Spring naar bijdragen

Woensdag 21 oktober 2009

Kyon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen,
Goed begin Kyon!
Ik heb erg kort geslapen na mijn etentje van gisteren, ben dus eigenlijk wel moe. Vandaag drink ik in elk geval niet. Weet inmiddels dat moeheid ook een trigger is, en dat ik dan door te drinken denk dat ik even fitter ben, maar natuurlijk alleen maar vermoeider wordt..
Net als met een lege maag, eigenlijk heb ik dan vooral honger, maar het voelt als trek. Nou ja, voortschrijdend inzicht hier, dankzij de internetbehandeling. Moet deze week doelen stellen, en dat houdt me erg bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Birthe,

Je krijgt zeker goed inzicht in je alcoholgebruik via de internetbehandeling. Ik heb hem alweer een aantal jaren geleden gevolgd. Ben ook nooit meer zo ver teruggevallen als ik ooit geweest was. Gelukkig.
Alcohol geeft je inderdaad even een 'boost', maar dat is maar van korte duur. En de dag erna voelde ik me vaak nog vermoeider omdat ik 's nachts weer eens wakker werd rond 4 uur en dan niet meer in slap kon komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkse dan Kyon. Ik moet zo ook werken, maar hoef pas om tien over 8 de deur uit..
Dacht gisteravond in het restaurant ook een paar keer dat de trek in een sigaret (mijn andere verslaving) net zo opkomt, en weer afzakt als de trek in drank. Er wordt natuurlijk niet meer gerookt in restaurants, en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind. Alles ruikt verrukkulluk, zelfs als het eten nog onderweg is naar de tafel dan rook ik het al van verre. Kan dan urenlang niet roken, en er ook amper aan denken. Prettig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de vaart zit er hier ook lekker in zeg!!!
geen grote praters op de ochtend of valt er gewoon weinig te vermelden?
ondertussen het draadje van gisteren doorgenomen, ook weer veel gebeurd.

ondertussen hier nog steeds shit!
ja, ik knap wel op maar het neemt allemaal zoveel van je af en iedereen weet het;
raspaardjes moet je niet op stal laten staan!!

vandaag komt mijn spv-er weer eens kijken, 1,5 uur kletsen en dan hebben we de dag van tas wel weer gehad, dan maar een stukkie lopen en even de supermarkt checken.
even kijken of deze nog bestaat.
en ondertussen komt hier een joekel van een boot aan, hoe past dat toch een bootje van 110 meter???

je moet natuurlijk wel goed kijken, maar dat ding is ook zo groot, hij is maar 86 meter:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Kyon: goed van je. We weten het allemaal nu uitvoeren.
Ik hoop ook voor je dat de trek wegblijft, want dat kan je zomaar overvallen
lijkt het.

Birthe: Moeheid is bij mij ook nog steeds een trigger.
Ik heb mezelf geleerd om dan gewoon te gaan rusten en niet
door te willen gaan.
Van de andere kant: wat triggert niet.
Hoe langer je niet drinkt hoe minder aanknopingspunten er meer zijn.
We moeten ons denken en doen omgooien, maar dat zolang we alert blijven
komt dat wel goed.
Want onverschilligheid is ook zo iets.

AR: werkse, ik ga zo ook.... spannend voor mij, nieuwe job.

Tasseke: sterkte vandaag met je SPér

Albertina: druk in de bol? Komt dat door de therapie misschien?
Toen ik therapie deed kon er absoluut niks bij en dat vond ik wel lastig.
Sterkte meid, ik hoop dat het je helpt om uit het dal te komen.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hou op tina,

ik zie mijzelf en mijn moeder iedere terug komen van therapie, dat zijn dingen die je nooit meer vergeet!
het lijkt allemaal zo makkelijk,
ach ik ga eventjes heen, maar er wordt zoveel losgemaakt en dan de moeheid die loskomt.
ik weet dus exact hoe je je voelt.

nahhhh, niet helemaal natuurlijk maar wel wat de therapie met je doet.

nu ben ik nog steeds nieuwsgierig wat An gaat doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh forumgenoten :)

Moet om 9.00 bij de tandarts zijn, implantaten plaatsen...hup, mijn onderprothese erop, hoef ik iig niet zonder tandjes. Na 2 maanden wordt de nieuwe prothese geplaatst. Zie er niet tegenop heur, het is pijnloos en ik ben zo'n beetje onstekingsvrij; nog nooit een ontsteking gehad zelfs en zwellingen en napijn zijn me vreemd.....effe afkloppen onder mijn tafel :P
Eigen bijdrage ook geregeld....krijg een voorschot op mijn vakantiegeld; aanrader voor mensen met bijstand die een goede reden hebben om dit soort kosten te dekken. Zorg wel dat ik het later via de belasting terugkrijg..
Haa, kan ik weer met gerust hart 'Sjaantje sloeg de slome slager' scanderen B)

Gisteren nogal wat uurtjes aan de telefoon gehangen om extra info over het B&B project van zussie te verkrijgen. N. was ook enthousiast!
Wordt vroeg in het voorjaar dat we er gaan kijken en verbouwen. Heb geen solicitatieplicht dus mag langer op vakantie...13 weken per jaar.

Gisteren mijn psych. gebeld; ga toch aan de medicatie. Voel me goed hoor maar neem nu eenmaal teveel hooi op mijn vork....dreig weer te hard van stapel te lopen. Geen gepieker hoor en ik slaap goed....heb het ook goed op een rijtje en weet me in te tomen maar toch...Het zit in de aard van het beestje; ik ga proberen de serotonine met seroqual 50mg te reguleren. Geen AD, maar antipsychoticum, wordt in veel zwaardere dosis aan manisch depressieven voorgeschreven en mensen met psychoses. Ik ben van de lichte categorie...lijd aan een milde vorm van bipolaire stoornis en manisch gedrag.
Heb gegoogled...het middel heeft in zwaardere doseringen nogal wat bijwerkingen. Veel mensen komen er kilo's van aan...maar ik kan wel wat extra kilootjes gebruiken ;)

Heb je een cruise besteld Tas? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en natuurlijk morge Har en Vie!!

Vie,
voor jou ook spannend vandaag! de eerste keer bij de dierenambulance.
ga je eigenlijk op de ambulance zelf of op kantoor de telefoon aannemen?
of had ik dat al gevraagd?

he gatver, iedereen gaat leuke dingen doen vandaag!
bleehh, ik ben jaloers op jullie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....je hebt iig een zee van tijd voor jezelf Tina en je hoeft niet mee te huppelen in de mallemolen des levens wat werk betreft; hopelijk kun je het werken aan jezelf als nietemin zware maar nuttige investering zien :present: Suc6!

Nieuw werk An? Spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...