Spring naar bijdragen

Zondag 11 oktober

linde

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 352
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo daar ben ik weer. Jammer het is weer gedaan met het onweer. Ik kan daar zo van genieten. Vind het zo mooi. Voel me dan zo fijn in m'n huisje. het kan voor mij niet hard genoeg stormen en onweren. Mij kan niets gebeuren in mijn stulpje. Maar vergeet dat mijn huisje 107 jaar geleden is gebouwd dus niet zo heel sterk is.
Ga dadelijk een frietje halen. Prijs mezelf gelukkig dat ik dat zo maar kan. Zonder er bij na te denken. Ïk heb trek dus ik ga het halen. Kan genieten van Karel (de haan) die als ik s'ochtends ga voeren, uit volle borst kukkelt dat de dames aan tafel kunnen komen.
Ik kan kostelijk lachen om die gekke katten van mij die regelmatig tegen de deur aan knallen omdat ze niet weten dat dat ding niet op zij gaat als ze aan het spelen zijn. Heerlijk allemaal. Van de week was ik in de winkel, liep er een klein roodharig jochie van zo'n jaar of 3 en zei tegen z'n moeder "Mamma ik wil dat daar hebben"Waarop zijn moeder zei"Wat dan? "Het knulletje keek 'n moeder heel ernstig aan en zei met veel overtuiging "Volg mij maar". Over genieten van kleine dingen gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Coco... had de hele bieb al uit wat betreft de kinderboeken.. toen rolde uit n onderzoek dak hoogbegaafd zou zijn. Ik wilde altijd al aan volwassen lkeesvoer gaan beginnen, maar had nu wat meer recht. Met deze feiten naar de bieb gegaan, en kreeg een stikkertje op m'n pas zodat ik volw. boeken legaal kon lenen. Ontdanks dat bleven ze vaak wel zeuren; Zou je dat nu wel doen..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat begrijp ik.
Dat levenslang geldt voor iedere alcoholist helaas maar is niet anders.
Ik kan daar wel tegen gaan vechten maar dat is hetzelfde als
tegen de rivier inzwemmen, dat is me te zwaar.
Neem het gewoon met 1 dag tegelijk, zoals denk wij
allemaal?
Maar ik moet zeggen dat ik, ook al is het pas de
12e dag, ik de voordelen van niet drinken (en niet
roken) begin te beleven en voelen en dat is nu al
100 keer beter dan de dagen met wél drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, mijn foto's van da dog staan bij mn onderschrift.
Zowie is de zwartharige (half Tibetaans terrier half york terrier)
n die ander is Billy, haar beste vriendje (een Tibetaanse terrier)

quote:

Originally posted by:
bolletje

Oeps Woman,

Er staan bij jouw foto's toch twee tshi shu's? En ook een kat die voor pampus ligt. Meende dat dat jouw diertjes waren.

Heb geen kachel dus moet het doen met kaarsjes. Ook niet verkeerd hoor.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi wat knap dat je toch de stap gezet hebt om te reageren hier. Dat moet je toch goed doen. Van de andere kant voel ik een beetje treurigheid in je berichtjes maar kan het verkeerd voelen. Hoop in ieder geval dat je je hier thuis gaat voelen. Hartelijk welkom bij ons cluppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Juul
Hoogbegaafd? Ja nou zo'n idee kreeg ik al bij jouw tekst in combinatie met je leeftijd. Ik dacht das géén domme jongen!:D
Dus je kreeg een mooie sticker en een berg interessant leesvoer mee. Of nee, dat zocht je ws zelf uitB)
Ja hoogbegaafdheid is niet zomaar iets, denk dat het heel moeilijk is om mee te leven. Dat veel mensen jou niet begrijpen, dat je ook een beetje "lonely" wordt tussen de mensen...
Was/is dat met jou ook zo?
En was of ben je het nu eens met de vraag van de bieb (of was het iemand anders die dat vroeg?): zou je dat nu wel doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Deze sombere dag (qua weer) is voorbij. Ik heb vandaag al veel geslapen (slaapziekte????) en zal vanavond ook vroeg in bed liggen.

Alle nieuwe mensen: welkom en veel succes. Een leven zonder drank is beter dan met. Hoe je het draait of keert.

Tot ziens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik vanmorgen mijn bed weer ingedoken was heb ik tot half 12 geslapen, heerlijk! maar daarna wel haasten naar de sieradenworkshop.
Daar heb ik 3 armbanden gemaakt die je los en samen kan dragen. Toch wel leuk geworden en een gezellige middag geweest
Het etentje vanavond was prima, broer was al weg dus dan is de sfeer gelijk een stuk rustiger want die hebben 2 jonge kinderen en daar gaan ze enorm krampachtig mee om.
Nu was het vrij relaxed, en om half 9 was ik weer thuis

lange dag dus!! maar zonder drank!! Dat kost geen moeite meer gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je wel, bolletje,
ik voel me helemaal niet treurig, integendeel.
zolang ik niet drink gaat alles goed, met mij en de rest van de familie.
in mijn AA-tijd heb ik zo'n 15 mensen weten sterven van de drank omdat ze niet
wilden/konden geloven hoe erg deze ziekte is, maar iedere keer heb ik daar een
positieve les uit getrokken. Als ik weer ga drinken, overkomt mij dat ook.
Dan ben ik toch voor mezelf de gelukkigste mens die er is, verlost van de obsessie
Er verdrinken meer mensen in een glas dan in de zee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niwi
Ik geloof je gelijk
nou en ik vind het heel knap van je hoor dat je
toch steeds weer doorzet en
goed dat er weer bent!
En gezellig een keer mee kletsen hier zoals 'nu
is toch ook weleens leuk?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari
Wat goed dat je ook gaat lopen zeg!
Ik vind het wel knap dat ge-ren van jullie hoor
heel sportief!!
ik ben meer van de fiets
moest vroeger als klein meisje( zodra ik kon lopen) al óveral heen lopen.
Mijn ouders hadden pas een auto toen ik 15 jaar was.
ik ben dus nu allergisch voor lopen, stap liever op de fiets;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco ik ben meer zo'n type wat graag kijkt naar mensen die lopen of fietsen. Maar duik jij dadelijk eens lekker je bedje in want jij schreef toch dat je oogjes zowat dicht vielen? Of was dat nu weer iemand anders. Hé toch ik kan ook niets onthouden bah. Maar we hebben er weer een kanjer bij Niwi.
Ikzelf ga wel af sluiten voor vandaag. Nog ff lekker voor de t.v. hangen want dat was ook een grote hobby van me maar die is ineens verdwenen sinds 5 october. gniffel gniffel.
Trusten allemaal en vrolijk op morgen kusjes De bolle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allen,
even melden. Ben helemaal gesloopt van het slaapfeestje van dochter, en vandaag verjaardagsfeest van zus...Had voor zus het boek van Stieg Larson gekocht, hoor daar zo veel mensen enthousiast over. Heb het gelijk ook maar voor mezelf gekocht..;)
Had dat vroeger trouwens ook, al de hele kast van 13-18 uitgelezen toen ik een jaar of 12 was. Daarna mocht ik ook naar de volwassenen, er was een erg leuke bibliothecaresse die daar alle begrip voor had.

Altijd een beetje depri op zondag, zie dan zo tegen de week op. Eenmaal op mijn werk op maandagmorgen is dat gevoel meestal zo over, maar dat verandert niets aan die zondagblues. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...