bako Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Druppeltjeik ken dat systeemkwam om een scootmobiel aan te vragen ,kreeg een aangepaste woning aangeboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Wat een gebeurtenissen hier op het forum. Hannah volgens mij heb je nogal moeilijke dingen te regelen. Albertina: ben benieuwd hoe het ging met je vandaag.Druppeltje: haha, ja sneeuwkettingen, dat is een goeie. Hoe lang willen die mensen gaan wachten. Het is toch belachelijk, je moet je toch kunnen verplaatsen.Met de stappen die ik heb gezet heb ik toch wel heel wat achterdeurtjes dicht gemetseld.Voelt als spanning, spannend.... goed spannend eigenlijk. Positief.Volgens mij heb ik echt leuke collegas. Ze waren in ieder geval zeer behulpzaam.De stap durfde ik niet eerder te zetten. In januari zat ik nog met de 'angst voor de angst'.Het zit er nog steeds... maar heel ver weg. Ik denk eraan, maar de angst blijft weg.Je echt vrij voelen, zonder die angst, wat dat ook is? Volgens mij komt dat ook door depressie, die rareangst gevoelens. Maar ik durf nog niet te hard te juichen.Kleine stapjes.Al jullie goede wensen hebben zeker geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik heb maandag gedronken, hannah... quote: Originally posted by: Hannah1Ik begrijp het niet helemaal Women, heb je de afgelopen dagen weer gedronken? Oei oei heb ex gebeld voor opheldering over de praatjes die hij en dochter in de wereld over mij hebben gestuurd. Hij ging uit zijn dak en was blij dat ik niet in de buurt was. Moest dat zelf maar rechtzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Isa: ja dank je. Volgens mij moet je iets in het leven kunnen doen wat je echt leuk vindt om van die stomme drank af te kunnen blijven. Het doorbreken van de cirkel valt echt niet mee.Nu maar weer eens kijken wat ik op tafel kan krijgen.Het huishouden gaat ook gewoon door. Wassen , koken, adm etc etc etcDat is nog het minste, maar aan poetsen heb ik een pest hekel.Heel, heel lang geleden alweer, stond ik met een fles bier hier schoon te maken.Zonder kon ik gewoon niet. Zo vreselijk werk vond ik het.Werk wat telkens en telkens maar weer terug komt.Na zoveel jaren moet ik bekennen dat ik niet echt een huisvrouw ben.Als alles goed gaat ga ik in het nieuwe jaar op zoek naar een hulp.Zal niet gemakkelijk zijn in dit huishouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Dat is een slim idee, An !Als ik er ooit geld voor heb wil ik dat ook hoor !!Het is best fijn om een gestofzuigd huis te hebben. Altijd lekker je huis aankant, fijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Hou maar op Bako. Vroeg op 20 maart een scoot aan en huishuidelijke hulp en wat heb ik gekregen? Die hulp maar de rest nog niet en idd een aangeboden 2 trapliften, verhuiskostenvergoeding, verbouwde badkamer, tuin en persoonlijke verzorging. Overal indicatie voor maar dat vroeg ik niet ik vroeg een scoot hahaha. Kee verwarming zal straks wel nodig zijn maar sneeuwkettingen ook en krijg ook nog een dekentje erbij voor over mijn benen. Snap er soms geen hout meer van hoor. Ook nooit gehoord van een vierkant stuur maar die moet ik schijnbaar hebben. Vinden ze het gek dat ik er niets meer van snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Leuk die nieuwbouw hier met de toepasselijke straatjes:ScheringawegHendrickswegv. GoorwegDSBwegWerkwegGeldwegNaja Melkweg bestaat nog wel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Nou Drup, wat een verhaal zeg, nou ja, een hulp is beter dan niets toch?Ik snap dat je er tureluurs van wordt! Succes, de aanhouder wint, schijnt...Woman, drank en conflicten, de meest nare combinatie!! Als ik dat niet zou hebben ervaren was ik misschien wel nooit gestopt.Ook ik heb bekenden die me niet meer bellen, langs komen ed., even pijnlijk ja, maar graag of niet hoor.Jij bent goed bezig meid, laat je niet van jouw pad af brengen, hoe verwarrend zulke gevoelens ook kunnen zijn.Hannah, fijn te lezen dat het goed gegaan is. En wees trots, je zet grote stappen, dapper hoor.Voor jezelf opkomen en van jezelf houden, zoals Safi schreef. Zo kom je steeds verder.Nu die drank weer in de hand krijgen, dat zal je goed doen wat betreft zelfvertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Thanx Hannah maar kloppen doet het niet en kost te veel geld want niet nodig is. Ik krijg te veel en en ander te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 An, klinkt fijn, die collega's!Stapje voor stapje, angst is een verschrikking!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Dank je wel ValentineIk ga maar eens nadenken over drastische veranderingen in mn leven. Beetje geld verdienen ofzoEens kijken of ik mn atelier geschikt kan inrichten zodat ik goed kan werken hier. Heb wel wat dingetjes op de stapel liggen. Veel hoeft het niet op te brengen, het gaat om het idee dat ik wat doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Vergeet ik Bako bijna!!Van harte, een jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goed idee Woman!Sinds ik gestopt ben heb ik mezelf ook gezet tot allerlei dingen waar ik eerst niet toe kwam.Ik ben gaan nadenken over wat ik nou echt wil.Ik had al een leuke baan, relatie en katten maar toch heb ik ,soms kleine dingen, ondernomen voor mij,zoals mijn slaapkamer knusser maken, oude zooi uitgezocht ed en daardoor krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mijn leven een beetje meet in de hand heb.En dat heeft me zoveel vertrouwen en tevredenheid! Dat wens ik je toe.Soms moet ik me er wel toe zetten hoor, maar het werkt elke keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Domme vraag misschien Drup,maar is dat echt zo van die straatnamen of ben ik erg blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ja Hannah, ik zie dat in de thuiszorg ook.Ik doe dat er een ochtendje in de week bij en we is de afgelopen jaren meer en meer papierwerk bijgekomen en minder tijd voor de mens zelf.Ze komen letterlijk op de veiling om te kijken wie de goedkoopste is, als nummers.En wat de client wil doet er niet toe, ook al hebben ze al jaren hun vertrouwde hulp.En er zijn steeds minder hulpen omdat ze steeds minder betaald krijgen en van hot naar her gestuurd worden.Ik ben geen klager, bv over de overheid of politiek, maar die zorg die zo verandert gaat me echt aan mijn hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Even een was ophangen en een boodschapje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve Hannah,Ik log even in voor je, hoop dat je er nog bent.Wat afschuwelijk, jouw situatie.Zulke heftige emoties, niet gek dat je daarvan van slag raakt.Ik weet niet goed hoe ik je zou kunnen helpen,het enige wat ik kan zeggen is:Zorg voor jezelf! Je bent het waard.Vecht voor jezelf, je kinderen, jullie toekomst, ook al gaat dat misschien met vallen en opstaan.Het hoeft niet vandaag of morgen allemaal ok te zijn,elk stapje is er een!Sterkte, virtuele knuffel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve HanahJe zit in een afschuwelijke situatie,maar praat jezelf nu geen schuld gevoel aanJe hebt vast al het mogelijke gedaan om het te behoudenmaar je bent nu toch wel zo sterk ,dat jij er weer bovenop komtLieverd wens je heel veel sterkte toedikke knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Théneen niks geen wijn die fles laat je mooi dicht er komt voor jou ook wel weer een mooiere tijd théal lijkt het nu even niet,wens je heel veel sterkte met alle trubbels die ook niet niks zijn lieve knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Hannah en Theemuts een dikke knuffel !!!!!!Een vriendin van mij sprak de wijze woorden:Sometimes a woman has to be a bitch......xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Nee hoor Valentine je bent spierwit bij deze. Poliektiek grapje waar ik zeer smakelijk om kon lachen. Maja als je het niet volgt snapt je hem niet maar geeft niks hoor. Was gewoon voor degene die het wel volgen. Maakt niet uit meis, gooi wel vaker de slinger er door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goeie avond lieve Kanjers van me,Heb weinig tijd om alles door te lezen alleen Theemutzie die moeilijk zit.Mutzie heb me de hele dag rot lopen te voelen om het feit dat ik niet duidelijk uitgelegd heb vanochtend dat het borreltje in de koelkast en de fles wijn niet voor mij zijn hoor maar voor mijn kabouter en onze huisvriendin. Ik drink cola met Refusal.Maar Thee wat ontzettend vervelend allemaal net nu je terug bent van vakantie. Je valt wel weer gelijk met je neus in de boter. Bah. Ja meisie een schouder om eens lekker uit te huilen kan jammer genoeg alleen maar virtueel, maar misschien moet je gewoon maar blijven schrijven en laat die tranen maar komen hoor achter de p.c. Je raakt toch een heel stuk kwijt. We zijn er voor je lieverd:sun:Probeer sterkt te blijven wijfie want anders zit je morgen ook nog eens een keer met het rotgevoel van een kater. Das dubbelop en dat kun je nu niet gebruiken. Probeer sterk te blijven. Jij hoor toch ook bij onze kanjers????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik moet zo weer terug naar de kabouter om hem te verzorgen. Het is vandaag een enerverende dag geweest dus ben best wel moe.Vanochtend leek het toen we naar zijn huis reden goed te zijn. Wel wat gemopper maar toen ik zei dat we nu niet moeten mopperen maar proberen er een gezellige dag van te maken was het inderdaad over.Thuis gekomen hem voorzien van koffie en een borrel en hebben we zitten praten.Om 2 uur kwam onze huisvriendin en Kaboutertje zakte weer in elkaar. Er hing ineens weer zo'n negatieve sfeer, dus na een uurtje zei ik "Kom Let.we gaan ff mij stereo instal. halen. Dit omdat die van hem kaduk is. Maar de hoofd oorzaak was, ff weg uit die benauwde sfeer.Hebben toen de radio geinstalleerd maar dat was ook weer niet goed.Lekker gegeten en nadat Let weg was en ik zei dat ik nu ook wel wilde gaan omdat ik kapot ben, wilde de kabouter toch nog ff alleen met mij praten omdat hij mij de hele middag nog niet gezien had. Heu???? Ben er toch echt de hele middag geweest.Hebben nog ff gepraat en hem duidelijk gemaakt dat iedereen probeert hem het zo goed mogelijk naar z'n zin te maken maar het lukt niet. Hij is gewoon heel erg depressief en een ander krijg het dan altijd op z'n brood.Zo dat was het weer. Ga ff op de bank als dat lukt en daarna weer hup met frisse tegenzin naar mijn kabouter. Het is toch zo'n scheetje. Nee hoor deze Bol houd zielsveel van hem, maar het is zooooo'n moeilijke Kabouter dat ik hem af en toe wel eens onder een grote paddenstoel wil plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Is beloofd Isa.Hanna het zit je toch zo ontzettend tegen zeg. Al die rompslomp, soms hebben mensen niet in de gaten wat ze aan richten met opmerkingen of praten over anderen. Ze beseffen niet wat ze aan schade aan kunnen richten. Bah. Hoop dat je vanacht toch een beetje kunt pitten meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 The, ik las over je beroep. heb jij een speciale opleiding gevolgd als budgetcoach. Ik zou er wel iets ovezr willen weten. Wij je me er iets over vertellen. Mag via pb natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden