Spring naar bijdragen

Zondag 25 Oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

Voor de kooksterren onder ons:
de eerste keer wilde het deeg niet "pakken" en bleef te dun. Rigoreus weggesmeten.
Het is kóókdeeg, maar NU weet ik hoe het moet. Het is fantastisch, het resultaat. En het kost geen drol.
Je vult ze met slagroom van de ES (79 cent) een bak ijs erbij (1 euri) en de soezen zelf kosten :
75 gram boter
85 gram bloem
2 eieren
water

Daar krijg je NEGEN gigantische soezen voor. Zooooooooooo leuk om ze in de oven te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat is 4 jaar eigenlijk weinig..... als je denkt aan de mensen zoals bij de AA die al 20 jaar droog staan.
Zou je het dan toch wekelijks, dus élke week nodig blijven hebben om bv. naar de AA te gaan?

En moet ik onderhand niet hier ook eens aftaaien (ik lees nu grote grijnzen op gezichten van personen
die wel meelezen maar niet meeschrijven om diverse redenen).

Helaas, helaas, steek die vreugde maar in je zak. IK BLIJF!!!!!!

En ja, soms is wat ik te melden heb niet-alco gerelateerd (LIJKT HET HÈ) maar als ik het hier niet
kwijt zou kunnen zou het zoveel spanning met zich meebrengen dat ik als persoon wél weer alco-
gerelateerd zou kunnen worden (ofwel: aan de zuip gaan).

Voor mij is alcohol een bedrog. Ik zocht een middeltje waarop stond: door dit middel verliest u
meteen al uw piekers, spanning en zorgen. Het is een miskoop gebleken.

(Dit is ook gelijk mijn antwoord op het babbel-box verhaal van Adam en Hannah).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, voor 1.74 hoef je toch geen 60 kilo te wegen? Geldt dat niet voor mannen? Mijn ondergrens volgens BMI (normaal gewicht) is 60 kilo....zit ik net aan, ben ook 1.74. Heb dus (tot mijn verbazing) geen ondergewicht; ben gewoon een vedergewicht :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poehee,

denk ik bijna van je af te zijn!
blijf je nog hangen!

geintje uiteraard :D

maar ik zit me ook wel af te vragen wanneer is het genoeg?
ook ik merk met mijn 1,5 jaar dat ik het nog steeds moelijk heb.
nee, natuurlijk niet meer in de vorm dat ik net gestopt was maar elke periode heeft zijn eigen moeilijkheden.
het grappige is dat Niwi hier ook rondhangt terwijl die 21 jaar droogstaat
het zal ten aller tijde iets in ons leven zijn waar we altijd voor moeten uitkijken!

en als we daarmee anderen en tegelijkertijd onszelf kunnen helpen om hier rond te hangen?
dan doen we het maar houtje :P
ik doe in ieder geval met je mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje van harte 4 jaar ADB :present::rose::):present::rose::):present::rose::)

En niet te vergeten: Soothe en Kaia 23 maanden :present::rose::):present::rose::):present::rose::)

Gaat weer lekker hier met de slingers ;)

(wat een slingers gisteren; ik heb pas 8 maanden, geen 8 jaar ofzo ;) en Soothe die voor mij
kan denken; das makkelijk ;) )

Hoe is dat zo lang zonder drank; ben je er ooit een keer klaar mee?
Gewoon van ik drink nooit meer maar ik ben er ook niet mee bezig.
Ik bedoel blijven we nog 30 jaar forummen en niet drinken of is het op een gegeven
moment zo normaal dat het geen rol in je leven meer speelt; kan dat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

lekker wandelen!!
geniet ervan.


Har,
mijn ondergrens is 56 kilo, dus ik zit net in de gevarenzone
maar eigenlijk kijk ik daar niet naar, het gaat meer over hoe ik me voel
met 60 kilo heb ik een beetje vlees op mijn kont en heupen, dat zit toch een stuk lekkerder!
als je weet hoeveel pijn ik heb in mijn botten.

maar daar zal jij ook last van hebben of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,
zo moest even de felicitatie eerst doen:)

ik zie dat de meesten toch moeite hebben met dat uurtje???

Nou ik heb heerlijk geslapen 3 uur in 1 uur

dat had ik echt nodig en niet de minste moeite met dat uurtje terug

Heb niet bij gelezen geen doen 7 pagina,s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja Thè, dat was jij die dat gevraagd had. Nee, de Boei is hier in z.o.Brabant een stichting die als inloophuis dient voor mensen met psychische- en/of psychosociale achtergrond. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd en cursussen gegeven. Tevens vallen onder meer 4 zorgboerderijen; de Runbus om mensen te vervoeren tegen een spotprijsje en de Klussenbus om mensen te helpen met eenvoudige klussen of verhuizingen onder de organisatie. De link:

http://www.deboei.com/welkom.html

Ik ben deelnemer en verricht er vrijwilligerswerk. Pracht organisatie die helaas wel heeft te leiden onder de bezuinigingen van de AWBZ. Het budget wordt via de PGB regeling aangevraagd. Je kunt dan naargelang de situatie een toegewezen aantal dagdelen deelnemen aan de activiteiten. Het inloophuis is vrij te bezoeken.

