Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Tijn, ik heb ook zo m'n idiosyncrasies. Ik dronk niet om niets.Ook ik voel me bij tijd en wijle knap waardeloos.Is het onstaan door het jaren drinken, of was ik al een beetje"gek"en komt het omdat de grote verdoving weg is, er nu pas echt uit?Ik vind die vraag niet zo belangrijk.Misschien moet er een stukje therapie volgen, misschien een pilletje.Ik ben er mee bezig en werk aan mezelf. Op veel gebieden gaat het ook beter.Wat ik wel weet is dat het met drank een echte puinhoop was.Mentaal-fysiek en materieƫl.Dit is ondanks alles beter, veel beter.En af en toe kan ik weer lachen, iets wat ik verleerd was.Ik ga slapen Rust -reinheid- regelmaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Strak plan Scoothe,Ik doe met je mee, want de R van rust vind ik nogal lastig.Thnx for the tip. Altijd prettig als ik daar weer op gewezen wordt, want belangrijk is die R wel.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Zo even alle albums van Enya gedownload.. Ć©n van Pearl Jam.. incl. het nieuwste album Pearl Jam - Amongst the waves@ Soothe.. ik was altijd al gek. Waarom wil iedereen zich toch altijd zo unisex voordoen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Witte en een ieder, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Tijn, hou vol, er is winst te behalen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Heb niet gedronken Soothe, echt niet. Ben hier altijd eerlijk in. Beetje van de leg door de kots en mijn zorgen om Marion en het gezegde hier door wat je denkt een lotgenoot te zijn. Vroeg om een ban maar kreeg deze niet dus. Denk dat ik het ff heb gehad hier maar wel met dank voor alle lieve pb. Forummoeiheid noemen we dat. Woman als ik geen spuugdag heh dan gaan we gewoon samen met Zowie en Banjo naar de meeting. Mezelf kennende is deze rotbui morgen wel weer over. Sorry niet zo bedoeld, naar niemand toe. Zal het morgen wel uitleggen, hoop ik want ben niet de beste uitlegger. Ja inlegkruisjes met vleugeltjes en daar snap ik ook geen klap van want ze plakken altijd aan de verkeerde kant hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Goden... Tot zover deze realtime Inside Information...(omvouwen werkt, en omdraaien na 1x gebruikt te zijn. Afwisselend met een schone kan je een mooie slinger maken.)Toevoeging... nietwerkende inlegkruisjes... drup... als broodkruimeltjes in het bos... vanwaar je naam?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Is goed Druppeltje We gaan hand in hand het droge najaar in en we stappen er droog weer uit, ok ?Ik verheug me al op de Jip en Janneke champagne Lieve warme groet, xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Druppeltje, niemand zegt toch dat je gedronken hebt.Ik zie niets!En om Marion, maak ik me geen zorgen!! Voor haar vind ik het wel triest.Ze heeft al zoveel adviezen gehad. Ga aan de Refusal. Laat je opnemen!In hemelsnaam doe iets.'s avonds zie ik haar soms ingelogd, als je belangstellend wat vraagt, geen reactie.Nooit op het forum melden hoe het gaat, wat de vorderingen zijn, of desnoods geen vorderingen.Alleen alarm slaan als ze stuitert en dan weer wegblijven, dan heb ik het even gehad!Zonde van m'n energie. kan ik beter besteden.Trusten.Alleen met groot alarm komen, waar is dat goed voor.En waarom in een PB en niet op het Forum, waar velen advies kunnen geven.Ben niet boos, maar heb er geen trek in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 En als iemand lam komt binnen rollen, is er toch niets mee te beginnen.Hoe gaat het nu dan ik zie haar niet en hoor haar niet.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden