Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ohw wingchun is uitgelogd..........nou jammer.............snap er niets van hoor..............ik ga maar effe wat anders doendoeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ja dacht zal wel insiderstalk zijn maar begreep er ook niet veel van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 E.J dat doe ik ook zo hoor. Ik weet niet hoe het anders moet. Ook als ik een paar berichtjes stuur moet ik iedere keer weer op discussie antwoorden en dan opnieuw het volgende berichtje in typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJja dat insidertalk is een goede naam ervoor, dacht ik nl ook, maar na 3 weken snap iker nog steeds niets van..... doe mijn uiterste best maar is misschien niet genoeg..nah ja, het zij zo. Gewoon accepteren en klaar.In een ander z'n boek kun je niet lezen, dat zei mijn overgrootmoeder altijd, en ze had gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 vernieuwen en dan op je toetsenbord 'end' indrukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 E.J. Gelukt nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Handige tip!Nee je hebt er geen non-verbale communicatie bij hier dus je moet het doen met tekst...Zoals je zegt accepteren... ik zie wel pogingen tot begrijpend lezen hier dus er is geen sprake van onwil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 zo da ben ik weerniet echt druk vanavond hé.iedereen lekker de hort op leuke dingen doen ofmisschien naar bed met goed boek (isa;) )of gewoon geen zin in mij haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ja alleen ieder keer als ik iets post schiet weer naar het eerste bericht terug... maar dat zal normaal zijn dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Coco, heeft vlgs mij niets met insiderpraat te maken. Als iemand anders een ietwat onbegrijpelijke opmerking maakt wil dat niet zeggen dat het tegen jou gericht is. Of dat iemand dat moet begrijpen. Alkies zijn gevoelige mensen en trekken zich snel dingen aan.Daarbij is niet iedereen altijd nuchter als hij of zij schrijft en dat maakt ook uit.Harrejakkes, nieuwe tv gekocht, digitaal, 'ja mevrouw, de smartcard in uw tv stoppen en dan wijst het zich vanzelf....nou niet dus. Kaart is vlgs mij geactiveerd maar ja, ik weet het niet. En de klantenservice is dicht. Ff wachten dan maar. Kijken naar het vuur is ook eluk, zal ik maar denken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJ welkom terug weer. Ja precies zoals je zegt. Het non-verbale gedeelte missen we hieren dat is soms wel een groot manco. Schrijven en schrijven is moeilijk. Tussen de regels doorlezen is wel mogelijk, maar toch....interpretatie mogelijkheden te overja dan kun je hier en daar wat misverstanden krijgen, datis bijna niet te voorkomen.Maarre even lekker buiten geweest dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 En ik ben niet eens blond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hallo BambamNee dat vroeg ik me af, ik dacht het zou insiderstaal kunnen zijn, omdat ik er nét was, maar nee je hebt gelijk hoor met wat je allemaal zegt, maar daarom vroeg ik het ook óf het aan mij gericht was snap je?Maar ik vind ook dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn. En wat je zegt, gedronken of niet... of wat dan ook. Wel vervelend zeg dat je je nieuwe tievie nu niet aan kunt zetten , das balen. Heb je een openhaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Klopt E.j. Vervelend maar is niet anders. Leer je mee leven hoor. Gewoon blijven scrollen tot het laatste bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bambamnéééé, niet de nieuwe tv in de open haard gooien!!! ff wachten hoor:DMisschien heeft EJ er verstand van????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bambam wat zijn Alkies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bolletje, alkies:alcoholisten.Nee weest niet bevreesd Coco, ik gooi echt mn nieuwe tv niet in de haard. Ik wacht wel ff. Luister nu naar Mozart, ook fijn. Hondjes erbij, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Jij en ik dusB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ff gegoogled ben er uit Weet wat Alkies zijn Heeft iets met carnaval te maken. Kon verder niets vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Aha dan zat ik er toch niet ver naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 oooohhhwww had ook nooit lid moeten worden van die carnavalsvereniging:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 en ikB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 mozart moet mooi zijn, klinkt allemaal lekker knus bambamheb ook een open haard maar kan nog niet aan, moet eerst geveegdworden. Heb steeds van die blokken gebruikt om m schoon te makenmaar nu heb ik ergens gehoord dat dat helemaal niet helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 TV aansluiten ja da's ook lastig zo over internet...Of bedoelde je dat ik verstand heb van TV's in open haarden smijten nu we toch hadden over het smijten met dingen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 quote: Originally posted by: bolletjeff gegoogled ben er uit Weet wat Alkies zijn Heeft iets met carnaval te maken. Kon verder niets vinden. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden