Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Nou Kirky, je staat vandaag 15 maanden plus twaalf dagen droog, als ik dat goed uitreken.En fijn dat je lekker bezig bent.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Winchun, interessante gedachte. Mozarts' muziek bijvoorbeeld was in zijn tijd zeer modern, hij zou vast niet gedacht hebben dat dat nu nog steeds wordt gespeeld.Zou onze tijd zo "vergankelijk" zijn?Het enige dat er op zit, is om je in te laten vriezen en over 400 jaar weer wakker worden.Bolletje, geweld en onbegrip is van alle tijden, denk je niet? Er wordt nu zo gesakkerd op de islam, maar wat hebben de christenen niet uitgevreten in het oosten met hun kruistochten? Culturen verleggen zich, machten verplaatsen zich.Wat universeel is, en daar geloof ik echt in, is geloof, hoop en liefde. Ben er van overtuigd dat ieder mens dat van nature in zich heeft. Het wordt soms door ervaringen wat verduisterd, maar ik denk dat in de grond, ieder mens het goede wil.
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Fijn Kirky dat je zo goed gaat. ZMOK-kinderen vervoeren? Is je busje nog niet gesloopt dan?
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Vie daar ben ik het helemaal mee eens. Geen een mens is van nature slecht, alleen sommige van de mensen die aan de macht staan moeten tot inzicht komen. Hoop dat Barak Obama hier verandering in kan brengen. Vind hem een hele sympathieke uitstraling hebben en het voelt goed als ik hem om de t.v. zie. Tuurlijk heeft het cristendom ook fouten gemaakt en iedereen is op de wereld om te leren.Wat dat aan gaat heb ik diepe bewondering voor het Boedisme. Deze mensen zijn geweldloos en hebben respect voor al wat leeft. Probeer dit zelf ook maar merk dat het me vaak nog niet lukt. Dat zie ik vandaag wel weer bij mijn berichtjes, als was het soms niet gemeend hoor maar meer als grap bedoeld. Ik moet nog veel leren.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje als er niets meer te leren viel zou het tamelijk saai worden, toch?Het boeddhisme vind ik ook erg mooi. Maar als ik een vlieg of een wesp of een mug zie, gaat 'ie er toch echt aan.Optimale vreedzaamheid met behoud van je eigen grenzen, zeg ik altijd maar.
Otje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje Ga zo buikdansen lieve mensen doegdoeg tot later op de avond weder xx
Lianne Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Isa: dat van dat tel gesprek had ik niet gelezen.. ik dacht dat er nog steeds geen contact was, vandaar mijn vraag/voorstel..soms als mensen geen contact willen moet je ze iets sturen waar ze wel op moeten reageren.maar er zit dus een beetje beweging in.. sterkte meis..Okee Bolletje, ik heb het gelezen.. wat brengt dan die ene avond drinken jou( want ik denk dat je dan veel drinkt omdat het maar 1 avond mag van jezelf)
Lianne Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Kate: als je meeleest,heb net Byron katie gescoord in de bieb, 4 vragen....nav jouw schrijfsels...als de kids naar bed zijn begin ik!
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Lieve allemaal.Zit ff met een rotgevoel. Heb ik vandaag mensen ergens mee pijn gedaan? Of beledigd? Of iets waardoor men zich ergert aan mij. Zeg het dan a.u.b. Want het is absoluut niet m'n bedoeling om ook maar iemand te schaden of dat iemand zich irriteert aan mij.Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor dat kan ook en dat hoop ik eigenlijk ook een beetje.
Lianne Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 lieve schat, waarom denk jij dat (aan bol)
Lianne Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 isa : hij heeft je niet meer gezien al die weken?o dat wordt geweldig!ik denk dat je hem even moet laten zweten en na die ontmoeting een paar weken hard to get moet doen..en geloof me, je was al mooi hoor, ik weet het zeker..alleen nu is het verkeerde inpakpapiertje eraf..
Lianne Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Ik eet overigens heel veel gezonder als ik drink.neem nu vaker een koekje etc.maar ik ga ervan uit dat dat wel weer recht trekt.wel ben ik vrolijker..o vriendlief komt thuistot laterxx
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bol ik heb helemaal niet het idee dat je iemand geërgerd hebt of pijn gedaan, hoezo denk je dat?