Ik heb geen last van mijn botten Tas, ben juist lenig ende soepel. Heb wel een plat achterwerk, dus helaas geen geen kek kontje :P Op mijn lijf ben ik niet mager, wel in mijn gezicht.....heeft alles met mijn geslonken kaken te maken....dat wordt nu door implantaten en beter zittende protheses opgekalefaterd zodat ik een voller gezicht krijg.
Eet gezond en meer dan voldoende....ik heb gewoon een hoge verbranding. Zelfs toen ik een aantal jaren niet gerookt hebt kwam ik nauwelijks aan.
Neu, zit lekker in mijn vel en heb meer dan voldoende energie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! welkom in de wintertijd allemaal.
Ben vanmorgen eerst gaan hardlopen. Heerlijk!!! Ik woon vlak bij het bos en het bos is nu echt op z'n mooist.

Gisteravond is die fles natuurlijk toch leeg gegaan.
Iemand schreef gisteren dat ik 'er helemaal niks aan doe', maar dat ben ik niet met die persoon eens. Ik ervaar het zelf wel degelijk als het zetten van de eerste stappen dat ik hier nu ben!
Ik weet nog precies wat de eerste stap van de AA is: wij gaven toe dat we een probleem hadden.

Ik heb van het AA-programma altijd moeite gehad met het spirituele deel ervan. Men zegt daar dat je een "Godvormig gat" in je ziel hebt dat je probeert te vullen met je verslaving. hm...

Wat ik wegdrink? Ik zou het werkelijk niet weten. Ik heb niet het idee dat ik iets wegdrink. Ik ben een gelukkig en bevoorrecht mens.
Zijn er hier anderen die niet het idee hebben dat ze iets wegdrinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm, rot uitzending!
zit toch weer stiekum te huilen.......

ok, orde van de dag

Har,
het belangrijskte is dat je jezelf goed voelt, we zijn niet allemaal fotomodellen en hebben allemaal ons gebrek.
geeft niet.....zolang je jezelf maar prettig voelt!

maar eeuuhh,
hoe is je afspraak gegaan van de week?
toevallig heeft mijn vader het een week of 8 geleden ondergaan, die zit nu te wachten op zijn officiele gebitje wat hij vast kan klikken!

oeps, vind pa vast niet leuk dat ik dit de ether in knal, erruuggg op zijn uiterlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga nu stoppen met mijn forumactiviteiten voor vandaag. Er komt hier leven in de brouwerij; 2 ontwakende dames willen mijn huiskamer binnen :D Dat wordt voor de rest van de dag naar genoegen de gastheer wezen.
Toedels en tot laterssssss, fijne dag toegewenst ( :rose: en rond de 16 graden! )
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Meis Dar en Dame.
Dar dan moet je toch wel op letten hoor met je gootsteen want ieder stukje dat er in komt blijft toch ergens hangen. Flink soda gebruiken met een beetje warm water, als het water in de gootsteen helemaal weg is en dan maar een tijdje laten staan. Als het een dikke vetlaag is gaat het gegarandeert weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen dame

tuurlijk doe je er wat aan ( je drank gedrag)
anders zou je hier nu niet zijn
maar je kunt denk ik beter je gedachten
ordenen met denken
vandaag laat ik de kurk op de fles is weer wat anders
of vandaag neem ik de eerste niet werkt ook wel

en tja met de AA heb ik geen ervaring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg goed Tas, geen pijn en kan al weer kauwen. Krijg inderdaad over een week of 8 mijn nieuwe onderprothese....nu zit de oude er nog zolang bovenop. Heb dus wel gewoon mijn tanden....nou ja, de prothese die maanden terug na het trekken door de tandtechnicus gemaakt is dan.
Humm...ben ook nogal een ijdel manneke dus het is jarenlang een behoorlijk complex geweest. Mag blij zijn dat de boel straks goed vast komt te zitten.
Ben nu echt foetsieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Super van je Houtje. :present: :present: :present: Ja ik lust ook wel wat hoor en graag met een beker cappuccino.

Fijn Spud dat je blij met met je nieuwe woning en wat heerlijk voor je katten strakjes dat ze de weilanden in kunnen.

Zit nu te grinniken om de wintertijd maar ben er jarenlang boos om geweest. Had nl dan altijd nachtdienst en dat was dus altijd als de klok een uur terug moest maar had nooit nachtdienst als de klok een uur vooruit mocht hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...