albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Werk ze vandaag Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ben d'r ook weg van, fijne dag luitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Moghu Har,Oké jij ook al. Hoelang slik jij al refusal? Meestal krijg je die ijzersmaak in het begin als je ze gaat slikken maar bij mij is het een paar jaar geleden begonnen dus net andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,AR.. die ga ik vandaag eens vasthouden 'pluk de dag'... het gaat om vandaag.Morgen is weer een nieuw verhaal. Werkse.Har: ben ik dus te laat voor de pannekoekjes Mijn plannen zijn voor vandaag: werken en dan uitrusten, en vooral niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 An,ik doe met je mee, behalve met werken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Moggu Albertina. Ben net de kippels wezen voeren. Had het zelfde gevoel als jij Brrrrr.Geniet maar lekker van je pistoletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dag dag.Voorpretten is ook leuk Har.Dar werk ze zometeen.Bol ik heb al mijn hele leven dat ik 's morgens snotterig ben. Trekt na een uurtje weer weg. Succes bij de tandarts.Ik ga hard werken, en zoals het weer er nu uitziet, vanmiddag een paar uur vrij maken om met de honden naar bos of strand te gaan. En misschien vanavond naar ikea voor nieuwe eetkamerstoelen die kat-bestendig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Oh, wat leuk bol, kippetjes.Dat vind ik echt bij je huisje passen.En altijd lekkere verse eitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Oh, Har,ik lees net over je implantaten.Een vriendin van mij heeft dat ook laten doen.Ze durfde niet alleen dus ben ik meegegaan.Erg interessant om te zien hoe dat gedaan wordt.Daarna totaal geen pijn, alleen wat blauwe plekken.Dus, mocht je er tegenop zien, het valt reuze mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 morge allemaalllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Morrie Tas,hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 nouuuuu, het gaat!ik wordt nu alleen knap chagarijnig van het binnen hangen, kind herfstvakantie, alle films gezien en televisie is ook geen bal aan!dus,ik ga straks een rondje lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goeiemoggel allemaol;)Heb me daar toch heerlijk geslapen ,nu ga ik joggen en daarna naar de kapper dus heb even beetje haastOh ja en Tas jij vroeg me laatst hoe lang ik over 15 km deed ',ik doe daat 1 uur en 15 min overniet gek toch?????????verder wens ik jullie allemaal een fijne dag toe knuffel van me voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 ha meiske,dan mag ik nog wel even oefenenen!dat is een mooie tijd, 1 uur 15 voor 15 km!!!!vandaag gaat die 1.15 in ieder geval niet lukken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Kleed je wel warm aan Tas,het is echt koud buiten, er staat eengemene wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 nou tina, het zal wel een ienieminie rondje worden.maar goed dat je het even zegt.maar wat wordt je gaar van dat hangen en dat binnen zitten, zal straks gerust wel de pen op de neus krijgen maar je moet toch wat hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 is gisteren trowuens alles goed gegaan?heb je er een goed gevoel bij of is alles nog bijzonder wennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tas,een boek lezen?Lekker met een dekentje op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goedemorgen allemaal.Ik ben een paar dagen niet hier geweest. Ging effe niet zo lekker en was een paar dagen niet AdB.Gisteren opnieuw gestart met niet drinken. Die dag is goed gelukt. Ik had er niet eens zin in. Ik heb wel heel slecht geslapen. Ontzettend zweten en dromen. Dat had ik vorige week niet. Pluk de dag is een hele mooie voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Albertina: prima!Tas: ja ga lekker een boek lezen.Suffie: doe met ons mee, die stomme drank, wat heb je eraan. Bluch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik doe al stiekum met jullie mee. Moet alleen nog mijn hersenen trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tas,het is erg goed gegaan,ik voelde me erg welkom in de groep.Er zijn nog 2 niet drinkende alkies,dat vind ik wel prettig.Aan het einde van de dag was ik wel doodmoe,mijn hoofd dan.Natuurlijk is al dat hersenwerk wel wennen,tenminste, het bijsturen van het hersenwerk.Dan begrijp je vast wel wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 tina,al mijn boeken zijn uit!misschien kan ik V. nog zo gek krijgen dat ze even naar de bibliotheek gaat.Maar tja, dat is ook een meesteres in niets doen dus ik zie het wel.har,lekker hoor zo B&B, dat zou inderdaad drrom zijn die die dan uitkomt!maar eeuhh, 3,50 voor een pannekoek? ik strooi ze gratis in de rondte 's ochtendsraar, maar niemand wil ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Albertina inderdaad hartsikke gezellig alleen de haan. Daar zijn de buren denk ik niet echt blij mee, maar het zij zo. Die eitjes zijn, als je ze een paar dagen laat liggen nog lekkerder. Maar verse eieren? mmmmm Soms moet ik de kippel wel ff flink schudden om een eitje te krijgen maar zie daar, plop er valt er weer eentje.De eieren in de winkel zijn meestal al een paar weken tot een maand oud. Gatver. moet er niet aan denken. Als je ze wilt koken blijven ze boven op het water drijven. Voor mij al genoeg reden om ze in de kliko te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 dat is belangrijk tina,je welkom voelen in de groep!meestal is het even aftasten, wie is wie en wie is leuk of niet.maar dat je moe bent dat is logisch, dat zal je voorlopig ook nog wel blijven.maar het is ook echt hard werken!!maar, euuh volgens mij is het weer een lange tijd terug dat jij 's ochtends enthousiast pistoletjes bent gaan halen.ik voel weer een beetje de energie door het beeldscherm bij je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden