witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Daar ben ik weer.Hoef gelukkig niet alles bij te lezen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Knuffel terug Meiskeen Hannah welterusten. (kan nog steeds niet aan je nieuwe naam wennen)Goed van je dat je je grenzen aan gaf.Nu ook een keertje smsen als je wel iets liefs tegen haar wil zeggen.Dan is de drempel de volgende keer weer wat lager i.p.v. hoger tussen jullie tweetjes.Vergeet niet dat ze aan het puberen is, dan moet ze zich losbreken van degene die ze het meeste zal missen.En de drie dingen die je goed hebt gedaan vandaag, heb je toch maar mooiw eer binnen.De schotten zeggen altijd zo mooi: ''Count your blessings and look at the cup half full.''Drank is de oplossing niet en dat weten we allebei maar al te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik ga ook bankhangen, dag lieverds welterusten voor straks! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Lieve mensen ik ga ook uitloggen wens jullie allemaal een fijne nacht toeslaap lekker:lips:allemaallieve knuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Truste SafimeiskeHannah en hopelijk wordt het morgen weer wat lichter allemaal voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hannah, niet doen........Straks krijg je weer gezeur en je bent er nog maar net.Zou zonde zijn, om ons weer te moeten missen.Had ik niet iets gelezen dat je alleen nog maar zou pamperen hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hee Tijn,alles ok met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Heb ik weer...Ben ik voor het eerst in mn pc carriere een keer foto's aan het branden, loopt het hele programma vast Dit is dus precies waarom ik nooit aan dat soort dingen durf te beginnen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi Tijn,gelukkig weer werk he, hoi Witte,alles goed verderop de foto's na dan?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hee Jane(oeps hopelijk niet te laat met reageren;)Ja gaat redelijk hoor met me.idd ondanks de pc stressIk krijg alle foutmeldingen dus ook niet direct weer weg he..grrrHoe is t met jou dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ter educatie ende vermaeck; Moody Blues op 't Isle of Wright Festival: Niet de beste uitvoering, wel begeisterd.Edit: Vrij vals ook nog eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ook goeienavond Tijn:)Zit lekker mee te zingen nu...Mag ik er van uit gaan dat t goed met je gaat ten aanzien van dit liedje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hahahaa!! Eerlijk gezegd ben ik sowiezo vaak bezig met muziek. Aan deze werd ik weer herinnerd doordat hij in een tvquiz langskwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 haha dacht ik toch echt ff dat je het liefdesvirusje te pakken had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Was ook zo inderdaad.. maar heb me even bezonnen.. ren vaak te hard. Als je te hard rent is de kans op een ernstige val ook vele malen groter ... "Play that funky music..." http://www.youtube.com/watch?v...D8/watch?v=8Qnoh3h6JD8Ook lekker: The Hooters - Satelite -jump in the middle and learn to swim!-Trouwens.. Focus en Brainbox zijn ook toch wel erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Maar met stilstaan gebeurd er niks.De kunst zit hem in het vinden van de bekende "middenweg"Zoals met zoveel dingen in het leven;)ps zit weer lekker mee te zingen,ondanks mn cd die nu zelfs weigert uit mn pc te komen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Witte ook een oude rockert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Klopt, is raar... word geen link, blijft tekst. Hier nog een, staat hier heerlijk retehard!! Brainbox - Down Man http://www.youtube.com/watch?v=QghOxc66XYU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ok ok Juul dat je me rockert noemt, maar oud!!!!!!!Ken te gek ook he.Je mag dan wel student zijn, maarre de duvel is oud en ik dus niet.. dussssHoi thee,Nou zoals je eerder hebt kunnen lezen, ben ik een beetje digibeet, nou jaaa een beetje, zeg maar de zwaarste vorm die er bestaat.En ik dacht niet geschoten is altijd mis toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 @ Witte; Relativeren witte...alles is ~ @ Thè; Goed voor de opvoeding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Er zijn nu eenmaal dingen die niet te relativeren zijn voor een vrouw Juul!!En dat is onder andere een vrouw oud noemen.Neem dit maar als een levensles aan van me...Je scoort in ieder geval nooit punten met zo een uitspraak bij de vrouwen.Kijk uitspraken van vrouwen, daarvan zul je er veel als man zijnde, moeten relativeren (maar das niet deze uitspraak) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Heb niet alles gelezen Thee, maar ze had er een hard hoofd in, dat weet ik wel.Ik dacht dat ze nog moest wachten op de uitslag, maar zeker weten doe ik dat niet..Misschien dat een ander het juiste antwoord heeft?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hi allen, nog even een laat bericht. Ben vanavond uit eten geweest met een vriend, en het was zeer gezellig. Paar glazen wijn bij het eten, zoals dat dan gewoon kan, 1 fles met zn tweeen, en de hele maaltijd ervoor gebruikt om die leeg te maken. Van 7 tot 10 ongeveer dus. Daarna koffie en op de fiets naar huis. In het verleden ging ik na zulke etentjes altijd naar de kroeg, of thuis nog stevig aan de wijn, maar dat hoeft nu niet. Voelt erg prettig zo. Nu naar bed, en dan morgen redelijk fit weer naar het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dat heb je mij ook niet zien schrijven, dat er iets mis is met oudere vrouwen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dat is alcohol de baas zijn Birthe...Weltrusten voor zo en werkse morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden