tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 lang leve de joggingpakken!!!maakt het poedelen en optutten een stuk makkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Houtje, het topje van je vinger???Had je nog niet genoeg pijn gekkie!An ik hoop dat je dag bij je nieuwe werkgever bevaltVie bij de dierenambulance, dat zie ik helemaal voor meDan zie je maar weer waar zo'n hoor apperaatje allemaal goed voor is, Vie vliegt het nest uit!En nu naar de volgende meeting komen, you hear!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Nu lieve allemaal,Ik ga ff wat doen, douchen, tutten en naar mn werk.Misschien tot vanavond en hou het droog allemaal!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ik zou het aan hemzelf overlaten Pip. Je hebt al aangegeven dat je niet drinkt.Je koopt toch ook geen sigaretten voor iemand die langs komt en die rookt?Bovendien is het alleen maar goed als er geen drank komt, dan kom jij ook niet in de verleiding.En het gaat nu even helemaal om jouw en jouw belangen die je op dit moment hebt, toch?Een etentje/avondje zonder drank is vaak erg verrassend gezelliger, het is gewoon gewoonte dat we daar drank bij denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ja je hebt gelijk hoor Saf, ik haal inderdaad ook geen sigaretten voor het bezoek.Deden ze vroeger trouwens wel, weet nog dat mijn ouders dan zo'n bekertje met sigaretten neerzetten voor het bezoek, maar dat is alweer een tijdje geleden.Ze moeten er maar aan wennen, dat er geen drank bij mij in huis is.En nu ga ik er echt vandoor hoor!!Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Piepje een hele goeie actie zeg. Jip en Janneke champagne. Tegen die tijd ben je toch al vergeten hoe alcohol smaakt Ãhihihi. Een grote pluim voor je meis. Je bent een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Zo wat is het koud zeg, toen ik vanmorgen met de hond de eerste ronde deed, sneed de koude lucht in mijn neus.De winter begint en ik wordt over een klein maandje al weer 50Was van de zomer nog van plan een groot feest te geven, maar zie er toch tegen opAl die mensen in mijn huis en het georganiseer dat je ervan hebtEn toch wordt je maar 1 keer 50, dus ik zit nog in dubioMijn beste vriendin is verliefd geworden op een boswachter via internet en die zit dan ik engeland in een huisjeze wilde de vakantie uitstellen maar ik heb gezegd dat ik het hele jaar 50 ben en dat wij samen wel na haar vakantiein onze lievelings pizzeria (Norg centrum-echt super, super, super lekker) gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ja wij hadden ook zo'n potje sigaretten op tafel.Zo ben ik begonnen met roken, stielkem een tje jatten toen ik zo'n jaar of 11 was en misselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Saf. Och ja je wordt maar een keer in dit leven 50. Kan me voorstellen hoor dat je tegen al dat geregel van een groot feest, op ziet. Maar het is toch nog niet zo ver? Misschien heb je vrienden die je daar mee kunnen helpen om het te organiseren?En misschien kan iedereen z'n eigen drank mee nemen, of zeg je gewoon dat het een alcoholvrij feest wordt. Dan loop je toch het minst risico. Kan ook heel gezellig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 saf,je wordt maar één keer 50!!gewoon vieren dus, het is toch een mijlpaal die een feestje verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Voor jullie allemaal een fantastisch liedje waarmee je dag niet meer stuk kanen iets dat we kunnen oefenen voor de volgende meeting lolhttp://www.youtube.com/watch?v...eature=player_embedded Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 en nu aktie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 gnagna,ik pik straks gewoon wat pillen van Har, daar schijn je dikker van te worden!ik heb al een officieel dieet maar ik kan echt niet 6 keer per dag eten hoor!hoe hou je dan tijd over voor andere dingen?maar goed, ik begin gewoon weer opnieuw, die tien kilo moet toch lukken???nah ja, nee dus heb je het ziekenhuis al kunnen bereiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Tas met slagroom kun je zo tien kg. aankomen hoor. Overal slagroom op spuiten, boteram, boerenkool, koekies, spaghetti bolognese en ga zo maar door. Nootjes zijn ook erg gezond Tas. Daar zit ook veel olie in.Hoop dat er gauw wat kilootjes bij komen meid. Voel je je toch een stuk sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 hahaha bol,ik kreeg laatst een pak slagroom, wel een liter en dan moest ik het nog opkloppen ook!ik kan dus geen slagroom meer zien, daar wordt je ook ziek van hoor kan je nagaan, vroeger steelde ik een gulden uit de portomonnee van moeders om slagroom te halen, nou ik heb het geweten ook!maar eeuuhh, is macaroni vandaag ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 isa,kom maar op!!zal even mijn adres pb-en?kan je het opsturen ach, zo hebben we allemaal wat!de een is te mager en de ander te dik, het is ook nooit goed met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Isa van mij kan ze er ook veel krijgen. Heb ze hier in overvloed. Hoeft ze ook niets voor te betalen hoor, wil er desnoods geld bij geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Tas. vraagje en je hoeft niet te antwoorden hoor, maar was er een rede voor dat je zoveel af gevallen bent? Of ben je van nature een slanke den? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 bolletje,van nature ben ik geen dikkert, maar na mijn burn-out twee jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen, nog maar 45 kilo.nu ben ik al 1,5 jaar bezig om aan te komen en dat lukt wel, maar de 60 kilo heb ik nooit meer gehaald.Nu op dit moment val ik iedere keer af als er ook maar iets gebeurt.Nu loop ik met een longonsteking en hoppa daar gaan de kilo's weer, het blijft dus een zorgenpunt.je kan je natuurlijk ook wel voorstellen dat als je te mager bent, je weerstand ook minder is en zo loop ik van het een in het ander.behoorlijk moe van te worden dus.maar ach, ik mag verder ook niet klagen maar echt mooi wordt je er ook niet van gossie wat ben ik jaloers op die surinaamse hopspringopkonten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 En Thee is weer een en al energie. Kan ook niet anders na een heerlijke vakantie. Jij hebt zeker geen last van overtollige vetkwabbels?Nou mensen ik ga er weer eens van tussen. Bij de kabouter ff de verwarming hoog zetten, neutje in de ijskast flesje wijn uit zoeken en dan hup naar het verpleegtehuis.Houdt het allemaal recht en denk er aan laat ik niet horen dat fout is gegaan.Lieve knuffel voor iedereen:sun:Bolledrol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 O Tas nog ff reageren. Ja ik weet zelf niet wat een burn-out is maar het schijnt inderdaad egergie te vreten. En dan nu nog een longontsteking er bovenop. Dan heb je alle energie nodig om jezelf staande te houden. Maar wie weet haal je toch nog eens de 60kg. Zal duimen voor je meis.Zo nu gaat ik eg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 mijn spv-er is gearriveerd!!tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Heey, Theemuts, was je er weer?Of was je er gisteren ook al? Dan heb ik dat gemist, sorry.Hoe bedoel je, scheiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Haha Rudy, heel beeldend omschreven die wekkerlamp van je vrouw. Fijn dat je straks weer naar huis mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedemiddag trouwens iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden