Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tip: NL2- DDR docu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 hmmm waarschijnlijk lig je al lekker tussen je kruiken thee,maar vrouwTJE is eigenlijk wel het toppunt vind ik hoor!Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga er niet vanuit dat je kleiner bent dan 60cm ofzoiets????Afijn dit waren onbedoeld zomaar een paar uitspraken, waar ik niet zo heel goed tegen kan merk ik hahaha.Nou ja, beter eigenwaarde, dan helemaal geen eigenwaarde als vrouw zijnde hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Kan ook een uiting zijn van juist weinig eigenwaarde.. (complex) maar dat neem ik maar niet aan .. uit veiligheidsoverwegingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Deze jongen neemt voor het eerst sinds tijden een verstandig besluit (mbt. dit onderwerp)... wel te rusten lui!! Der Schlaf ist die beste Medizin. (waartegen stond er niet bij, hoop voor veel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Zo nachtbrakersniet te lang blijven doorzakken he?Anders wordt deze oude vrouwnog bezorgd voor jullie rust en welbevindenzo dat klinkt wel oud en wijs, vindenjullie ook niet?Dan kan ik nu te beddeeen goede nachtrustbeidenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden