Gast Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 bolletjeof moet ik mam zeggen:)ja, ik ga zo naar mijn mandje hoor hahahaja uhm wat je zegt heb ik ook behoorlijk last van. Mijn verslaving aan de tvis ook ineens vervangen door AdB. Staat wel aan dat ding maar heb geen tijd om te kijken en dat ga ik nu dus ook even doen nog voor ik mijn ogen sluit voor vandaag.Dusse... allemaal slaap lekker en tot draadliefffssss allemaalCocootjeJuul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Birthe,Haal van Stieg Larsson maar gelijk deel 2 en 3 in huis want oeioeioei als je op zaterdagavond eel 1 uitleest, brand je van nieuwsgierigheid en zeker na deel 2. Ik ben nu in deel 3 bezig.Zondagsblues heb ik ook altijd, maar vandaag heb ik me (o.a. met de kids) prima vermaakt. Gek toch hè. Hoe het soms vréselijk kan zijn en soms toch weer heel leuk met ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Coco en de Rest!!!!!!!!Gefeli met dit resultaat dit weekend! Mooi, en nou even doorprikken naar Morgen. Maar dat hoeft morgen pas.p.s. ik had ook de bieb uit maar kreeg geen volw. boeken mee. Zoon nú (hij is 14) krijgt gewoon alles mee, geen probleem. Leest ook veel ENG, zit op ENG school ten slotte. Dat zijn ook allemaal volw. romans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Houtje gaat ook slapen,Welterusten allen,And See You in The Morning!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Zie je.. toch een hoop drukke koppies met al dat lezen.Dat zou ook een verband kunnen hebben met alcoholgedoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Gisteren feestje/etentje ivm verjaardag van mijn schoonmoeder:Verrassingsdiner en ik gebruik Antabuse. Bij elke gang aan de serveerster vragen of de kok er alcohol in gedaan had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 En ik maar hopen voor meiske dat er geen vel op zit want dat is pas echt getver. Melk met honing wat een trauma want bij mij dreven er altijd van die vieze en vooral dikke vellen over. Kreeg ik er nog een lepel levertraan over achteraan en toen was de hel compleet. Ze zeiden dat het gezond was............Fijn dat blafje me ff uit wil laten want zit al te kokken bij het idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Nee hoor, niet helemaal en zeker niet bij alle gerechten. Toetje was tiramisu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Bovendien kan ik het risico echt niet lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ik val dr middenin.Ben er weer, dat wou ik even laten weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Volgens mij heeft het dat ook Julius. Ik roep mijn hele leven al dat ik zo graag een vakantie wil van mijn hoofd. Het houdt nooit op. Bovendien heb ik ook mijn hele leven het gevoel gehad anders te zijn, er niet bij te horen, niet mee te kunnen doen aan small talk en me daar ook kapot aan ergeren etc. Drank hielp dan vaak wel, het vertroebelde mijn blik, maakte me minder kritisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Birthe,Wat herkenbaar. Dat is ook wat ik mijn levenlang roepte. Geen small talks. Kritisch zijn en nergens bij horen.De vraag is , zijn deze dingen echt waar. Of gegeven we zelf aan ons zelf dat gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Isa,Geeft niet hoor! Als je het niet gebruikt, kun je dat niet weten.Je wordt er knap ziek van, van zo'n beetje, ja...Gelukkig mocht ik een alcoholvrij ijsje uitzoeken, mmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Sandra, als ik dat mijn hele leven al zo voel, dan is het voor mij waar. Het is niet zo dat mensen mij buitensluiten, er is gewoon veel waar ik helemaal niet bij wil horen, en niet aan mee wil doen. Het is overigens niet alleen maar kommer en kwel, ik heb goddank een heel aantal mensen om me heen met wie het wel goed klikt, en die ook geen behoefte hebben aan prietpraat. Maar in het dagelijks gebruik is het wel eens onvermijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Herken me er helemaal in Birthe. Alleen heb ik het er niet bij horen omgebogen. Ik ben anders dan anderen, geen eenheidsworst maar juist iets bijzonders. Als je je dat voorneemt is het zo, en mensen nemen dat ook zo op. Ben zelfs leider van een vriendengroep geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Welkom Lara, fijn dat je er weer bent. Hoe gaat het met je?Caro was ff op msn en ze was blij dat het geen 32 graden meer was maar 31. Heb de hele week al de kachel aan en als ik een pistool had schoot ik hoor hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ben gelukkig ook geen 'kuddedier'. Mijn moeder heeft dit anders zijn dan anderen altijd gestimuleerd, waarvoor ik haar dankbaar ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Wilde wel dat hier een chat beschikbaar was, dan konden we allemaal wat sneller op elkaar reageren..De chatfunctie werkt niet, of nog niet? Nu ga ik maar eens in mijn bed, truste allen, en tot morgen. Bir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hai Niwi,volgens mij is de noodzaak wegdus welkom terugJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Dank je Drup, het gaat nu weer goed gelukkig.Was wel 4 week afzien hoor, maar goed , ik ben dr weer.31 graden toe maar, waar is Caro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Welterusten allemaal.En doe nou mee met mij: de komende 24 uur alcoholvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Slaaplekker Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Voor Marjo de Troubadoer aangezet. Keihard want die is voor jou meis. Lal laala lalaja. Hij zat zo bordevol muziek en zong voor elk publiek.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Weet het Lara maar sterk dat je er weer bent. Dapper wat je doorstaan hebt en tocht weer door gaat met vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Vechten, ja dat ga ik weer doen.Ben er vast sterker uitgekomen, weet nu wat je missen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden