 jaar in Portugal en heeft zijn kindren nooit meer willen kennen. Nu ga ik echt naar bed want moet toppie toko maken hahaha. En ik vecht door hoor, samen met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Druppeltje Niet gaan piekeren hè.trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Floortje,Ik heb ook liever mijn eigen rugzakje dan die building met betonrot.Blijf voor jezelf opkomen en blijf vooral lief zijn voor jezelf.Druppeltje, Soothe, .....WelterustenAlle nieuwe mensen: welkom en ook welterusten.Ik ga de computer uitschakelen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Bye Corientje slaapse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Ja, die ken ik, bij naam enkel.Heb nog wel goede herinneringen aan Bernlef.En Paul Van Ostaijen, het dadaïsme.En nu ook Simon Carmiggelt (Wiki):"De geheelonthouders hebben gelijk,maar alleen de drinkers weten waarom."Wiki: (Carmiggelts werd geroemd om zijn situatiehumor, hij observeerde scherp en creëerde dan een beeld of vergelijking, 'waarin de mens niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk helemaal wordt opgeroepen')Dat wordt er dus één voor mijn verlanglijstje En binnenkort Dimitri Verhulst; de Helaasheid der Dingen, uiteraard.Mijn dank voor het compliment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Gevonden!Tekst voor een wijnkaart O,drank, je hebt zoveel verpest. Toch ben je in mijn dorstig leven altijd die ene hoer gebleven, die mij het diepste heeft gelest, want hoe je me ook hebt geflest door altijd (en ik kon het weten) al je beloften te vergeten, als je weer klaar lag voor de rest, en hoe je m'ook hebt uitgemest door alles wat je van me nam, ik leefde als ik bij je kwam, bij jou alleen. Dat weet je best. Je grokstem en je valse streken, de stomme platheid van je spreken en van je bed de wulpse stank, 't was niets, als ik maar weg mocht zinken in jou om steeds weer in te drinken jouw zoete leugen-bitt're drank. Simon Carmiggelt uit: De gedichten Amsterdam 1974 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Ik las dat hij in 1972 al werd gezien als verslaafde. Wat mij gaat interesseren; zijn vijftig dwaasheden (1940) en honderd dwaasheden (1946), in vergelijking tot Thelonious en Picasso (1995)Kijken of ik er aan toe ga komen Wij gaan slapen, allen een goede nacht!(wil je nu wat weten; ik zit te luisteren naar Radar Love van Golden Earring!)Speellijst die van U2 overging op 'n verzamelaar, gok ik.Slaap wel!En vele goede klassieken gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Mooie dingen Vladimir, dat houdt de geest in vorm.Ik zocht nog iets, maar ik knap af.Een andere keer.Welterusten! dank voor de info! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Welterusten Captain Haddock!De instortende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Oehoe!!... Juul heeft kleding besteld in Japan :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Kom drijfnat met de hond binnen.Wat voor kleding Julius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2009 Regent hier inderdaad ook gestaag door.3 Overhemden... Verschillende modellen... zwart ook nog eens... Bordeaux en paars leken me ook leuk, maar waren al op.Een gewone, een slimfit en een drieknoops. Gewoon om even te kijken of mij deze manier bevalt. Als dat zo is komen er hier af en toe wat spannendere modische dingetjes binnen.Een heel verschil; Een jaar geleden liep ik nog in afgetrapte kleding, vaak met een bandshirt. Vooral omdat er hier vrijwel niets te vinden is.Hopen ook dat het safe is wat creditcardgegevens betreft. (jaja, voor een fulltime student ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2009 Ja daar was ik al bang voor, om tien uur naar bed en nu dus klaar wakker. Morgenochtend vroeg beginnen de hijpalen weer te beuken. pfffDus nu er maar uit dan, na al twee uur wakker liggen. Misschien zo nog wat uurtjes pakken. Morgen moet ik wel fit zijn, want savonds weer buikdansen. Heb nog geen buffer om zonder genoeg slaap te kunnen presteren. Ik ga maar beetje spelen op internet en zo weer een poging wagen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden