Spring naar bijdragen

Zondag 25 Oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfff, wat mij betreft mogen ze wel stoppen met die klok verzetten mijn biologische klok (als ik die al heb,) raakt erdoor van slag

Nope ben nog niet verhuisd, maar vandaag wel bij de verbouwing geweest. Heb nu eindelijk een beeld van hoe ik ongeveer kom te zitten met de katten en dat lucht wel een beetje op. :) 1 november wil m´n broer klaar zijn, zodat ik met de inrichting kan beginnen. En 18 november officieel Nederlander af. ;)

(tandenpoetsen en tikken gaat niet samen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:D:D
Ik ben dik tevreden met m´n hokkies, lijkt wel een stacaravan maar dan aan een huis vast. Qua binnenruimte gaan de katjes er wel op achteruit maar als ze straks gewendt zijn hebben ze een heel weiland en bos tot hun beschikking.

De inrichting gaat voornamelijk kattig zijn, moet m´n ruimte immers delen met 8 katten. ;) Maar heb deze ochtend naar behang gekeken en mijn oog is gevallen op wolken. Als ik dat ga plakken ben ik voorlopig als ik thuis ben alleen nog maar met m´n hoofd in de wolken en into katten. :)

Met m´n oude huis was ik eigenlijk al gevoelsmatig klaar toen ik de huur op zei. Maar helaas moeten er altijd dingen blijven wachten tot het laatst omdat je die nodig hebt. Maar pffff, als dit er op zit kan ik voorlopig geen doos meer zien! (kartonnen dozen wel te verstaan)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach lekker voor die beesten!

ik weet nog dat ik ging verhuizen naar dit huis.
ik heb vier katten en in mijn oude huis was het best wel teveel, altijd stonk alles en regelmatig struikelde we over elkaar heen, had ik ook nog een deense dog in huis rondlopen
tjonge wat een gedoe in dat kippenhok.
Maar dat ik hier kwam wonen, dat was een verademing!
Ik heb nu zoveel ruimte, ook buiten dat ik helemaal niet in de gaten heb dat ik vier katten heb.

moet ik ook mee oppassen want ik stamp rustig het huis weer vol!
wil nog steeds een gans en een paar kippen lijkt me ook leuk, dan hoor ik weer Vie over de katten en denk bij mijzelf, ach nog eentje B)

maar tja, het budget laat het niet toe, dus blijf ik verstandig

ja,
zo een verhuizing gaat niet in den koude kleren zitten, leuk maanden of in ieder geval weken lang dozen om je heen, niets meer kunnen vinden.
tenminste...........als je georganiseerd ben!

toen ik ging verhuizen had ik nog niets gedaan, alles werd op de dag zelf in vuilniszakken gepropt :D
ik organiseer wel, maar vergeet de uitvoering!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehad.
dit jaar was het voor het eerst dat ik last had maar dat was de afgelopen weken.
ik hoop juist dat ik vanaf morgen weer beter ga in de ochtend.

Vandaag is het ook wel logisch, volg inderdaad de biologische klok en ik lag gisteren al om 22.00 te snurken!
nondejuu, wat een saaie film hadden we!

zit ondertussen het pillenreciment te bekijken, vind je het gek dat ik sta te stuiteren :D
ik was zo ziek dat ik alle vitaminepillen heb verdubbeld, de dosis dan!
dat mag wel weer verminderd worden, anders slaap ik nooit meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar spud,

dat is toch ook logisch!
je gaat inderdaad 180 graden om, vind je het gek dat je je vastigheid kwijt bent.
ik vind het ook een heel avontuur.

maar wel lekker dat het je weer wat rust geeft, nu je alles hebt gezien.
steek je energie maar in het uitkiezen van je interieur.

hoe is het eigenlijk zo gekomen dat je hebt besloten om het land te verlaten?
alhoewel, klinkt leuk maar zover weg is het toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon geduld Ari!

je hebt 35 jaar bijna niet geslapen, ja in een comateuze toestand, dan kan je niet verwachten dat het met een paar weken is geregeld.
Zoals ik al zei, bij mij duurde het een maand of vijf maar dromen??
ik droom nog steeds niet, ja alleen geluid :D
ik denk dat het visuele gedeelte toch een beschadiging heeft opgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja een leuke longontsteking!

nou, de kuur heb ik nu afgemaakt en om eerlijk te zeggen.......
gisteren voelde ik me voor het eerst weer eens goed!
ben er nog steeds niet helemaal want het het veel van me afgenomen maar ik ben in ieder geval weer aan de betere hand.
paar kilootjes afgevallen, dus die moeten er weer aan
nog een beetje snel duizelig maar aan het einde van de week ben ik er weer hoor!

die kan ik weer bijschrijven op het lijstje "och heb ik ook gehad"
daar heb ik eigenlijk het meeste moeite mee, sinds ik gestopt ben met drinken ben ik nog nooit zo ziek geweest.
ik loop van het ene in het andere
maar tja, ik verwacht uiteraard wel van mijn lichaam dat die doet wat ik wil
en dat gaat meestal niet.
buitengewone hoge verwachtingen van mijn lichaam :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...