Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 veel aangepaste tekst vanmiddagen ja moet ik ook nog mee doen met aanpassen.....Nou gelukkig ben je niet alleen morgen hé bol, dat scheelt weerEn isa,nu nog maar 5 deelnemers????hallo An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 hoi Coco: volgens mij heb ik niet veel gemist hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 haha isa,nou das toch niet verkeerd, beetje leuke kerels dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 nee hoor An niets gemist, scheelde maar een paar letters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Mooi zo Ikzelf en anderen vonden hem wel kloppend.. niet iedereen bleek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Thee: doe maar een samenvatting. Is het dan zo erg allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 theemutsdank voor het welkom!Jij ook weer welkom, want begrijp dat je hier al een tijdje meeloopt?eilandje?? Kon je er af? of niet...... dacht trouwens dat thee-mutsen watjes waren....., maar daar vergis ik mij dus in Zo te lezen aan de reactie van Juul gaan wij ons niet vervelen met jou hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 klopte als zwerende vinger Juul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 isabof jij even meiddie vriend van je mag wel uitkijken;)ik ga even smikkelen laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hai die Theemust. Zo lekker op vakantie geweest? Op een klein eilandje? Ja das meestal het gezelligst.Viel het niet tegen na zo'n lekker zonnetje, weer in dit kouwe kikkerland terug te moeten komen? Kan me voorstellen dat je gelijk weer rechtsomkeer wilde.Nou hopelijk dat je lekker uitgerust bent en er weer flink tegenaan kan gaan.Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Wat een raadselachtigheden toch weer. Hoe was het op Elba, Thé? Toch niet je linkerhand in je jasje hè? Ik wilde eigenlijk tegen de kooklustigen alleen maar zeggen dat we hier ook een kookdraad hebben, ik meen op de draad tips en adviezen.Wie er een leuk recept heeft, very welcome! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 God Thee 'k schrik me wild zeg. Ben altijd wat laat met een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 T. behoud zich het recht te zwijgenT. begrijpt dat alles wat ze zegt kan en word gebruikt tegen haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Heeeee Theemuts jij ook gelukkig weer hier!!!!Ga even lezen hoe het je vergaan is.Ben blij je weer te zien hier.Alle andere ook hallo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Allemachtig Thé, je hebt wel een lange adem. Ik weet echt niet meer wat er ruim twee weken geleden op het forum is gezegd en eerlijk gezegd is dat ook niet zo belangrijk voor me. Je doet nu net alsof je door een politionele macht gemarteld en ondervraagd bent. Kom zeg, het is maar een forum hoor!Heb je nou echt al die weken je kwaadheid zitten opkroppen?Maar lees ik nou dat je weer aangenomen bent in de verpleging? Dat lijkt me een vreugdevol bericht.P.S. Ik probeer weer ergens houvast te krijgen, want de laatste berichtjes voelden wat glibberig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Theemuts Zoon gordelroos. Das vervelend zeg. Schijnt ook erg pijnlijk te zijn. Hopelijk dat ie er gauw vanaf is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dat hoor ik wel vaker ja, dat de lay-out is veranderd. Zeker om jullie te pesten. De mijne is niet veranderd, en de recepten staan nog steeds onder het topic tips en adviezen.Heb die draad net weer naar boven gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 quote: Originally posted by: tijn he julius nog plannen vanavond? Nee nog niet. Denk dat ik mij maar eens waag aan het knuppelverhaal Of heb jij nog ideeën? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik reageer op jou Thé: "T is weer full-time verpleegster" staat er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 [onverstandig] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goh Co wilde je net vragen hoe het nu met die Tokkies is af gelopen. Zijn ze daar nu opge#$%?En heb je ook al geinformeerd naar je energie rek.? Ben zo benieuwd of je inderdaad teveel betaald hebt. Zo ja, zijn wij je natuurlijk ook 14 kwijt hé? Lekker met je Neanderbouter op vakantie. Lekker Amerika door crossen. Yes, en weg is die Co. Hoho foutje, bedoel 14 dagen natuurlijk. Hé stomme Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hooooii Pipie is in the house!!!Leuk dat je er weer bent The (even zonder schuin streepje op de e, kan ik niet vinden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hey Marieke, vervelend voor je zeg, maar je bent wel op de goede weg hoor.Wat betekent trouwens AD, of is dat een stomme vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goedenavond allemaalzo ben begonnen met de tuin winterklaar makenwas wel koud Brrrrrrrr nare oostenwind maar ja wel lekker doorgewaaidThé welkom ook weer in het land(forum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goed bezig Meiske, ga ik dit weekend een x mee beginnen.Met een beetje lekker weer is het eigenlijk best leuk werk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden