Spring naar bijdragen

dinsdag 3 november


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge Sailor en ook alle anderen straks.
Jij was me even vroeg op (of laat), ben je weer aan het stuiteren?

Ik heb gisteravond alles overleefd (een beetje veel goede emoties, kunnen ook een trigger zijn) en daardoor toch wat weinig slaap.
Een blik naar buiten leert, dat het droog is en de honden zijn nooit te lui om met deze madam op stap te gaan.

Wens iedereen vandaag een dag vol prettige verbazing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hallo Albertina, ik zie dat jij ook al zo vroeg je bedje uit bent.
Zèlfs jou had ik zo vroeg niet verwacht hier.
Maar nu blijf ik nog even ingelogd om een bakje koffie met jou te doen.
Ik las dat je van plan bent om, als je weer rond kan huppelen, wandelingen te maken door een gezellige buurt in Amsterdam. Dat lijkt me een leuk voornemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam ken ik wel Tien, maar ik zal even googlen straks want ik weet niet precies wat ze doet.
In ieder geval veel plezier met je vader. Leuk!

Weet je al wat je aan trekt? Tenminste als ik iets speciaals ga doen, is het eerste dat bij me opkomt altijd: wat zal ik aandoen?
En meestal zit ik dan na vijf minuten jankend voor een lege kleerkast met alle kleren op de grond om me heen: "whaaaahhh, ik heb niks om aan te trekken!" En dan zie je dus alleen mijn hoofd nog maar boven die berg kleren uit, hè.

Maar goed, jij wilde dus weer gaan slapen en ik heb de honden beloofd dat ze uit mogen dus ik ga er van tussen. Tuk ze nog, voor zometeen. (Waar schrok je eigenlijk van wakker?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi vie en tien ik loop idd weer te stuiteren,met een beetje geluk val ik net als verleden week tijdens therapie met mijn ogen open in slaap vanmiddag!
ik kan dat echt, slapen met mijn ogen open!
mijn bijnaam op de vaart was "moe",en ik kon staande tegen de hoofdmotor slapen, nou ja het scheelde niks! het leek iig wel zo.
ik heb al een uigebreid ontbijt van eieren met spek op, en nu staat er een keteltje koffie te pruttelen.
"waar een klinknagel in blijft drijven!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haaloo,wakker worden,het heeft allang vier glazen geslagen!!!
voor diegenen die zich ook zo,n leuke e-reader gaan aanschaffen met in het achterhoofd het illegaal downloaden van -tig boeken?!
dan moet je geen sony nemen want die heeft weer eoa vrijwel onkraakbaar beveiligingetje ingebouwd,
waardoor je alleen bij legale winkels zoals bol.com ed terecht kan!
hij doet het trouwens fantastisch,leuke gadget,echt toys 4 boys!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sailor, ik was ook allang wakker hoor, maar het gedierte moest worden uitgelaten en een frisse neus op de vroege morgen vind ik zelf ook wel fijn.
Een e-reader schijnt inderdaad leuk te zijn, wellicht vraag ik er eentje voor de kerst.
Doe mij maar geen spijkerkoffie, heb liever koffie-verkeerd. lijkt me ook dat als je al aan het stuiteren bent, die sterke koffie niet zo goed voor je is. Dan ga je toch nog harder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Fruitvlieg, daar werd ik eigenlijk ook wakker van, die volle maan. Het leek wel dag.
Hoe ga jij vandaag de dag in? Ik wil je nog wel bedanken voor je interessante vraag van gisteren, veel denkwerk.

Sailor wat zijn voor jou de charmes van stuiteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen,

ben ook al ff wakker, ben nerveus voor een gesprek vanmiddag om 13 uur.. Met mn werk, zij hebben een conclusie getrokken mbt de alcohol en het functioneren. Nou heb ik geen fouten gemaakt maar ben wel erg bang voor mn baan..Geen baan, is einde relatie ben ik bang (alcohol maakt zoveel meer kapot dan me lief is..) en geen huis meer want ik ben bang dat ik kan gaan.. en dan? Weetikniet. Misschien valt het wel mee, ik hou rekening met het ergste en dan komt nog het moment van vertellen. Dus tja, wel ff herfst in mn hoofd ja!
PPFF..ontspannen is lastig als er zoveel rondraast in mn hoofd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met mn stomme kop vlak voor mn werk gedronken..niet veel, maar teveel. En was moe, niet gegeten, lang op bed gelegen dus zeker niet de goede bodem zeg maar.. Toen heb ik het toegegeven en ben ik naar huis gebracht met de mededeling dat ik hulplijnen uit moest zetten, wat ik heb gedaan. Zal zo alles voor mezelf op papier zetten want ik ben er echt klaar mee! Hopelijk nog op tijd. Ook mn huisarts kent de motivatie. Heb wel heel bewust mn man beleefd de laatste dagen omdat ik misschien vandaag alles los moet laten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das mooi geschreven aura vind ik.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Ik wens je ook veel sterkte toe Caroline.

Hoe is t met t gebit tas???
Ik mag vrijdag weer naar mn ängst tandarts...

Oh en Dar mijn Nederlands is ook niet super, maar als je het over faxen hebt dan is de nieuwe regel "het ex-fokschip" Die regel weet ik dan weer wel...
Blijft een lastig iets. Dacht eerst ik schrijf het niet op, want zo goed ben ik er ook niet in, maar nou ja toch maar even gedaan;)

Ga werken.
Allemaal een hele fijne dag toegewenst!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caroline als je dat echt wil, kan je bij de moderator ee verandering van naam aanvragen.
Dat is een heel lastig parket waar jij in zit.
Steunt je man je niet hier in?
Het is me niet duidelijk of je iets doet met alle hulplijnen die je uit hebt gezet.
In ieder geval veel succes!
(En wat veel blonde koppies hier vanmorgen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere Carolien heet Caro op het forum

Carolien, het is gebeurd en misschien is het maar goed dat het nu zo uit de hand gelopen is, misschien was het drinken voor werktijd ook wel een schreeuw om hulp!
Dit is wel het moment om een keuze te maken, je staat nu met je rug tegen de muur.

Het zal niet alleen de drank zijn maar waarschijnlijk was de drank een signaal van dat je het allemaal niet meer rond kon breien.
Roep vandaag de hulptroepen in, huisarts, verslavingszorg, AA, ons.. en besluit om vandaag niet te drinken en mocht je toch trek krijgen
dan kom je snel hier en dan houden wij je van het drinken af.

Stoppen met drinken begint met het eerste glas te laten staan en daar elke dag weer voor kiezen
niet verder kijken dan 1 dag, alleen vandaag drink je niet, morgen maak je opnieuw een keuze.

Ik wens je veel sterkte toe vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...