tapas Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hey Spud! Vliegeren maar wel met beide benen op de grond blijven!
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1...Spud... Regelmatig kom je zot over maar weet dat. je dan gedronken hebt. Nuchter kan ik je volgen.
tapas Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Kop op Hannah!!nou je niet vol gaan gieten he, daarmee los je niks op.Ga je morgen alleen het gesprek aan met je dochter of is er nog een onafhankelijke partij bij?dat laatste lijkt me wel toch?
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Nou mensen ik ben er weer.Terug van de tandarts. Waarom moeten die mensen altijd met heel hun gewicht bovenop je gaan liggen om ff in je mond te moeten kijken. "Als ik je pijn doe dan steek maar een vinger op"Nou daar begon ie. Klopje hier prikje daar, boven wat tandsteen verwijderen. Heel m'n mond uit z'n fatsoen trekken. Ik eerst één toen twee toen één hand toen twee handen en drie tenen en ja hoor hij zag het. O sorrie"Maar goed het zit er weer op en ik ben als nieuw.Verder naarmate de dag van morgen dichterbij komt, word ik toch wel erg zenuwachtig, en eerlijk gezegd ook wel bang. Niet dat jullie nu het gevoel moeten hebben dat het zo'n bruut is hoor want anders had ik het echt geen 22 jaar uitgehouden, maar het is eerder dat ik niet weet wat mij boven m'n hoofd hangt. Hoe tref ik mijn kabouter aan. Kan hij het wel volhouden, zal hij niet vallen, is het toch niet erg depri of boos op van alles. Gewoon erg bang voor het onbekende dat boven m'n hoofd hangt.Maar gelukkig ben ik morgenmiddag niet alleen. Onze huisvriendin komt ook dus zijn we met z'n tweetjes dus moet het lukken om er een gezellige middag van te maken.Maar dat zijn dan de momenten dat ik graag zou gaan drinken. Juist om die angst en dat onzekere gevoel, niet meer te voelen. maar niet schrikken hoor de refusal zit er nog dus kan ik niet.Nou mensen ik ga eens voor m'n eten zorgen.
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Nee haha.. weg rust Ben wel moe iig.
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Theemuts: ik schrik me een ongeluk! Dat is lang geleden volgens mij, alles goed?Hier een spannende week, maar moet en wil en zal dit zonder drank doen.De spanning onder ogen zien.Lijstjes maken, met vragen en opmerkingen.Dingen op een rijtje en dan alles uit je hoofd zetten.Ik mag dan heerlijk in bad gaan zitten.TV kijken, lekker warm bij de verwarming.Op tijd naar bed en morgen zal ik fris en blij zijn.Nu een pizza in de oven gooien, meer krijgen ze niet hier vandaag.
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 hoi Coco: volgens mij heb ik niet veel gemist hoor.
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Mooi zo Ikzelf en anderen vonden hem wel kloppend.. niet iedereen bleek.
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Thee: doe maar een samenvatting. Is het dan zo erg allemaal?
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hai die Theemust. Zo lekker op vakantie geweest? Op een klein eilandje? Ja das meestal het gezelligst.Viel het niet tegen na zo'n lekker zonnetje, weer in dit kouwe kikkerland terug te moeten komen? Kan me voorstellen dat je gelijk weer rechtsomkeer wilde.Nou hopelijk dat je lekker uitgerust bent en er weer flink tegenaan kan gaan.Welkom terug.
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Wat een raadselachtigheden toch weer. Hoe was het op Elba, Thé? Toch niet je linkerhand in je jasje hè? Ik wilde eigenlijk tegen de kooklustigen alleen maar zeggen dat we hier ook een kookdraad hebben, ik meen op de draad tips en adviezen.Wie er een leuk recept heeft, very welcome!
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 God Thee 'k schrik me wild zeg. Ben altijd wat laat met een reactie.
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 T. behoud zich het recht te zwijgenT. begrijpt dat alles wat ze zegt kan en word gebruikt tegen haar
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Heeeee Theemuts jij ook gelukkig weer hier!!!!Ga even lezen hoe het je vergaan is.Ben blij je weer te zien hier.Alle andere ook hallo!!!
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Allemachtig Thé, je hebt wel een lange adem. Ik weet echt niet meer wat er ruim twee weken geleden op het forum is gezegd en eerlijk gezegd is dat ook niet zo belangrijk voor me. Je doet nu net alsof je door een politionele macht gemarteld en ondervraagd bent. Kom zeg, het is maar een forum hoor!Heb je nou echt al die weken je kwaadheid zitten opkroppen?Maar lees ik nou dat je weer aangenomen bent in de verpleging? Dat lijkt me een vreugdevol bericht.P.S. Ik probeer weer ergens houvast te krijgen, want de laatste berichtjes voelden wat glibberig aan.
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Theemuts Zoon gordelroos. Das vervelend zeg. Schijnt ook erg pijnlijk te zijn. Hopelijk dat ie er gauw vanaf is.
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Dat hoor ik wel vaker ja, dat de lay-out is veranderd. Zeker om jullie te pesten. De mijne is niet veranderd, en de recepten staan nog steeds onder het topic tips en adviezen.Heb die draad net weer naar boven gehaald.
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 quote: Originally posted by: tijn he julius nog plannen vanavond? Nee nog niet. Denk dat ik mij maar eens waag aan het knuppelverhaal Of heb jij nog ideeën?
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ik reageer op jou Thé: "T is weer full-time verpleegster" staat er.
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Goh Co wilde je net vragen hoe het nu met die Tokkies is af gelopen. Zijn ze daar nu opge#$%?En heb je ook al geinformeerd naar je energie rek.? Ben zo benieuwd of je inderdaad teveel betaald hebt. Zo ja, zijn wij je natuurlijk ook 14 kwijt hé? Lekker met je Neanderbouter op vakantie. Lekker Amerika door crossen. Yes, en weg is die Co. Hoho foutje, bedoel 14 dagen natuurlijk. Hé stomme Bol.
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hooooii Pipie is in the house!!!Leuk dat je er weer bent The (even zonder schuin streepje op de e, kan ik niet vinden)
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hey Marieke, vervelend voor je zeg, maar je bent wel op de goede weg hoor.Wat betekent trouwens AD, of is dat een stomme vraag?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden