Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 Oktober 2009

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

veel aangepaste tekst vanmiddag

en ja moet ik ook nog mee doen met aanpassen.....
:o

Nou gelukkig ben je niet alleen morgen hé bol, dat scheelt weer

En isa,
nu nog maar 5 deelnemers????

hallo An

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

theemuts
dank voor het welkom!
Jij ook weer welkom, want begrijp dat je hier al een tijdje meeloopt?

eilandje?? Kon je er af? of niet...... B)

dacht trouwens dat thee-mutsen watjes waren....., maar daar vergis ik mij dus in ;)

Zo te lezen aan de reactie van Juul gaan wij ons niet vervelen met jou hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai die Theemust. Zo lekker op vakantie geweest? Op een klein eilandje? Ja das meestal het gezelligst.
Viel het niet tegen na zo'n lekker zonnetje, weer in dit kouwe kikkerland terug te moeten komen? Kan me voorstellen dat je gelijk weer rechtsomkeer wilde.
Nou hopelijk dat je lekker uitgerust bent en er weer flink tegenaan kan gaan.
Welkom terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een raadselachtigheden toch weer. Hoe was het op Elba, Thé? Toch niet je linkerhand in je jasje hè? :)
Ik wilde eigenlijk tegen de kooklustigen alleen maar zeggen dat we hier ook een kookdraad hebben, ik meen op de draad tips en adviezen.
Wie er een leuk recept heeft, very welcome!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemachtig Thé, je hebt wel een lange adem. Ik weet echt niet meer wat er ruim twee weken geleden op het forum is gezegd en eerlijk gezegd is dat ook niet zo belangrijk voor me. Je doet nu net alsof je door een politionele macht gemarteld en ondervraagd bent. Kom zeg, het is maar een forum hoor!
Heb je nou echt al die weken je kwaadheid zitten opkroppen?
Maar lees ik nou dat je weer aangenomen bent in de verpleging? Dat lijkt me een vreugdevol bericht.
P.S. Ik probeer weer ergens houvast te krijgen, want de laatste berichtjes voelden wat glibberig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Co wilde je net vragen hoe het nu met die Tokkies is af gelopen. Zijn ze daar nu opge#$%?
En heb je ook al geinformeerd naar je energie rek.? Ben zo benieuwd of je inderdaad teveel betaald hebt. Zo ja, zijn wij je natuurlijk ook 14 kwijt hé? Lekker met je Neanderbouter op vakantie. Lekker Amerika door crossen. Yes, en weg is die Co. Hoho foutje, bedoel 14 dagen natuurlijk. Hé stomme Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...