viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nee ga de deur niet meer uit vandaag. Ik vond het ook gezellig! Slaap lekker voor straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Trusten Eejeej.En ff een voor jou, omdat je je vandaag zo goed hebt gehouden.Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Kachel laten vegen is niet zo duur. Maar ja, je moet het wel hebben natuurlijk.Water, leuk je weer es te zien. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Met mij gaat het goed hoor (maar dat was de vraag niet he...).Ik ben òf aan 't werk òf aan het hobbyen met de gitaren. Geen echt nieuws dus.En de lessen zijn al klaar, ik had vijf x een uur en nou kan ik de komende twintig jaar weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 BB, wat zijn we toch onkruid he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Huh drama is toch ook horror? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJslaap lekker, sweat dreamsliefssss Cocootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ik ga even film kijken, misschien tot straks, anders slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 welke film ga je kijken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Welkom EJ, hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.Whah Hanna alkies zijn feestnummers maar dat icoontje erbij, lag in een stuip.Bolletje we noemen ons zelf alkies (ik niet maar alcies) en dat zal wel een zelfgemaakte afkorting zijn. Maar alcohol schrijf je met een c dus miss vind je wat op alcies. Is denk ik net al JWW die we vaak gebruiken, lijkt heel wat maar staat voor je weet wel hahaha. Rol je vanzelf wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 quote: Originally posted by: waterBB, wat zijn we toch onkruid he... YEP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 pipweet ik eigenlijk niet maar wil even van het toetsenbord, ben vandaag al de hele dag aan het tikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Je hebt helemaal gelijk Coco, gun jij je vingertjes maar ff wat rust.Rond 23.00 komt er nog een drama film op ned.2.Volgens mij leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Haha, dat klinkt wel beetje raar van mezelf.Dramafilm................leuk............(woorden passen niet bijelkaar)Nou ja, wel leuk om na te kijken bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 misschien ga ik wel ff kijken dan nl 2, kan wel wat drama gebruiken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Heej Water, wat fijn dat je je altijd even boven water komt trouwe ziel.Hanna ik koop altijd zo'n blok die je aan moet steken en schoon is alles. Kost 25 euro en je moet dan een kaartje insturen, die er bij zit, waarop je bericht krijgt dat dit gedaan is. Dit is voor de verzekering als er iets gebeurd. Lekker simpel, goedkoop en van niemand afhankelijk. Ze verkopen die dingen overal, zelfs bij de Blokker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hahaha pip why not?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dat bedoel ik inderdaad Bolletje. Ik heb nogal wat redenen om daar aan te twijfelen. quote: Originally posted by: bolletjeWoman bedoel je de zwarte gaten in het universum? Dat zou dan betekenen dat al de negatieve energie inderdaad verdwijnt en vernietigd zou worden? Maar het lijkt juist of er meer negatieve engergie komt. Soms denk ik wel eens ieder mens maakt deel uit van het universum, vergelijkbaar als iedere cel in ons lichaam deel uit maakt van ons persoontje. Ons immuunsysteem is misschien vergelijkbaar met de zwarte gaten die alle negatieviteit vernietigen en zo ons universum gezond houden.Net zo als ons lichaam in staat zichzelf te genezen. Misschien moeilijk te begrijpen omdat ik het niet zo goed uit kan leggen wat ik hier mee bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ja druppeltjedat doe ik dus ook altijd maar nu heb ik gehoord dat die dingen dus niet goed zijn, en dat je daar schoorsteenbrand van kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Heee Moesje, hoe ist met jou??? Long time no see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Op tijd opslomen alkies! Rust, reinheid en regelmaat:);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ha allemaal, 25 blz. verder! Hier alles goed gegaan.Ik was de BOB vandaag, geen centje pijn en morgen weer vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 http://img39.imageshack.us/img...37/afbeelding027u.jpgNou vooruit dan nog ééntje om het af te leren. Deze is voor jou Co. ( als het gelukt is. Wel erg verwaarloosd hoor na afgelopen jaar maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hey An, wat goed van je zeg!!!! Een voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi watertje, ik ben Bolletje. En ga nu weer griezelen bij de t.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden