Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2009


albertina

Aanbevolen berichten

Mn nichtje is geadopteerd uit Bangladesh.
Ze is zo Hollands als maar kan, want als baby hier gekomen.
Ze heeft een erg (prachtige!) donkere huid
Ze is er braaf en netjes, maar waar ze woont wordt ze toch aangekeken op haar huidskleur.
Heel vervelend.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Houtje ik zou haast zeggen "Zet hem op Wilders!!!!!"maar heb hier ook een andere ervaring. Somalise overburen. 13 kids. Regelmatig hier komen Frietjes eten. Kadootjes kopen, ik in het rood staan. Comp. helmaal ontregeld, koelkast helemaal leeg geroofd (met mijn goedkeuring) Kids weg hier een puinhoop maar ze hadden wel genoten. Kleinste net 5 jaar. Viel in m'n armen in slaap met haar knuisje tegen m'n wang. Krijg nog de rillingen van ontroering. Dus fijne buren!!!!!! Zo kan het dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi druppeltje
gelukkig weer 2 weken verlost van de kotserij, jeetje lijkt me echt
naar zeg

bol
gekeken op internet.
telen max 4 jaar
ghb bereiden of verkopen max 6 jaar

Zag daar nooit mensen aan de deur en als er mensen kwamen
waren die er als ze zelf niet thuis waren.
heb zelf het idee dat ze alleen hun huis beschikbaar hebben
gesteld of zoiets dergelijks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe

trouwens die Somalische buren met 13 kinderen komen echt niet naast mij
wonen hoor, die hebben het veel te goed bij bolletje

ik ga ze echt niet verwennen
en mijn hond : doet ie anders nooooiiiiittttt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup een schootmonster? Je eerste of heb je er al een meer gehad?
Voor vandaag op het menu Kip en boillon? Licht verteerbaar en je sterkt er ook nog van aan.
Wat zal jij dadelijk blij zijn met je schooter. Laat hem niet op voeren hé? Denk er aan anders staat er volgende week in de krant "Vrouw reed voetganger omver. De man is terplaatse overleden aan zijn verwondingen"!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman. Neusringentje in laten doen rode stip op haar hoofd, blauw zwart haar, tot op haar billen, in zijde kleren laten buikdansen. Moet jij eens kijken hoeveel jaloerse mensen er komen kijken. W.b. de huidskleur? Alleen maar jaloezie. Waarom gaan die mensen dan zo vaak in de zon liggen? Nee heb helemaal geen moeite met mensen uit India. Zijn bescheiden, eisen niets, dringen zich niet op, zijn heel wijs, nee heel anders dan.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco er van door ZOOOEEEEF. Al weer. Is die zolder van jou nu zoooo groot?
Wat voor 'n reeskeesje heb jij eigenlijk want hij, zij was toch een klein ukkeltje?
Nou 4 tot 6 jaar, dat klinkt ff heel anders zeg. Maar als je je huis beschikbaar stelt voor zulk soort praktijken ben je toch ook strafbaar. Tokkie of geen Tokkie. Hup achter slot en grendel met die boel. gniffel gniffel. Lekker zo raak ik m'n aggressie kwijt. Waar heb ik m'n hamer toch gelaten??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako had jij dat ook met tramadol dan want die slik jij toch ook? Was je allergisch voor de omeprazol dan dat je astmaaanvallen kreeg. Bij mij gaat het wel goed alleen eens in de 2 weken gaat het mis. Hoe heb je dat opgelost? Moet ik stug doorgaan en gaat dat eens over?

Hahaha Bolletje met recht een scootmonster dus moet in mijn hoofd een knopje omdraaien om er op te gaan. Toen ik met een rollator moest gaan lopen vond ik dat ook al zo'n ramp want het is zo confronterend. Dat was 6 jaar geleden en nu al overstappen op een scootbeest dus vraag me af hoe het over een paar jaar zal gaan wat ga alleen maar achteruit dus. Naja nog maar even niet aan denken.

Ik doe niet eng Isa dat doet mijn lichaam wel voor me hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa. Raldedaldedal ga vanavond een feesje bouwen. FF kijken of mijn kippeltjes nog wat gelegd hebben. Lekker eiersalade maken Toastjes, kaasje, kaarsje aan steken en dan maar genieten.
Ik mag trots zijn op mezelf en dat ben ik. Heb ik toch maar lekker te danken aan mijn lieve vrienden.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Druppeltje. Ja het is moeilijk te accepteren dat je niet meer kunt doen wat je graag zou willen. Is dit de eerste scootemobiel waar je op gaat rijden? Krijg je daar dan les in? Want dat zou goed voor je zijn. Maar je bent dan ook minder gekluisterd aan huis en kan meer op bezoek. Ja en denken aan dat het achteruit gaat is heel menselijk hoor. Iedereen zeker als hij ouder wordt denkt daar aan.
Ik met mijn 59 mag helemaal niet klagen. Loop rustig nog met zakken voer van 25 kg. op m'n schouder en sjouw heel wat volle kruiwagens met aarde of puin naar achteren 60 mtr. Moet wel wat vaker gaan zitten maar wat m'n lichaam betreft alles is prima. Weet niet wat griep is, ben eigenlijk nooit ziek. Ben gewoon een heel gelukkig mens als ik sommige verhalen lees van mensen die veel last hebben van een ziek lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje dit wordt mijn eerste want ga en ging voorheen met de rollator maar dat is dus niet meer voldoende. Voel me zo jong met mijn 50e en weet niet waar het schip strand maar soms zie ik die rolstoel zo dichtbij komen........Probeer er maar aan te denken dat en jongere mensen zo gaan. En nee gezonde mensen mogen niet klagen maar dat besef je eigenlijk pas als je wat gaat mankeren. Mis dan op die momenten de steun van mijn man zo en moet ik er oppassen om niet naar die fles te grijpen en me op een fouten manier ga verdoven.

Maja heb goed te eten en te drinken, lekker warm, mijn dieren zijn lief en gezond en geen financiele zorgen. Het kan dus niet zo negatief zijn of er staan ook posivie dingen tegenover. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, lekker zeg, kreeg ineens de opwelling om naar de kapper te gaan. Zeer tevreden.
Twee dames bij de kapper over hun puberkinderen die tussen de middag op school breezers kopen of in het weekend dronken thuiskomen. Ik zou mijn hart vasthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God meid, 50 jaar? Nog zo jong en dan al dit mee te moeten maken.Ik schrok er echt van. Kan me voorstellen dat jet het af en toe helemaal niet ziet zitten. Heb geprobeerd bij wie is wie jouw verhaal op te zoeken maar kon het niet vinden.
Je mist de steun van je man? Betekent dat dat je er nu helemaal alleen voor staat? Heb je een beetje een vriendenkring of is dat door je handicapt helemaal verdwenen?
Wat voor soort diertjes heb je? En heb je ook hobby's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik val er even in, kids naar hockey dus even tijd...
Bol: ten eerste gefeliciteerd dat je zo goed gaat.

mag ik echter een kantekening plaatsen bij het feit dat je zoooo pomtiedomtidom blij bent met je 19 dagen droog, terwijl je als 20 jaar refusal hebt?

ik heb je al eerder gezegd en gevraagd wat je nog meer doet ipv zo lang mogelijk die pil slikken.. weer losgaan etc etc.

wil graag leren vandaar.
verder klink je stoer hoor, met je dieren, top!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders dan wat ??

quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman. Neusringentje in laten doen rode stip op haar hoofd, blauw zwart haar, tot op haar billen, in zijde kleren laten buikdansen. Moet jij eens kijken hoeveel jaloerse mensen er komen kijken. W.b. de huidskleur? Alleen maar jaloezie. Waarom gaan die mensen dan zo vaak in de zon liggen? Nee heb helemaal geen moeite met mensen uit India. Zijn bescheiden, eisen niets, dringen zich niet op, zijn heel wijs, nee heel anders dan.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Isa:


Waarom stuur je je vriend niet een brief /mail:
dat je nu alles geprobeerd hebt en dat je het echt jammer vind etc etc.
maar dat je toch doormoet met je leven en dat je een datum wil prikken om de spullen te verdelen en alles te regelen.

misschien zet het hem aan tot actie..
en zo niet weet je ook genoeg toch?

hier moet hij wel op reageren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet hoe ver wie is wie terug gaat maar zit hier al 2 jaar. En ja sta er alleen voor. Heb nog een broer en oude tante die beide ver weg wonen. Na het overlijden van mijn man viel onze vriendenkring uit elkaar. Mijn vriend die me nog wel steunde is 3 jaar geleden overleden. Nu heb ik Caro maar die woont ookver weg. Hier heb ik nog 2 kennissen.

Hahaha mijn hobby was wandelsport en zwemmen. Beide gaat dus niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...