Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2009


albertina

Aanbevolen berichten

lief Druppie zullen de hormonen wel ziijn die op spelen. Maar ik was echt zo geschrokken. Voelde ineens zoveel verdriet bij jouw verhaal. Dus ben ff gaan zitten op de bank en kon er niet over uit. maar laat maar lieverd. Moet hier mee zelf toch klaar zien te komen. Heb gewoon geen eelt op m'n ziel. Opzich goed om mee te leven met iedereen maar het slaat vaak bij mij zo door. Ben hier al zo vaak door mijn omgeving voor gewaarschuwd maar ja ik kan dat nog niet zo goed veranderen. Maar laten we de moed erin houden ik moet het leren en daar ben ik niet te oud voor.
Over tot de orde van de dag. Het Forum!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje, waarom het feestje niet door laten gaan? Kun je dat nu nog afzeggen?
Overigens, het eerste jaar dat ik hier meeschreef, was ik af en toe een Verschrikkelijk Forum-Monster. Wat heb ik niet gekift en gekat! Hè Drup? :heart:
Hele vetes ontstonden.
Daar heb ik veel van geleerd.
Maar wat mij betreft heb je niets onoirbaars gedaan hoor Bol.
Neem wat tijd voor jezelf, als dat feestje jou vanavond niet past, waarom dan niet lekker naar je bedje toe met wat te knabbelen en een fijn boek? Eerst even douchen en schone thuiskleertjes aan... lekker zelf een avondje cocoonen, kan best goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Vie ik wilde zelf een feestje bouwen omdat ik nu 19 dagen droog sta. Eiersalade maken toastjes maken kaasje eten, kaarsje aan steken. Maar m'n kippels hebben geweigerd ook maar één eitje te leggen. Bovendien heb ik geen mayo in huis. Ga dadelijk ff journaal kijken en dan weer gezellig op het forum klessebessen.
Mensen wat zijn jullie lief.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, da's waar ook, je eigen feestje Bol. Nou dan zal je die kippen toch hun nek om moeten draaien voor de soep. Je hebt vast nog wel iets anders lekkers in huis.
Trek je maar niet teveel aan van het wereldleed op het journaal. L'histoire se repète!
Niets nieuws onder de zon dus.

Ik ben zelf erg blij ondat ik de vertaalopdracht kreeg die ik erg graag wilde, dat las ik zojuist op de mail.
Kan het niet uitjubelen tegenover mijn echtgenoot want die is naar sport, en mijn zus is op vakantie. Dus zet ik het maar hier neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallooaaa allemaal goedenavond

Bol 19 dagen GEWELDIG hoor :present: :present: :present::rose:

mijn zolder is redelijk van omvang maarre het gaat eigenlijk om wat er op staat
dat moet ik uitzoeken. bewaren, verkopen of naar de kringloop, maar
ben er nog steeds niet terechtgekomen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, wat goed, en wat eng! Morgen al, jemig!
Wens je er alle goeds mee toe, wat zal het niet allemaal teweeg brengen.
Alle raderen aan het werk Albertje, ga ervoor, heel veel sterkte en succes!

Bolletje, L'histoire se repète betekent, de geschiedenis herhaalt zich. Grootheden komen en gaan, maar de menselijke aard blijft altijd bestaan.
Alle eigenschappen die de mens eigen zijn, zoals liefde maar ook wreedheid, het zal er altijd zijn.
Ik heb zelf niet veel meer respect voor de president van amerika dan voor de vuilnis-ophaler. Hooguit dat de president politieker te werk is gegaan.
Het is ook maar een mens dat eet en verteert.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco, ik heb zelf een interesse in de positie van de vrouw in de jaren 1900 - 1950.
Op zich vind ik dat al een heel interessante periode in de geschiedenis, met twee wereldoorlogen.
Nu ga ik een stuk vertalen over Wallis Simpson, een bijzonder intrigerende dame die met koning Edward VIII getrouwd was, door welk huwelijk hij geen koning meer kon zijn omdat ze al tweemaal was gescheiden.
Ze had nazi-sympathieën en was Edward ook tijdens hun huwelijk ontrouw.
Ik bewonder haar sympathieën niet, maar wel haar kracht in een tijd dat vrouwen werden geacht, nederig te zijn en te baren en voor het huishouden te zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie
ohw heel iets anders dan ik dacht. Ik dacht nl gewoon een stuk tekst voor iemand
anders vertalen. Maar het is dus voor jezelf. Is dat wel een heel geëmancipeerde vrouw
geweest voor die tijd ja, en moet je inderdaad over een erg sterk karakter beschikken
om zo uit de eenheidsworst te voorschijn te komen en je nek uit te steken voor je idealen, je mannetje te staan en je wensen in vervulling doen gaan.
Die Edward komt zo een beetje over als een watje, of was hij gewoon heel lief
en stapelgek op haar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,
even melden. Het gaat ok hier. Vanmorgen geen tijd om in te loggen. Lag al om kwart voor 10 in bed gisteravond (extreem vroeg voor mij) en sliep als een blok tot 01 uur. Toen wakker tot wel half 4. Bah. Niet zo fit wakker dus, en was echt druk vanmorgen met kindertjes naar school helpen, en zelf ook op tijd gedouched zijn en naar werk.
Dochter ziet overigens ook geen enkele reden om een winterjas te dragen. Gisteren ging ze naar haar training zelfs zonder jas, omdat het zo lekker warm was, pff.
Drukke en productieve dag op het werk. Thuis pianoles dochter, voetbaltraining zoon, boodschappen, koken, afwassen opruimen. Ga er vanavond alweer vroeg in, dat weet ik nu al. Was ophangen nog zo.

Wat me vandaag (weer) opviel: hoe lekker het is om te autorijden als ik niet heb gedronken de dag er voor. Heb de afgelopen jaren regelmatig met een kater gereden, wat ik toch altijd kon voelen. Minder alert, en voortdurend bewust van die kater. Nu is het hoofd rustig en helder, en kan ik gewoon op de weg letten, ben niet met mezelf bezig.

Ik reageer niet veel op wat jullie schrijven, daarvoor is het te veel ook. Maar ik lees elke dag bij en leef op afstand mee met jullie.
Groet, Birthe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal toch niet zo zijn Wingchun, dat jij een hinderlijke vlieg of wesp bent?

AlbertRemmo, dankjewel, ik ga er morgenochtend meteen mijn tanden in zetten en ben dan waarschijnlijk de volgende week voor geen mens meer bereikbaar, behalve voor een toegereikt kopje thee. Vind het heerlijk om op te gaan in werk.
En was jouw werkdag wel fijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja joh AR, op een vorkheftruck. Dat is precisiewerk, is het niet?
Dat is nog eens iets heel anders dan bladen met heerlijke pannenkoeken rondbrengen. Wat ook leuk is.
Weet je, ik heb veel respect voor jou, door je trouw, je optimisme, je onveranderlijke doel.
Ga jij voort zoals je doet. Ik denk dat Will een heel fijne vent aan jou heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...