Spring naar bijdragen

Woensdag 21 oktober 2009

Kyon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje, het topje van je vinger???
Had je nog niet genoeg pijn gekkie!

An ik hoop dat je dag bij je nieuwe werkgever bevalt

Vie bij de dierenambulance, dat zie ik helemaal voor me
Dan zie je maar weer waar zo'n hoor apperaatje allemaal goed voor is, Vie vliegt het nest uit!
En nu naar de volgende meeting komen, you hear!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het aan hemzelf overlaten Pip. Je hebt al aangegeven dat je niet drinkt.
Je koopt toch ook geen sigaretten voor iemand die langs komt en die rookt?
Bovendien is het alleen maar goed als er geen drank komt, dan kom jij ook niet in de verleiding.
En het gaat nu even helemaal om jouw en jouw belangen die je op dit moment hebt, toch?
Een etentje/avondje zonder drank is vaak erg verrassend gezelliger, het is gewoon gewoonte dat we daar drank bij denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt gelijk hoor Saf, ik haal inderdaad ook geen sigaretten voor het bezoek.
Deden ze vroeger trouwens wel, weet nog dat mijn ouders dan zo'n bekertje met sigaretten neerzetten voor het bezoek, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ze moeten er maar aan wennen, dat er geen drank bij mij in huis is.

En nu ga ik er echt vandoor hoor!!

Liefs Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wat is het koud zeg, toen ik vanmorgen met de hond de eerste ronde deed, sneed de koude lucht in mijn neus.
De winter begint en ik wordt over een klein maandje al weer 50
Was van de zomer nog van plan een groot feest te geven, maar zie er toch tegen op
Al die mensen in mijn huis en het georganiseer dat je ervan hebt
En toch wordt je maar 1 keer 50, dus ik zit nog in dubio

Mijn beste vriendin is verliefd geworden op een boswachter via internet en die zit dan ik engeland in een huisje
ze wilde de vakantie uitstellen maar ik heb gezegd dat ik het hele jaar 50 ben en dat wij samen wel na haar vakantie
in onze lievelings pizzeria (Norg centrum-echt super, super, super lekker) gaan eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf. Och ja je wordt maar een keer in dit leven 50. Kan me voorstellen hoor dat je tegen al dat geregel van een groot feest, op ziet. Maar het is toch nog niet zo ver? Misschien heb je vrienden die je daar mee kunnen helpen om het te organiseren?
En misschien kan iedereen z'n eigen drank mee nemen, of zeg je gewoon dat het een alcoholvrij feest wordt. Dan loop je toch het minst risico. Kan ook heel gezellig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gnagna,

ik pik straks gewoon wat pillen van Har, daar schijn je dikker van te worden!
ik heb al een officieel dieet maar ik kan echt niet 6 keer per dag eten hoor!
hoe hou je dan tijd over voor andere dingen?
maar goed, ik begin gewoon weer opnieuw, die tien kilo moet toch lukken???
nah ja, nee dus :huh:

heb je het ziekenhuis al kunnen bereiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas met slagroom kun je zo tien kg. aankomen hoor. Overal slagroom op spuiten, boteram, boerenkool, koekies, spaghetti bolognese en ga zo maar door. Nootjes zijn ook erg gezond Tas. Daar zit ook veel olie in.
Hoop dat er gauw wat kilootjes bij komen meid. Voel je je toch een stuk sterker.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha bol,

ik kreeg laatst een pak slagroom, wel een liter en dan moest ik het nog opkloppen ook!
ik kan dus geen slagroom meer zien, daar wordt je ook ziek van hoor :D
kan je nagaan, vroeger steelde ik een gulden uit de portomonnee van moeders om slagroom te halen, nou ik heb het geweten ook!

maar eeuuhh, is macaroni vandaag ook goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje,

van nature ben ik geen dikkert, maar na mijn burn-out twee jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen, nog maar 45 kilo.
nu ben ik al 1,5 jaar bezig om aan te komen en dat lukt wel, maar de 60 kilo heb ik nooit meer gehaald.
Nu op dit moment val ik iedere keer af als er ook maar iets gebeurt.
Nu loop ik met een longonsteking en hoppa daar gaan de kilo's weer, het blijft dus een zorgenpunt.

je kan je natuurlijk ook wel voorstellen dat als je te mager bent, je weerstand ook minder is en zo loop ik van het een in het ander.
behoorlijk moe van te worden dus.

maar ach, ik mag verder ook niet klagen maar echt mooi wordt je er ook niet van :(
gossie wat ben ik jaloers op die surinaamse hopspringopkonten!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Thee is weer een en al energie. Kan ook niet anders na een heerlijke vakantie. Jij hebt zeker geen last van overtollige vetkwabbels?
Nou mensen ik ga er weer eens van tussen. Bij de kabouter ff de verwarming hoog zetten, neutje in de ijskast flesje wijn uit zoeken en dan hup naar het verpleegtehuis.
Houdt het allemaal recht en denk er aan laat ik niet horen dat fout is gegaan.
Lieve knuffel voor iedereen:sun::heart:
Bolledrol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Tas nog ff reageren. Ja ik weet zelf niet wat een burn-out is maar het schijnt inderdaad egergie te vreten. En dan nu nog een longontsteking er bovenop. Dan heb je alle energie nodig om jezelf staande te houden. Maar wie weet haal je toch nog eens de 60kg. Zal duimen voor je meis.
Zo nu gaat ik eg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...