druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hoe gaat het Herman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Nou hier is ook niet veel meer te belevenzeker happy hour (oeps)groetjes Suffertjealles goed?enne niet vergeten dat je een extra uurtje kunt slapen he?Wil de laatste het licht uitdoen?welterustenJane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Herman is miss ook al ingedommeld. Naja ga ik ook maar slapen. Ga ik deze week lekkere ouderwetse vermimellisoep maken. Broodje gezond erbij en klaar is drup, lekker hoor. Er is genoeg voor iedereen dus nemen we samen en niet alleen trallalala. Naar je nestje toe drupje want je zwamt in jezelf hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Owwe Jane is nog wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 G'avond allen.Ja, Jane, er gebeurt hier een hoop (positiefs geloof ik, maar weet niet 100 % zeker). Het voelt allemaal goed op dit moment.We PB'en nog.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Suf ook jij gaat het redden. Duurt miss even maar je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Wauw radio aan staan en wie komt er zingen? Bots wat zullen we drinken 7 dagen lang. Er is genoeg voor iedereen dus drinken we samen en niet alleen. Tijd om het kussen over mijn kop te gooien hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ja Hannah daar ga ik zeker iets mee doen maar niet meteen. Soms reageer ik spontaan maar moet soms ook nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Zo.Dat waren weer een boel kraaltjes Ik loop al een poosje met een idee om een draadje te openen. Als het niet aanslaat wordt het niets, en als de moderator het er niet mee eens is hoor ik het wel. Het lijkt mij een goed idee. Mensen hier hebben wel eens wat over wat je niet gebruikt. Anderen hebben weer wat nodig. Als je nou eens je zolder of je kast hebt opgeruimd vind je vast wel iets wat op het draadje : "GRATIS SPULLEN" gezet kan worden Dit draadje kan je vinden bij: "tips en adviezen"Check it out ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Bedankt Drup, maar met de alcohol (het ontbreken daarvan) gaat het top hoor en red ik het zeker. Dat weet ik echt 100%. Ik wil het en ik weet waarvoor ik het doe. Jaja, voor mezelf en mijn gezondheid, maar ook voor nog veel meer.Mijn twijfel over hetgeen allemaal hier geveurt is een apart verhaal, maar lijkt ook alleszins goed te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ben ook flink aan het nadenken over het gesprek wat ik had vanavond met de ex van mn pa over de buurvrouw. Hij attendeerde mij erop dat ze met haar hoofd wiebelt als ze iets aan het doen is. Ik had al een poosje het idee dat er iets is met haar, ze is zo vaak ziek en kuchend en ziet er slecht uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Goh wat is het nog lekker vroeg :):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ik kom iedereen nog even een goede nacht wensen, mét een uurtje extra!! Vandaag natgeregend, maar verder droog gehouden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ja lekker he dat uurtje extra, voel me meteen minder schuldig omdat ik nog niet in bed lig, het is toch nog maar iets over twaalven als het morgen zou zijn Conflict is opgelost, net een mail terug gehad dat buuf zich terugtrekt uit de website redactie, no hard feelings. klaar!pffft! dat was dus een flinke les die ik geleerd heb dit weekend! en dat zonder drank en oh wat zou ik vroeger me klemgezopen hebben om met deze gevoelens om te kunnen gaan, (dacht ik, want ik maakte ze dus gewoon weg dan)Dan levert handelen en in actie komen toch meer op hond en kat zijn uit geweest, ik ben nog wat aan het ontstressen en dan zo lekker mijn bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Zooo dat scheelt he Tapas..Kan me voorstellen dat, dat echt een opluchting is.Zo nu ff kijken wat voor draadje woman gelanceerd heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 ik ben waarschijnlijk de laatste hier nu en niemand zal dit dus meer lezen, maar ik wens iedereen van harte welterusten toe en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ik ben er nog hoor Herman....En volgens mij zijn er nog meer mensen wakker Het is de gewoonte dat het draadje van de nieuwe dag geopend wordt door de eerste die wakker wordt. Dus eerst slapen, dan een nieuw draadje. Dan hebben we echt een draadje van die dag Ik ga nog even met de hond naar buiten. Dag lieve mensen, tot morgen weer. Slaap zacht !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden