pippie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik ga nog even tv kijken.Slaap lekker voor straks allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Leve de emoticons Thé :):):):)Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 O ja ben ik nog vergeten te vertellen. Ik ben dus weer terug. Wondverzorging was zo gebeurd dus lekker nu naar mijn bankie want ik heb een halve film gemist.Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 ben nu al twee dagen aan het "doorhalen",resp. 0 en 5 uur geslapen!vort weg met die nestkast,je zou er van aan de drank raken! wat een ontwerp!back to basics! het boekje,nestkasten voor holenbroeders, van de vogelbescherming,dat is tenminste rechttoe,rechtaan. kan ik ze op zijn hoogst nog fineren,als ik het hèèl mooi wil hebben!het houd je wel uit de kroeg,al dat gefröbel!sta in ieder geval al weer een mooi tijdje droog (ben geen teller)zo heel af en toe ga ik op mijn snuit,nou ja het zij zo,als het maar geen blijvertje wordt,gewoon de volgende dag weer opstaan en verder gaan!en nu ben ik bekaf,gek hè,ga mijn mandje eens opzoeken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedenavond allenDit was een lang dagje, eerst mijn werk en daarna Will nog geholpen om spullen te halen voor na de verbouwing, toen even gauw gegeten 21.00 uur (elitetijd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Thee geweldig meid dt je toch zo sterk bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Mens ik ga weer af sluiten. Hier het beloofde nachtkusje:sun: En tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Truste voor iedereen die gaat slapen.Ik ga niks oprakelen maar wil er 1 dingetje over kwijt.Coco gewoon doorgaan hier op het forum, snap je gevoel van onveiligheid maar stap erover heen!!Je bent juist zo lekker op weg en een goed voorbeeld voor velen met je 2 "sporenbeleid"Je hebt een hoop toe te voegen hier!!!! Ohh en ik wil ook nog ff rechtzetten dat ik gisteravond (nou ja, vannacht) toch echt ruzie met mn pc had hoor. Ik knalde eruit en kwam internet niet meer op.Dus een echte hardnekkige digibeet ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Tijn is Alive @ Coco; Vrees dat je niet de enige bent die zich aan bepaald kinderachtig gedrag zonder enige vorm van zelfdiscipline storen. Sommige mensen zijn gewoon erg zelfzuchtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Beetje stabiele contunuiteit Edit: Even terugkomen op wat ik hierboven schreef. Heb er maar een paar woorden voor over; Laf en werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik ga maar weer slapentruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Truste heren...Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Coco laat die kinderachtige gevoelens bij die persoon zelfje weet toch wel beter?En het is een (re)aktie die Hannah nog moet lerenniet om zich heen slaan als het anderen beter gaatof als die aandacht krijgenje bent niet de eerste, laat ik het zo brengenzelf heb ik vandaag weer een stukje gewonnen door aan mezelf te denken i.p.v wat een nieuwe vriendin van de galerie van me wildeZe had ene groot plan dat we samen naar een groots festival gaan van 40-50+serswaar we helemaal uit ons dak kunnen gaan net als al die anderen die daar zijnmaar ik zag al weer hoe het een avondje zou worden waar een hoop mensen bijeen komendie denken een hele tijd gemist te hebben door kinderen te krijgenen nu alles willen inhalen op zo'n avondik zie dan ook al de alcohol die daar rijkelijk bij zal vloeienen de pillen en het poederen ik heb nee gezegtde camper bus staat dit weekend voor de deuren daar ga ik van genietenbovendien liep die afspraak al veel eerderen is veel belangrijker voor me dan wat voor feest avond dan ookze probeerde me vanmiddag onder druk te zetten door te zeggen dat ik vaker de deur uit moestmaar dat vind ik dus helemaal nietcosy at homethats medat gevecht heb ik al jaren geleden naast me neer gelegdpfff, krijg echt zin aan het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 trusten tijn Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ja Safi en we zijn allemaal goed genoeg maar beseffen het niet zo in angst en onzekerheid. Want vooral als je hier net bent en je doet dapper mee dan word je extra onzeker als je een kat krijgt.Ga er ff over nadenken in mijn bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Tja Druppeltje das niet leuk een kat krijgen maar je kan ook kiezen om het bij de katuitgeefster te latenEchte rust is het besef dat jijzelf en je leven goed zijn zoals ze zijn, niet perfect of foutloos, maar wel goed genoeg. Als je goed bent zoals je bent, kun je eerlijke keuzes maken over wat je wilt. Want welke keuze je ook maakt, je bent nog steeds goed genoeg. Je hoeft je niet bezig te houden met het gladstrijken of verbergen van je eigen tekortkomingen.Dat maakt je kwetsbaarder, maar ook sterker. Als jij geen oordeel meer hebt over je jezelf, wordt het gemakkelijker om je van een kat niets aan te trekken. Je streeft er dan naar je goed te voelen, hoeft je niet meer te verdedigen ten opzichte van anderen, je niet meer vervelend te voelen en dus ook niet meer verdrietig te worden.is in de praktijk moeilijker dan in het neerschrijvenmaar bij uitoefening erg heilzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 en nu ga ik ook bankhangentrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik ga mn pecee vast uitzetten, tot morgen maar weer Morgenavond weer buikdansen - gelukkig maar, een stuk leuker dan al die stomme "feestjes"...Ik heb op mn hyves mn verjaardag uitgezet. Ik ga het voorbij laten gaan. Mensen krijgen dan niet van te voren een herinnering van hyves dat ik jarig ben. Als ze het vergeten hoef ik ook niets uit te leggen. Scheelt een hoop geld, voorbereiding, gesjouw met de boodschaps en uiteindelijk zit ik alleen met een enorme troep. En waarschijnlijk een kater. Dus ik koop 1 slagroomtaart en sinas en ik ga naar de bioscoop ofzo. Of gewoon naar buikdansles, dat kan ook. doegdoegdoeg xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve mensen ik ga ook naar bed toe slaap lekker allemaalknuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 geen tijd om alles na te lezen,maar het is weer "gezellig"op het forum?wow!! toys for boys!! de nieuwe e-reader van sony!!! gewèèèldig!!heb alleen de hele vullisbak op zijn kop gehad,op zoek naar de meegeleverde "touch-pen",nee hè heb ik dat weer? boze e-mail al in gedachte!bleek die heel listig geïntegreerd te zijn!! klein pictogrammetje in het instructieboekje had heel wat ergernis kunnen voorkomen!dat zijn altijd heel moeilijke momenten voor mij,als ik over de rooie ga zal ik maar zeggen,de neiging om er een paar te vatten om weer wat te kalmeren is dan hèèl groot.enfin er is gelukkig niks gebeurd,en nu gaan we fijn verder spelen! dahag geplande lange nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Weghalen/veranderen is eerder regel dan incident. Kan onbetrouwbaar overkomen.Wellicht een idee een reactie eerst ergens op papier te zetten en eens na te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Dit getuigt weer van een weinig grootmoedigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden