Spring naar bijdragen

Zondag 18 oktober 2009

herman0167

Aanbevolen berichten

Ja maar Hannah je hoeft hier toch niet op je tandvlees te gaan lopen? Kom op nou dat hou je nooit vol want je bent geen kuddedier. Hou je lang vol maar eens breekt je weer uit. Dat jij je bekkie wat meer moet dimmen (omdat het hier soms niet kan) maar dat wil niet zeggen dat je jezelf niet meer mag zijn.

We kennen je als een medelevend mens die eerlijk is wat soms hard over komt. De moderatoren vergeven je altijd en de nieuwaangeslotenen leren je wel kennen en er mee omgaan.

Heej mooi scabbelwoord: nieuwaangeslotenen. Nu de blokjes nog vangen hahaha

Ga er uit want ben uitgenodigd te eten dus laters of morgen. Pas goed op jullie zelf dan doe ik het ook kee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanna ook ik zit met de vraag of het iets met mij te maken heeft. Het is nu zo onduidelijk wat je bedoeld. Vind je dat ik te veel op het forum ben? Vind je dat ik over andere mensen heen loop, over andermans gevoelens, en ze niet serieus neem? Vind je dat ik te veel grappen maak of vind je????????
Zeg het dan a.u.b. want dan pas kan ik er ook rekening mee houden. Vind het niet prettig als iemand zich aan mij zou storen.
Vind dat je die dingen ook op het forum mag uiten, wel met alle resect voor de gevoelens van anderen. Maar het moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het Drup.

En voor de "nieuwaangeslotenen": Caro is Carolien, die hier een tijd al schrijft en kunstenares is.

Ze heeft het té druk om hier vaak te komen met haar werk en alles.

Haar zoon is dus vader geworden.

Caro zit een maand (weet niet precies) op Curacao (mijn toets voor c met komma eronder doet het op dit forum niet, dus die denk je er maar bij) bij vrienden.

Volgens mij heb ik zó niets verkeerds gezegd.

Mochten jullie dat anders vinden roept u maar, ik ben toch niet helemaal honderd procent helder dus ik heb een goede smoes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare Bolletje, ben juist blij dat ik je vaak op het Forum kan vinden, en ook voor een vrolijke noot.
En ik denk dat er met mij heeeeel veel hetzelfde over denken hoor.

Niet aan jezelf gaan twijfelen, doe ik zelf ook snel hoor, maar dat gaan we dus niet doen Bol!!

Houtje trouwens ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje nee hoor was maar een grapje. Ik heb die keuken twee jaar geleden van mijn lief broertje gehad en heb hem helemaal uit elkaar gehaald, geschuurd, en opnieuw gelakt. En hij is erg mooi geworden.
Maar als je een beetje handig bent kun je toch die latjes eraf halen? Ik weet niet of de deurtjes helemaal van hout of dat er een dun laagje hout op zit, want dan wordt het moeilijker. Als ze echt van hout zijn is het een kwestie van schuren en opnieuw in de lak zetten.
Verder vind ik het knap beroerd voor je dat je zo in de lappenmand zit, terwijl (o ff wachten katten binnen laten) je nu een kinderloze dag hebt.
Kun je niet een lekkere warme douche nemen of helpt dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, hoe doen jullie het trouwens wanneer jullie bezoek krijgen, hebben jullie dan drank in huis, of niet???

Ik heb eigenlijk niets in huis, maar wanneer er iemand komt van wie je weet dat ie wel een wijntje drinkt halen jullie dan een fles wijn in huis??

En als het bezoek weggaat dan weer weggooien of zo, of door het bezoek zelf laten meenemen.

Of ga ik nu te ver??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep ik heb of haal dan gewoon drank in huis. Onze vriendin drinkt hier altijd een wijntje. Geef de fles dan altijd aan haar mee.
ik weet niet of jij refusal gebruikt maar anders denk ik dat je het risico niet moet nemen.
Is nog zo kort geleden hé? En je bent nu zo goed bezig. Zou heel jammer zijn als het verkeerd zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, moet zeker niet verkeerd gaan.
Maar ik neem elke dag een kwart Antabus, dus denk dat ik met mezelf maar afspreek, dat ik wel een wijntje in huis kan halen wanneer er bezoek komt, als ik mn pilletje maar geslikt heb.
Loop ik inderdaad geen risico.

Raar idee trouwens he, dat we NOOIT meer gaan drinken, heel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippie,
meegeven en uitleggen is het meest vriendelijke,
soms is kleine flesjes een optie, maar staat wat afgepast
vind ik, ik heb altijd liever teveel, maar ja dat was
mijn smoes ook om dan na afloop de restjes weg te klokken.
wegkiepen kan ik niet, maar anderen doen dat wel
Ik heb zelfs 2 keer gezegd; ik zorg voor alles behalve
alcohol dus neem je eigen drankje mee en wat over is mee terug, dan helpen
jullie mij en drinken jullie wat je het liefste drinkt. En dat vond niemand gek,
behalve ikzelf, want ja dat doet een goede gastvrouw toch niet. Maar heerlijk dat ze het deden
en ik sloof me dan wel uit op bakken en hapjes, iedereen tevreden.
Als het later weer makkelijker is, kan ik misschien ooit drank in huis hebben, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik dat niet wil/durf.

Oh ja en ik heb bij thema's een meeting-draadje geopend: reakties van harte welkom!

Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dar, zie voorgaande bericht.
Wat fijn dat mees weer terecht is,
eng he, ze gaan steeds verder weg
en je moet weer opnieuw loslaten
echt iets wat moeders graag doen.
Maar je weet dat ze het goed heeft
en zij weet dat ook (zij?hij? jongensnaan toch?)
dus hij zou wel gek zijn niet terug te komen,
gr Jane
fijn dat je de afvoer weer voor elkaar hebt
girlpower (namens Vie ff )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Tessa,
goed zo meid,
ja natuurlijk gaat dat over,
veel water drinken, vitamines slikken, lichte kost eten
en lief zijn voor jezelf:
in bad/sauna/sporten hoe meer je zweet hoe beter
je ontgift en hoe sneller je weer positieve energie voelt.
zet m op he enne veel hier komen
dat helpt ook
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanna heb je een borrel genomen? En kun je daarna weer stoppen. Als dat zo is, zijn dat de ouwe rotten in het vak. Dat zou knap zijn. Overigens is het altijd erg moeilijk om een relatie te verbeken met een familielid. Ook al zijn er veel nare dingen voor gevallen anders zit je nu niet met die vraag. Hoop dat je eruit komt en dat de keuze die je maakt de juiste zal zijn. sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep zeg nooit nooit, die fout heb ik zo vaak gemaakt en moest daar iedere keer weer van terug komen. Met alle nare gevoelens vandien. Want je hebt weer voor de zoveelste keer, gefaald. Nu weet ik zeker dat ik deze week niet kan drinken vanwege de refusal maar iedereen kent z'n zwakke momenten en die zijn er in overvloed. Maar koop een wijntje en kijk of je het er erg moeilijk mee krijgt. En hup, daar is het forum weer die je steun kan geven en je kan opvangen als je het er moeilijk mee hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...