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Lianne nu vraag je me wat. Wat brengt me die dag. Ik dronk dan 7-8 halve liters bier en als ik in de koelkast nog wat anders had staan ging dat ook op.Ik ben van nature iemand die alles weg geeft. Het heel fijn vind om iemand gelukkig en blij te maken. Vroeger waren dat ook schilderijen die ik zelf mooi vond. Als ik dan ging drinken gaf ik nog meer. Ging voor iedereen in de buurt saté maken. Werd ook minder geremd en belde vaak mensen op omdat ik wist dat ze daar behoefte aan hadden terwijl ikzelf dat niet wilde om weer al die ellende van iedereen aan te horen, maar als ik gedronken had kwam dat niet zo hard aan. Ja en dan de bekende kick die je er van krijgt. Gewoon lekker zat zijn of aangeschoten worden. Zonder dat er een aanleiding voor is. Ook dronk ik omdat ik dan weer gezellig met mijn kabouter kon door brengen zonder te veel te horen van zijn geklaag en gemopper, en maar weer heel veel voor hem gaan doen om hem gelukkig en tevreden hoopte te zien. Terwijl ik zo moe was van het aandacht geven en eigenlijk niet wilde luisteren.Het ongevoelig worden voor leed van anderen, ik denk dat dit een van de rede is geweest waardoor ik dronk.
witte Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Dat kan altijd nog Isa,Voor nu lekker genieten van de power die je voelt.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Lieve mensen schiet ff vol. Was misschien wat te hard in mijn oordelen over buitenlanders maar meende dat niet. M'n gevoelens gaan de laaste dagen toch heel sterk op en neer. Zo voel ik me goed en zo brul ik.Maar goed misschien ben ik toch ook bang omdat ik niet weet hoe het nu verder gaat met mijn manneke. Bang dat hij dadelijk toch weer terug naar z'n eigen huis gaat en ik weer alle zorgen op me krijg.Ik weet het niet. Ben ook erg geschrokken van het verhaal van Drupje. Zal het feestje vanavond maar uitstellen. Komt morgen wel weer.
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje hoe kom je daar nou bij zoiets te denken. Ja was juist er medellevend naar ieder een dus snap niet goed hoe je op dat idee komt.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 lief Druppie zullen de hormonen wel ziijn die op spelen. Maar ik was echt zo geschrokken. Voelde ineens zoveel verdriet bij jouw verhaal. Dus ben ff gaan zitten op de bank en kon er niet over uit. maar laat maar lieverd. Moet hier mee zelf toch klaar zien te komen. Heb gewoon geen eelt op m'n ziel. Opzich goed om mee te leven met iedereen maar het slaat vaak bij mij zo door. Ben hier al zo vaak door mijn omgeving voor gewaarschuwd maar ja ik kan dat nog niet zo goed veranderen. Maar laten we de moed erin houden ik moet het leren en daar ben ik niet te oud voor.Over tot de orde van de dag. Het Forum!!!!!
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje, waarom het feestje niet door laten gaan? Kun je dat nu nog afzeggen?Overigens, het eerste jaar dat ik hier meeschreef, was ik af en toe een Verschrikkelijk Forum-Monster. Wat heb ik niet gekift en gekat! Hè Drup? Hele vetes ontstonden.Daar heb ik veel van geleerd. Maar wat mij betreft heb je niets onoirbaars gedaan hoor Bol. Neem wat tijd voor jezelf, als dat feestje jou vanavond niet past, waarom dan niet lekker naar je bedje toe met wat te knabbelen en een fijn boek? Eerst even douchen en schone thuiskleertjes aan... lekker zelf een avondje cocoonen, kan best goed zijn.
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje dan ben ik degene die die rot moet voelen want wil niemand verdrietig maken. Voel je niet rot want je bent erg medelevend hoor en dat is erg lief.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Hahahaha Vie ik wilde zelf een feestje bouwen omdat ik nu 19 dagen droog sta. Eiersalade maken toastjes maken kaasje eten, kaarsje aan steken. Maar m'n kippels hebben geweigerd ook maar één eitje te leggen. Bovendien heb ik geen mayo in huis. Ga dadelijk ff journaal kijken en dan weer gezellig op het forum klessebessen.Mensen wat zijn jullie lief.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Heb net besloten om in een volgend leven maar boedist te worden.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 Oh ja, da's waar ook, je eigen feestje Bol. Nou dan zal je die kippen toch hun nek om moeten draaien voor de soep. Je hebt vast nog wel iets anders lekkers in huis.Trek je maar niet teveel aan van het wereldleed op het journaal. L'histoire se repète!Niets nieuws onder de zon dus.Ik ben zelf erg blij ondat ik de vertaalopdracht kreeg die ik erg graag wilde, dat las ik zojuist op de mail.Kan het niet uitjubelen tegenover mijn echtgenoot want die is naar sport, en mijn zus is op vakantie. Dus zet ik het maar hier neer.
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst 15 oktober 2009 En Ari, heb je wat lekkers om straks thuis te maken?Hoe was je werkdag?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden