witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ook goeienavond Tijn:)Zit lekker mee te zingen nu...Mag ik er van uit gaan dat t goed met je gaat ten aanzien van dit liedje;)
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hahahaa!! Eerlijk gezegd ben ik sowiezo vaak bezig met muziek. Aan deze werd ik weer herinnerd doordat hij in een tvquiz langskwam.
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 haha dacht ik toch echt ff dat je het liefdesvirusje te pakken had...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Was ook zo inderdaad.. maar heb me even bezonnen.. ren vaak te hard. Als je te hard rent is de kans op een ernstige val ook vele malen groter ... "Play that funky music..." http://www.youtube.com/watch?v...D8/watch?v=8Qnoh3h6JD8Ook lekker: The Hooters - Satelite -jump in the middle and learn to swim!-Trouwens.. Focus en Brainbox zijn ook toch wel erg goed
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Maar met stilstaan gebeurd er niks.De kunst zit hem in het vinden van de bekende "middenweg"Zoals met zoveel dingen in het leven;)ps zit weer lekker mee te zingen,ondanks mn cd die nu zelfs weigert uit mn pc te komen.....
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Klopt, is raar... word geen link, blijft tekst. Hier nog een, staat hier heerlijk retehard!! Brainbox - Down Man http://www.youtube.com/watch?v=QghOxc66XYU
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ok ok Juul dat je me rockert noemt, maar oud!!!!!!!Ken te gek ook he.Je mag dan wel student zijn, maarre de duvel is oud en ik dus niet.. dussssHoi thee,Nou zoals je eerder hebt kunnen lezen, ben ik een beetje digibeet, nou jaaa een beetje, zeg maar de zwaarste vorm die er bestaat.En ik dacht niet geschoten is altijd mis toch?
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 @ Witte; Relativeren witte...alles is ~ @ Thè; Goed voor de opvoeding
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Er zijn nu eenmaal dingen die niet te relativeren zijn voor een vrouw Juul!!En dat is onder andere een vrouw oud noemen.Neem dit maar als een levensles aan van me...Je scoort in ieder geval nooit punten met zo een uitspraak bij de vrouwen.Kijk uitspraken van vrouwen, daarvan zul je er veel als man zijnde, moeten relativeren (maar das niet deze uitspraak)
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Heb niet alles gelezen Thee, maar ze had er een hard hoofd in, dat weet ik wel.Ik dacht dat ze nog moest wachten op de uitslag, maar zeker weten doe ik dat niet..Misschien dat een ander het juiste antwoord heeft??
birthe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hi allen, nog even een laat bericht. Ben vanavond uit eten geweest met een vriend, en het was zeer gezellig. Paar glazen wijn bij het eten, zoals dat dan gewoon kan, 1 fles met zn tweeen, en de hele maaltijd ervoor gebruikt om die leeg te maken. Van 7 tot 10 ongeveer dus. Daarna koffie en op de fiets naar huis. In het verleden ging ik na zulke etentjes altijd naar de kroeg, of thuis nog stevig aan de wijn, maar dat hoeft nu niet. Voelt erg prettig zo. Nu naar bed, en dan morgen redelijk fit weer naar het werk...
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Dat heb je mij ook niet zien schrijven, dat er iets mis is met oudere vrouwen....
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Dat is alcohol de baas zijn Birthe...Weltrusten voor zo en werkse morgen.
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 hmmm waarschijnlijk lig je al lekker tussen je kruiken thee,maar vrouwTJE is eigenlijk wel het toppunt vind ik hoor!Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga er niet vanuit dat je kleiner bent dan 60cm ofzoiets????Afijn dit waren onbedoeld zomaar een paar uitspraken, waar ik niet zo heel goed tegen kan merk ik hahaha.Nou ja, beter eigenwaarde, dan helemaal geen eigenwaarde als vrouw zijnde hihi
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Kan ook een uiting zijn van juist weinig eigenwaarde.. (complex) maar dat neem ik maar niet aan .. uit veiligheidsoverwegingen
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Deze jongen neemt voor het eerst sinds tijden een verstandig besluit (mbt. dit onderwerp)... wel te rusten lui!! Der Schlaf ist die beste Medizin. (waartegen stond er niet bij, hoop voor veel )
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Zo nachtbrakersniet te lang blijven doorzakken he?Anders wordt deze oude vrouwnog bezorgd voor jullie rust en welbevindenzo dat klinkt wel oud en wijs, vindenjullie ook niet?Dan kan ik nu te beddeeen goede nachtrustbeidenJane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden