Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2009


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja tijdgebrek is soms ook een probleem bij mij.
Ik moet ook gewoon leren om tijd te maken voor dingen die belangrijk voor me zijn. Het andere moet dan maar even wachten.
Moet trouwens ook leren om rustmomentjes in te lassen, want dat is volgens mij ook heel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

isa, nog 1 keer over je vriend..
de vader van mijn kids was ook zo'n man die niet kon (wilde) praten
nou is dat natuurlijk geen vergelijk etc.
maar ik wil je wel zeggen: spring niet gelijk een gat in de lucht als HIJ terugwil
wil JIJ hem ook terug?
ik bedoel maar, in een conflict of probleem leer je elkaar echt kennen en als dit zijn manier is, niet reageren etc zou ik me wel 2x bedenken.
een mens veranderd niet van karakter dus bij de volgende shit (en dat kan van alles zijn, heb het niet over alcohol) zal hij weer niet staan te trappelen om te praten.

het is tof als hij je straks terug wil en zijn best gaat doen. en natuurlijk streelt dat je ego.
maar het moet niet zijn omdat je bijv een paar kilo lichter bent of je huid is zo mooi.
het moet om jou gaan..

en nogmaals, denk jij er ook maar goed over na..
ook al is het de liefde van je leven,. bepaalde eigenschappen veranderen niet en kan je daar mee leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ari, heb een beetje hetzelfde denk ik. Ik drink (dronk) niet dagelijks, maar 1 x in de 5 weken ofzo.
Maar bijna altijd als ik dat deed ging het weer mis. Dus ik heb geen hoop dat ik ooit nog es sociaal kan drinken. Er zit geen rem op.
Elke x denk ik dan weer, ach deze x zal wel goed gaan. En soms deed het dat ook wel dan stopte ik naar 2 wijntjes bijvoorbeeld. Maar dat is ook de valkuil voor me denk ik, dat het soms wel goed gaat.
Maar ik ben volgens mij nu ook zover dat die knop echt omgaat nu, het brengt mij echt veel te veel ellende.
Weet wel dat het niet makkelijk zal zijn, maar het moet me gewoon lukken, dan gaat het leventje van me er een stuk zonniger uitzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Ari! Ook ik heb soms een flits! Gaat misschien nooit echt weg.
Hier idem dito, niet in blijven hangen en het is weg!

Als je nu zou gaan drinken, krijg je een enorme dreun!
Wanneer je in een redelijk schoon lichaam drank gooit, komt het loeihard aan,
en probeer dan maar weer te stoppen.

Vaak is de beer dan echt los, en wordt herpakken héél moeilijk!

Sterkte.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...