Spring naar bijdragen

zaterdag 24 oktober 2009

sailor

Aanbevolen berichten

Har,

tegen jou hoef ik niet te zeggen "gebruik je fantasie" en je hoeft ook niet te googlen want je weet dondersgoed wat ik bedoel :P

Thé,

slapen is voor heel veel dingen een goede remedie!
maar het is wel een frappante viering der scheiding :D

gordelroos bijna over??
ja, die geloof ik nu net niet!!!!
die heb ik al twee keer gehad en dat duurt behoorlijk lang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar,

het is af en toe echt een drama hoor met de thuishulp!
Natuurlijk is het mooi en goed dat het er is maar inderdaad, je maakt af en toe de gekste dingen mee
mijn buufie is nu ook naar een verpleegtehuis omdat ze niet eerder thuis geholpen kan worden na 12.00 uur.

het is omdat ik zelf niet lekker in het velletje zit, maar je zou bijna zeggen "ik doe het wel"
tis toch wat, een nieuwe heup en vervolgens moet je tot een uur of één wachten voordat iemand je uit bed haalt en een lapje langs je heen wilt halen.
gelukkig komt ze volgende week alweer thuis omdat ze mobieler is en nu zelf het een en ander kan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was alleen maar een mededeling tussen neus en lippen door!
geen cryptogram!!

maar tja, als vrouw alleen zijnde heb je af en toe handige mannen nodig!!
ik ben eigenlijk heel handig maar ik heb gewoon geen zin in mannendingen.
hij komt dus mijn fietsband plakken :D

++
heb eigenlijk ook géén zin in vrouwendingen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cranberry's bij de HuisArts? ;)

Zo dames, ga alvast zaggies wat rommelen hier in huis, op kousevoetjes....ssshhht N. slaapt nog haar hoognodige uurtjes uit; zit in de genen, haar moeder heeft ook minstens 10 uur slaap nodig om bij te tanken. Ze zal vast daarboven aan het werk zijn, de lieverd :heart:;)

Maybe latersssss! Fijne dag allemaal hé?
Toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, Dar, nou dan zal ik daar straks ook eens langsgaan.

Daar zeg je wat, oud zijn is erg uit de mode. Maar jong zijn vind ik toch eigenlijk meer iets voor de jeugd, hihi.
Er schijnen nog culturen te bestaan waar oud zijn gelijk staat aan wijsheid.
Kan je vriendin zich zonder hulp in huis wel staande houden?

Tas veel plezier met je visite, en ik weet ook niet wat die letters betekenen maar het is vast een aardig iemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G'morgen vandaag 8 maanden alco-vrij; ik verbaas mezelf ;)

Wauw Tas, stoppen met roken.

Spannend Har, avontuur in Luxemburg.

Vie; blij dat je puberweek voorbij is of was het ook wel prettig ?

Opbouwende reactie, The', mooi.

Vandaag laatste toeristen wegbrengen, in de stromende regen, het vliegveld op dit
Griekse eiland mag weer dicht (militair vliegveld) tot eind april.

Fijne dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

Zo heb ik me daar heerlijk geslapen

en alweer 4 bladzijden pffffffff is haast geen doen om
bij te lezen;)

Maar Tas weer lekker de oude

Dar ook weer lekker hier
Thé ook weer zonder hoofd pijn door een fijne nacht rust

en voor allemaal een hele fijne dag

het is hier nog wel droog en bij jullie??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Kanjers,
Ja erg laat maar ik heb slecht geslapen. Veel na gedacht over gisteren. kon het allemaal niet zo goed los laten wat er gebeurd was met Adam.
Thée hoe is het nu met je zoon? Gaat het weer wat beter of is hij nog erg ziek?
Vervelend dat je de scheiding nog niet helemaal kan afwerken en je toch nog steeds geconfronteerd wordt met het hele gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Dhendro, Meiske en ik hoop dat ik niemand vergeet.
Dhendro de puberweek was leuk, heb me best vermaakt. Geen èrg buitengewone dingen gedaan, alleen wat onregelmatiger dan anders.
Stromende regen in Griekonië?

Meiske alweer trappelend om te gaan rennen?
De kittens gaan goed, met enige trots deel ik mee dat ze gisteren voor het eerst op de bak zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun::heart::light::sun:

hahaha, een 8 maanden slinger voor Dhendro!!

maar verbaas je jezelf dan nog steeds??
niet door hoor! het is doodnormaal dat je al 8 maanden droogstaat
pfff met een dikke vinger in je neus haal je ook dat jaar!!
een mafkees die dat wil betwijfelen :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al net schreef had ik moeite om in slaap te komen. Begreep dt Adam zich gruwelijk stoorde aan het feit dat er te veel over onzinnige dingen gesproken wordt. Te weinig diepgang in de berichten, maar ik zelf vind dit erg riskant omdat je niet weet wat je daar mee naar boven haalt bij die ander. Kijk en dan is het toch gevaarlijk om die persoon daarmee alleen te laten. je kunt hem alleen steunen via de P.C.
Ik ben nu drie weken bij het forum en bijna iedere dag is er wel iemand die irritaties heeft naar een ander. Erg vervelend maar begrijpelijk met zo veel mensen. Heb al zitten denken om twee nieuwe onderwerpen te starten, één voor mensen die wat dieper willen in gaan op dingen, en een waar men z'n irritaties kan uiten. Als je dan iets hebt kun je verwijzen naar dat onderwerp. Hierdoor blijft de sfeer van ditjes en datjes toch een beetje verschoont van nare dingen. Weet niet hoe jullie er over denken maar als er in eens iemand met een irritatie komt, merk je dat de sfeer ineens heel anders wordt.
Zal het vanmiddag nog een keer vragen als er wat meer mensen op het forum zijn. Kijken of er animo voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje,

laat dat gezeur toch over je heenkomen en trek je het niet zo aan.
irritaties horen erbij en als die er zijn ......... los het gewoon even op zou ik zeggen
en wat Adam betreft,
het is een schat en zijn bijdrages zijn briljant maar overigens niet al te vaak van een erg hoog serieus gehalte

soms wordt er naar mijn inziens gezeurt om het zeuren en dat mag!!!
geen probleem maar nu niet allemaal er bovenop springen en alles heel erg serieus nemen.
gewoon laten gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Tasseke, We gaan het proberen hoor, maar ik trek me dat toch erg aan. Fout van mij dat weet ik maar ik vind ruzie, ook al is het via de P.C. moeilijk. Wil het allemaal zo goed mogelijk laten verlopen en niemand tot last zijn. Gaat soms moeilijk maar we gaan er aan werken.
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bol, het voorstel dat je doet is al vaker voorbij gekomen, maar nooit in de praktijk gebracht.
Voor mij hoeft het niet zo.
Zoveel mensen, zoveel zinnen, en de ene keer gaat het hier wat positiever toe dan de andere keer. Das toch gewoon menselijk?
Zelf vind ik die variatie aan berichten en stemmingen juist boeiend, het blijft een "levend" forum.

Aanvulling: Tenzij het schelden wordt, dat is niet leuk meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...