albertina Geplaatst 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi allemaal,ik ben vanmiddag gebeld, morgen begin ik al met de therapie.Een flinke huilbui gehad, ik vind het doodeng!Maar goed ik raap mezelf bij elkaar en ben daar morgen present.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Vie proficiat zeg. Dat klinkt goed. Maar wat je daar in het frans op geschreven heb Ikke niet begrijpen hoor. Ken wel Frans hoor Paraplu portomonee. Maar dan heb je het ook gehad. fijn voor je meid.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Albertina, wat goed, en wat eng! Morgen al, jemig!Wens je er alle goeds mee toe, wat zal het niet allemaal teweeg brengen.Alle raderen aan het werk Albertje, ga ervoor, heel veel sterkte en succes!Bolletje, L'histoire se repète betekent, de geschiedenis herhaalt zich. Grootheden komen en gaan, maar de menselijke aard blijft altijd bestaan.Alle eigenschappen die de mens eigen zijn, zoals liefde maar ook wreedheid, het zal er altijd zijn.Ik heb zelf niet veel meer respect voor de president van amerika dan voor de vuilnis-ophaler. Hooguit dat de president politieker te werk is gegaan. Het is ook maar een mens dat eet en verteert.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Coco, ik heb zelf een interesse in de positie van de vrouw in de jaren 1900 - 1950. Op zich vind ik dat al een heel interessante periode in de geschiedenis, met twee wereldoorlogen.Nu ga ik een stuk vertalen over Wallis Simpson, een bijzonder intrigerende dame die met koning Edward VIII getrouwd was, door welk huwelijk hij geen koning meer kon zijn omdat ze al tweemaal was gescheiden. Ze had nazi-sympathieën en was Edward ook tijdens hun huwelijk ontrouw. Ik bewonder haar sympathieën niet, maar wel haar kracht in een tijd dat vrouwen werden geacht, nederig te zijn en te baren en voor het huishouden te zorgen.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Nee dat is het leuke Coco, ik krijg er nog salaris voor ook. Dus daarom ben ik zo blij dat ik die opdracht binnen heb.
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Goedenavond allenVie wat fijn dat je die opdracht hebt gekregen:present:Tina sterkte morgen:heart:
birthe Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Dag allemaal, even melden. Het gaat ok hier. Vanmorgen geen tijd om in te loggen. Lag al om kwart voor 10 in bed gisteravond (extreem vroeg voor mij) en sliep als een blok tot 01 uur. Toen wakker tot wel half 4. Bah. Niet zo fit wakker dus, en was echt druk vanmorgen met kindertjes naar school helpen, en zelf ook op tijd gedouched zijn en naar werk. Dochter ziet overigens ook geen enkele reden om een winterjas te dragen. Gisteren ging ze naar haar training zelfs zonder jas, omdat het zo lekker warm was, pff. Drukke en productieve dag op het werk. Thuis pianoles dochter, voetbaltraining zoon, boodschappen, koken, afwassen opruimen. Ga er vanavond alweer vroeg in, dat weet ik nu al. Was ophangen nog zo. Wat me vandaag (weer) opviel: hoe lekker het is om te autorijden als ik niet heb gedronken de dag er voor. Heb de afgelopen jaren regelmatig met een kater gereden, wat ik toch altijd kon voelen. Minder alert, en voortdurend bewust van die kater. Nu is het hoofd rustig en helder, en kan ik gewoon op de weg letten, ben niet met mezelf bezig. Ik reageer niet veel op wat jullie schrijven, daarvoor is het te veel ook. Maar ik lees elke dag bij en leef op afstand mee met jullie. Groet, Birthe.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Het zal toch niet zo zijn Wingchun, dat jij een hinderlijke vlieg of wesp bent?AlbertRemmo, dankjewel, ik ga er morgenochtend meteen mijn tanden in zetten en ben dan waarschijnlijk de volgende week voor geen mens meer bereikbaar, behalve voor een toegereikt kopje thee. Vind het heerlijk om op te gaan in werk.En was jouw werkdag wel fijn?
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Vie mijn werkdag was leuk en ik heb voor het eerst op een vorkheftruck gezeten en er mee gereden.Dat was dus errug spannend;)
Calimero Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk ga nog even verder studeren op het onderwerp van vanavond. Jeffrey Dahmer. Wat voor studie volg je dat je gaat studeren over een serie moordenaar en kanibaal? (gewoon belangstelling)
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 O ja joh AR, op een vorkheftruck. Dat is precisiewerk, is het niet?Dat is nog eens iets heel anders dan bladen met heerlijke pannenkoeken rondbrengen. Wat ook leuk is.Weet je, ik heb veel respect voor jou, door je trouw, je optimisme, je onveranderlijke doel.Ga jij voort zoals je doet. Ik denk dat Will een heel fijne vent aan jou heeft.
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Vie, zo zit ik gewoon in elkaar, maar dank je voor je mooie woorden:heart:
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Vie fijn voor je hoor.Tina morgen brand er een kaarsje voor je hier.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 O Coco wat *** voor je zeg.Ik wacht nog even op Tessa haar verslag en als dat er komt ga ik naar bed.
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Nee hoor Coco dat blijf je doen als het in je zit. Toen ik je vorige week in mijn onschuld uitlegede over de moederators nam ik ook het volle woord om je uit te leggen dat zoiets bv niet mocht en pats weer een tik. maar is niet naar hoor ze leggen het uit en een ban heb je niet zomaar.
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hallo allmaal,He Vie ,wat tof dat je bleef wachten.Ik krijg inderdaad librium, en dat zou vanmiddag ook bijde apotheek liggen, maar zoals gewoonlijk liep het weer fout.Goed gesprek gehad met de huisarts, ze staat volkomen achter mij.Dus morgen weer even bellen met de huisarts dat ze die fax doorsturenknuffel, tessa
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 OK Tessa, goed van jou, jammer dat de librium fout liep. En dank je dat je je even meldt.Hou je het vanavond een beetje rustig?Ik ga nu mijn laatste rondje doen met de honden en ik lees morgenochtend nog wel.
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hey Tessa, heb niet alles gelezen, maar hoe gaat het nu met je??
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 cootje jij ook weer een tikje? Ik ook weer. Ja je moet echt opletten want het staat geschreven voor je er erg in hebt.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Tes wat vervelend nou dat je moet wachten op die Librium. Had je misschien vanacht lekker kunnen pitten. Nou maar hopen dat je het morgen krijgt. Wordt het misschien lekker rustig in je lijf en hoofd.Heerlijk hé als je het gevoel hebt dat de arts achter je staat. Sterkt je alleen maar.
Soothe Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi Wing, ik had een drukke dag!Ook nog bij Ma geweest, vandaar!Ik begrijp dat je de eerste drie CD's met boek binnen hebt.Ook begrijp ik dat het wonderschoon is. Zijn Magnum Opus!Heb je ingetekend? Krijg je er steeds drie met een boek?Ik begrijp dat je nu ondergedompeld bent, als het ware!Geniet er van! Dan zal je ook wel van de Madrigalen van Claudio Monteverdi houden,dat is ook mooi!P.S beter ondergedompeld in een prachtig a capelle, dan in de drank.Groet.
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Het zal wel koud zijn Vie.En bedankt meiden voor jullie belangstelling.Ik begin nu wel te merken dat ik van me af kan schrijvenen er ook baat bij heb.knuffel, tessa
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Heb net 3 x de tel. laten gaan. Werd dus 3x gebeld. Weet als ik op had gepakt ik weer een hoopje ellende aan de tel. had gehad. Had er ff geen zin in.Verder een doc. gezien over de Mayakalender en de voorspelling voor 2012. Ben benieuwd want Nostradamus voorspelde weer hele andere dingen. Maar het boeit me wel.Nou dat was het weer ff. Ga weer verder met de t.v. en niet al te laat naar bed.
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hey Bolletje, van mij geen tikje maar een omdat je al 19 dagen niet gedronken hebt.Harstikke goed meid.Liefs Pip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden