Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hahahahahaaaaaa EJYES!! jij begrijpt het:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ">http://img199.imageshack.us/im...8393/dcfc0021.jpgDeze is voor,( val om nu ben ik m'n kaartje weer kwijt waar ik alles op genoteerd heb), maar ik geloof voor Vie.Opvanggeitjes. Moedertje gestorven dit voorjaar dus flessenkinders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Elk jaar vegen Coco. Al is het alleen maar voor mn gemoedsrust.ja, ik heb een houtkachel/open haard. En ja, dat is zo geweldig.Tip misschien, bedacht ik me net. Via de AA site kun je boeken bestellen. Ik heb veel gehad aan een boekje wat Nuchter Leven heet. Kun je online bestellen en het wordt bij je thuis bezorg in een neutrale bruine envelop. Dus de postbode en buren hoeven niet te weten wat je besteld hebt:huh:Misschien voor de net stoppers onder ons. Veel nuttige tips, verhalen enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Skattig Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nee EJik dacht misschien kun jij bambam schriftelijk uitleggen hoe ze die tv aan moet sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Feestbeesten, die alkies:devil::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Coco, ik bel maandag. Dan kunnen ze me vast verder helpen. Ik ga me er nu niet meer mee bezig houden. En wrs is er toch alleen maar bagger op....of daar kijk ik dan toch vaak naar, ahum. Haha.voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 http://img23.imageshack.us/img...24/afbeelding029a.jpgEn deze voor ons Cocootje, meid ik zou zeggen kom maar hier en ga je gang hihihiEn nu stop ik met die foto's want het is weer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 bedankt voor de tip bambam, ik zal een kijken bij de AA voor dat boekje.Ja ik ben gek op mijn opn haardje hoor, super coseyIk durf ook eigenlijk niet die blokken meer te gebruiken dus dat wordteerst schoorteen vegen...Hoi Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 bol wat moet ik in die tuin:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 mijn tievie staat al de hele dag aan, merendeel zonder geluid vandaagnormaal altijd geluid aan, had ik nodig ofzo, maar sinds ik niet meer drink heb ik juist geluid uitvolledige stilte.... ja jaaaa er gebeuren aparte dingen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hahahaha Co hij ziet er nu anders uit hoor. heb het pad geegaliseerd dus dat ligt nu recht. Verder is er een hoop heide uit. Ziet er netjes uit nu. Ben wel bezig om mijn vijver, die er overigens niet op staat, te vergroten. Moet ongeveer 10 bij 4 meter worden en 1.25 diep. Ben dit jaar begonnen en hoop het volgend jaar juli of zo klaar te zijn met graven. kreun kreun.krak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 doet je ex dit normaal Hannah?ik wil het ook mijn ex vragen, hij zou ook mijnboom nog uit de tuin halen (is waar ook.... dom, dom dom ben ik toch.... aanleiding, aanleiding aanleiding...)bol, hout voor mijn kachel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ga dadelijk t.v.kijken. komt een goeie film op rtl 5 om 22.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ha die bolletje, welke film komt er dan, wilde net vertellen dat er een film op ned.2 komt.Een drama film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Goeiesaavens... hoe later de avond, hoe schoner het volk he (ik denk ik zal het zelf maar even zeggen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hey Coco, was ik weer.Ga je iets leuks doen met je vriend morgen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 heb jij ook al een vijver bol????????verdullie ik wil ook weer een vijver hoor is zo mooi!heb jij ook een vijver hannah? en bambam? EJ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 eeeeyyyyyy pippieen hallo waternee pip ben nog steeds aan het denken wat ik wil gaan doen, hij heeft het aan mijover gelaten, ik mag het zeggen..... tsja nog suggesties??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ik ga ook de laptop sluiten... en eindelijk aan dat wandelingetje beginnen :-) Bedankt voor de leuke en bemoedigende berichten en tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ik heb ook nog geen vijver hoor Cootje, maar we kunnen er wel eentje gaan graven toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dat doe je goed EJ, maar niet naar de kroeg gaan hoor.Andere kant op gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJtot de volgende keer, was gezellig met jou;)hoop tot de volgende keer en sterkte en denk aan onsals je trek krijgt ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ik kwam even kijken of het goed gaat met jullie allemaal, Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Tuurlijk heb ik suggesties haha.Wanneer je echt om hem geeft en jullie zitten een beetje op een lijn, zal ik inderdaad iets gaan afspreken. En dan misschien iets leuks opbouwen samen.Belangrijk is dat ie jou begrijpt en dat doet ie toch?Als het goed voelt, zou ik er voor gaan meid!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden