Tatum Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik log in en direct weer uit.Ik heb vandaag gewerkt, fiets voor onderhoud naar de maker gebracht, op leenfiets naar huis gefietst, snel gegeten, naar tennisles geweest en ben net thuis.Ik ga even bankhangen en tv kijken. Het gaat me heel goed lukken om vol trots donderdag a.s. bij de AA te zeggen dat ik de hele week niet gedronken heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Trees Ben een soort Jack in the Box! Soothe hoopt dat jij lekker smoothe gaat.Voel me ietwat labiel. Niet lekker in m'n vel.Beetje opgefokt!!Het gaat niet zoals ik zou willen.Drank ist nicht im frage!Een groet uit den verre. Beetje ver.P:S beetje lichaamsgericht bezig zijn, zie ik wel zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Soothe dan ga je toch lekker mee met mij joggen dan benje lekker lichaamsgericht bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Nou Jane, vertel hoe dat jou is bevallen asjeblieft? Want ik begrijp nu dat jij er ervaring mee hebt.Hallo Trees, vergeet je jezelf niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Pfffffffffffffffffffffffffff :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Nah ja soothekom op ouwe wat ik kan jij ook hoor echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Nou Hannah dan geef je het gewoon nog wat tijd als dat beter voelt.Enneh wel elke dag minstens 3 dingen benoemen die wel goed gingen Je hebt erover nagedacht, je hebt een beslissing genomen, je hebt erover gepraat.Je bent niet lazarus geworden en je hebt je voorgenomen het morgen nog beter te doen!Tsjakka!Tsja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ja Soothe, actie actie trimmen! Voor de positieve hormoontjes!Nou ik ga ook maar weer eens bankhangen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Kate hangze op de bank dan he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 truste alvast Thé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Meiske, ik denk dat ik het kan!Vroeger had ik ook gejogd. Momenteel ben ik aards lui.Erg hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Thé sterkte met je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Soothe oke danmorgenvroeg saampjes de 15 km ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 15 kilometer!! Morgen ga ik voor de honderd meter! In spreektempo! En de rokertjes, moeten uit de weg.Maar ik houd het in gedachten, goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi Ari je vermaakt je wel met de vakantie maar op het water niet koud????? BrrrrrrrrrrrrHa ha soothe jaja eerst maar dan voor de 5 km en ja is goed hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 deze meneer gaat slapentruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 slaap lekker:lips: ARen werkse morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Trusten meneer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Trusten meneertje Albert:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 AriHa ha je moet er zeker wat voor hebben ,maar goed als het dan gezellig is maakt een hoop goed toch warme knuf van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Even voor degenen die gisteren met me meeleefden.Ik heb een foto gemaakt met krant van mijn oude meterkast.Volgens mijn man is dat sinds Photoshop niet meer echt rechtsgeldig maar goed , beter aktie dan geen aktie.En het hielp wel dat ik me er beter door voelde.Thuis gekomen een telefoontje van Essent, correctie word uitgevoerd en of ik dat wilde verrekenen met de nieuwe rekening.Blijkt bij navraag mijn berekening 160 euro meer te zijn die ik nog te goed heb dan de hunne.Dus nee doe me eerst maar de rekening.Kan wel iedereen aanraden om je meterstand online door te geven, dan krijg je tenminste een bevestiging(dank je Rudy voor de tip)Verder nog niet bijgelezen helaas. Zal dat nu eens gaan doen.Dag Soothe JIJ 15 kilometer iets doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Welterusten Hannahliefs van Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Slaap lekker hannah:lips:Knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Mariekesucces in je nieuwe huisje en slaap lekker knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Safi wat fijn voor je en zo is alles dus weer opgelost voor je fijn meis dikke knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden