dhen Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hier nog zo 1 met die griep; een dag of 5 griep, dacht dat het wel weer ging; 2 dagen gewerkt en weer terug bij af. Adam; nog van harte met 22 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Oja, ik vergeet Adam bijna alsnog te feliciteren!Van harte!!Nou Dhendro, zijn we mooi klaar mee he!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goh wat een rust ineens.Nou ja, hier alles ok, naast griep dan.Nog steeds droog en happy met mijn besluit.Eerlijk gezegd denk ik nauwelijks meer aan drank,behalve dan als ik het forum lees, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Allo allo allemaal,Kom morgen wat meer meedoen maar heb vandaag weer een kotsdag dus ook veel pijn. Geen slok water blijft er dan in en zo'n dag lijkt standaard te worden elke 2 weken. Ook vervelend is dat ik bezoek zou krijgen die ik op het laatste momeent af moest zeggen en daar houd ik niet van. Caro heeft het ook eens meegemaakt maar die was al onderweg naar me dus zat lekker tegen een kotsende drup aan te kijken. Gelukkig weet ik dat het maar een dag duurt maar vind die dorst zo erg en ik drink altijd al zoveel maar er blijft dan geen slok water binnen. Het gekke is dat ik me helemaal niet ziek voel, maar kan gewoon niets binnen houden. Naja morgen beter en gewoon niets drinken en mond telkens spoelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Succes met het verhuizen Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Druppeltje, als je overgegeven hebt is het prettig om heel eventjes op een dropje of een zuurtje te zuigen, om de vieze smaak weg te halen. Heel eventjes maar, echt om de smaak, want je kan natuurlijk niets binnenkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Coco dat weet ik niet maar het is in februari begonnen toen ik over moest stappen op tramadol. Heb er maagbeschermers bij gekregen maar toch heb ik elke 2 weken een kotsdag. Gevolg is dat beide er dus ook niet in blijven en kringetje rond. Naja het is maar een dag maar kan het eigenlijk niet hebben want zo word ik nooit eens wat dikker.Klaag klaag klaag, sorry. En ook sorry dat ik op niemand geregeerd heb maar heb niets gelezen want had er geen puf voor.Dit was mijn (niet) positieve bijdrage voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goed idee woman want van tandenpoetsen ga ik ook kokken. Moet ik wel zorgen dat ik het in huis heb want ik snoep niet. Spoel nu gewoon met water maar doe dit ook om proberen dat dorstgevoel weg te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Coco tramadol is een soort chemische morfine (plat gezegd) en die slik ik tegen de pijn in mijn rug. Heb 4 hernia's en er is iets mis met het beenmerg daar. Vandaar ook die scootmobiel en de zelfspot over mijn slechte lopen maar dat is om me op de been te houden hahaha.Thanx woman buuf komt zo pepermuntjes brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Sterkte Drup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 He Dar!Goed nieuws, van het werk.Fijn om te lezen.Moet trouwens vaak aan je denken als ik in de trein zitof op het station ben,die nieuwe snelle trein rijdt nauwelijks, Fyra geloof ik?,vanwege technische problemen! Lekker uh snel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Volgens mij ben ik m'n hoofd even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ben weer eens terug en boos. Mensen oren dicht want ik ga schreeuwen DE KEUKEN WAS DICHT@##%$#$%. had m'n mooiste pakkie aangtrokken (m'n tirolerpakkie) nageltjes op geplakt. Haar netjes in de plooi,flink wat parfum op zodat ik een uur in de wind stonk, komen we daar. IS HET GESLOTEN. Nou ik ga voortaan gewoon in m'n kloffie en m'n klompen hoor want ik en de spiegel zien elkaar bijna nooit.Bah hebben we van armoei maar tjap tjoy gekocht. Ook niet verkeer hoor maar als ik me zo netjes aangekleed heb en me eigenlijk een beetje een travestiet voel, (draag altijd spijkerbroeken met een slobbertui) en nu eens netjes eruit zie, is dat helemaal voor niets geweest.Nou ja het was toch wel gezellig, lekker thuis, bord op schoot en smikkelen.Nou mensen ff lezen en dan lekker filmpje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Dar, ik zit in de trein vaak te werken of te mailen met mijn lueve stopmaatje,en soms ben ik gewoon heel duf.Zoals ik alschrerf, ik ben op het moment niet echt bezig met drank, ook met mijn maatje klets ikvooral over andere dingen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goedenavond allemaal. Hoest ermee. Heb nog niet bijgelezen, zal dat nu een beetje doen. Iemand een samenvatting voor me misschien met de highlights? Hier vrouw en kinderen net weer vertrokken naar dat andere oord. Vreselijk en went niet (en wil ik ook niet) Hopelijk komt de oplossing en ook nog eens spoedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Druppeltje graag gedaan hoor, ik heb het ook van iemand gekregen die tip. Het vervelendste van overgeven is dat je met die kotssmaak in je mond zit, waar je zowat al weer van moet overgeven....Dus 5 seconden op een dropje zuigen haalt dat weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 De layout van mijn home pagina van adb is trouwens gewijzigd. Iemand een idee hoe ik dat weer kan wijzigen? Ben nu de strook aan de linkerkant kwijt waarin alle hoofstukje en favorieten vermeld staan.Heb nu 1 groot uitgerekt blad met de zaken die normaal gesproken op de midden- en rechterzijde staan. Beetje irri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Julius die heb ik hier net zien lopen, dacht nog "hé daar loopt het hoofd van Julius.Wingchum slobberwijn dat is toch een beetje goedkope wijn? Kabouter zegt altijd geef mij maar een slobbertje.Upiedruppie kijk jij uit dat je niet uit droogt? Blijf je naam eer aan doen meisie. Zou toch ff naar de arts gaan. ff na laten kijken want die maagbeschermers hebben zeker bijwerkingen.Dar. ik hoop dat je er uit komt met die foto's. Maar voor wie wil zien hoe mijn huisje er uit ziet kan ook naar google earth gaan en dan gemert in typen. Als het goed is staat er dan gelijk een huisje met zwarte luikjes en rode hartjes op. Vaak nemen mensen foto's van mijn huisje maar waarvoor ze die gebruiken weet ik niet.Fijn dat het nu zo goed gaat met werken en dat je veel afwisseling hebt. Wordt het nooit saai en blijft het spannend.Isa heel goed dat je ook eens laat zien wat jij wilt en dat jij ook mee gaat bepalen. Misschien is dat wel een grote verrassing voor je vriend en zou hij het wel eens heel fijn kunnen vinden. Een beetje een vrouw met ballen.Nou ik ben een hoop mensen vergeten maar er is een film bezig dus ga ff kijken. tot over een kwartier, als de reclame begint. Doei. Kusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Playing hard to get is alleen maar vervelend voor jezelf..aan de andere kant is het natuurlijk niet zo erg om hem even te laten zweten Isa....Bel hem wanneer JIJ dat wil. Als dat nu is, is dat nu, als dat volgende week is, dan is dat volgende week. Niet gaan zitten kontedraaien want het effect wat je daarmee wil bereiken komt bij mannen toch nooit aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Even douchen. Niet zoveel zin, maar ja doe maar vast dan ben ik weer fruitig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Suffertje, ik ben een Suffertje!Stuur eens een link, wat jij ziet. Ik snap je niet!Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Isa vandaar dat ze op mars zo'n raar gezicht hebben gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goedenavond allemaal,Ik kijk even mee vanavond.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Zeg zeg dames, pas op he..... Nou ja, geniet maar even dan, dan gebeurt het tenmiste niet ondergronds.Sooth, bedankt voor je hulp, maar ik begrijp van Isa en Coco dat hun dat ook hebben, dus ligt niet aan mijn pc. Ik dacht ook dat ik zelf iets gedaan had.Euhh, nog eentje voor iedereen....Ik kan opeens (sinds net) niet meer inloggen bij Live messenger. (heb sowieso vaak een gevecht met deze want hij logt continu uit om de zoveel tijd, heb hem laatst geupdate). Hebbenm meer mensen momenteel problemen met messenger?Ik zie Theemuts trouwens niet meer ? En Els en Moosszz. Weet iemand iets over hun? Vakantie of...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Dat is gek, Suffertje, maar soms is er wel eens een storing hoor van messenger. Dat ie eind van de avond ineens wel weer inlogt. Hoeft niets met jou pecee te maken te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden