water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 En nu wil de hond d'r uit, of ik wel even mee wil gaan, vraagt-ie. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Mogge allemaal,Laat je maar lekker vertroetelen Tasseke.Har ik moest erg lachen om je bed-story.Houtje wees vandaag maar extra lief voor jezelf.Water fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Goede morgen allemaal,vandaag heb ik toch wel een klein feessie weer, 9 maanden geen alcohol.sommige mensen denken misschien het was een zeker zware bevalling, maar dat is het dus niet geweest.Natuurlijk af en toe wel een pijntje of penibel momentje gehad, maar de keuze tussen wel of niet drinken was voor mij duidelijk, niet drinken dus. De pijntjes die je hebt van het niet drinken vallen in het niet als je er eenmaal achter komt welke verbetering je lijf allemaal mee maakt in het ontgtiften van de alcohol.Dus deze jongeman drinkt ook vandaag de eerste wéér niet.Dank jullie allemaal voor je meeleven en support Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Geweldig AR. :present: Ik lust wel een cappuccino met een bananensoes om het te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dat is ook zéker de bedoeling IsaDank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dank je Drup,Cappuccino heb ik voor je, vangen!!!de bananensoes moet je er maar bij denken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Jippie. Een vet applaus voor Al:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Mis ik Dhendro al een poosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Van :heart:e AR9 maanden, een mooie drachten bijna pijnloze bevalling!!Prachtig resultaatvergeet je jezelf geen beloning te geven (praat even mijn ADB begeleider na!!)En datzelfde wens ik mezelf en jullie allemaal toedie nog niet zover zijn, het kan dus en we gaan ervoor OK?fijne mooie dag vandaagliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Goedemorgen, ben wakker, net voor het middaguur zeg.AR harstikke goed van jou, 9 maanden een dikke voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dank je JaneDank je PippieDe beloning voel en zie ik iedere dag:)en nu heb ik weer even genoeg vastgekit gezeten achter mijn pc en ga er maar es een produktieve dag van maken.succes en een fijne dag allemaaltot laters:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:PROFICIAT AR: geweldig :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ja hij is mooi mensen de film, heb m ook al gezien.En die prachtige tenten die heten GER, die staan in AppelternTbij die tuinen in de buurt) op een soort camping, daat hebbenwe een weekend met volleybal in gelogeerd, heel sfeervol.Toen we teur waren kwam deze film in diezelfde week op TV, dus ff nog hergenieten.Het is een spirituele film en je merkt dan hoe simpel de dingen soms zijn die ons blijmakenen ontroerd/bedroefd enz.in wezen is het leven soms dus helemaal niet ingewikkled,maar ja het, het is ook daar soms erg zwaarnet als hier.geniet ervan als je de tijd neemt om m te zien!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Moet ff iets kwijt. Heb net een P.b. tje gekregen dat er sommigen mensen zijn die zich misschien storen aan mijn taalfouten. Voel me daar niet zo prettig bij. Denk dan "Zitten we nu op het forum om op te letten hoe je boeda of buddha schrijft of dat je nu een werkwoord schrijft met een t, d of misschien wel moet schrijven met dt? Is het forum alleen bedoelt voor de hoogopgeleiden onder ons? De mensen met een academische opleiding, de hoogbegaafde interlectuelen? Of is het ook voor de doodgewone mens? Ik weet best, dat als ik goed na denk bij hetgeen ik schrijf, ik best beter uit de hoek komt maar daargaat het toch allemaal niet om. Het gaat er toch om wat je schrijft niet hoe. En als grote interlectueel moet je taalfouten toch kunnen begrijpen. Voor diegene die zich daaraan storen zou ik willen zeggen. Mensen doe gewoon en let niet op wat er geschreven wordt maar wat de boodschap is. Opletten op taalfouten betekend niet bezig zijn met jezelf. Ho of moet het nu betekent zijn.Zo héhé dat is er uit. En nu weer verder met???? Jawel verven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Hé Dar. Ja een mooie film. Ga hem vanavond zeker nog eens kijken. Hoop dat Woman vandaag ook nog komt, want wil haar zeker waarschuwen. Denk niet dat dit nodig is want zij zal hem zeker wel gezien hebben. Maar voor alle zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 goedemoggel allenAR GEWELDIG zeg :present: :present: :present: :heart: :heart: :heart:9 maanden, oei wat ben ik dan nog een groooeentjjjeeeeeeGa zo door hoor TOP !Struik;)heb je verhaal gelezen, indrukwekkendHar ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Even een technisch vraagje:Hoe krijg ik een verhaaltje geplaatst op Wie is Wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Nou ja zeg................!!Gewoon lekker doorgaan met heel veel schrijven Bolletje.Was mij nog niet eens opgevallen hoor, jij schrijft juist hele goede en hele leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Nee hoor Bol, het gaat om de inhoud niet om de verpakking.Ikzelf zie ook altijd de taalfouten, is een tik van mijn schooltijddus mag altijd alles van kinderen nakijken op taalfouten.Maar op dit forum maak ik er waarschijnlijk meer als jij,meestal door haast en slordigheid.Dit forum maakt het alsof ik aan een wedstrijd mee doe om nog een beetje op tijd te reagerenen omdat ik nogal slordig ben, gaat er ook veel mis.Maar als mensen zich er aan storen, stjaa ik weet nietof ik dan meer tijd ga nemen.Waarschijnlijk wel even, want wil het zo goed mogelijk doen, maar gewoontenzijn moeilijk af te leren, zoals we hier allemaal wel weten. Maar het kan wel. Dus ik kan verbeteren. Maar iemand die dit heeft door mindere opleiding, dyslectisch zijn of wat voor reden ook, is hier zeker welkom, komop zeg, blijf je hier altijd welkom voelen, je bent een aanwinst!liefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Mogge Piep en Co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Nou Bolletje dat vind ik dan knap kinderachtig. Wat me nu ook ff stoort is dat er gesproken wordt over sommige mensen en je kan niet voor een ander praten. Ik maak ook tikfouten omdat ik te snel iets wil zeggen maar dat is toch niet van belang? Daarom zijn we toch niet hier? De intentie is elkaar te begrijpen en te steunen.Trouwens we klagen vaak dat de moderators ons als kleuters behandelen dus laten we ons dan ook niet zo gedragen.Zo moest er ff uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Jane dikke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 bolletje........................wat zeg je me nau? taalfauten? stoord imand zig daran? of zefs merdere?komop zeg!!!! We zitten hier toch niet op school en doen toch geen examen ingrammatica!!!We zijn hier toch om elkaar te steunen en niet om onze 'foutjes' (taal of wat dan ook), ingewreven te krijgen?Trek je er niets van aan zou ik zeggen BolB)liefsssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Belaggeloos Bolletje om je daar een Pb voor te sturen! Weet dat ik 4kant achter je sta, wat zullen we nou hebben! Lang leve de taalfouten, hoezee, hoezee, hoezee....we schrijven immers foenetisch, dommerik die dat niet begrijpt.....la gaon, la gaon Ook een hoezee voor AR, fantastisch! En een hoezee voor Water....eindelijk de gordijnen open en de deur voor ontvangst! Klasse man Zo en nu echt panne..koeken bakken, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden