Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

He Bam
Ik ken je nog niet,maar begrijp dat je van ver schrijft. Dank voor je raad, maar ik ga niet omdat ik verleid zou kunnen worden, maar omdat het zo raar is dat je niks neemt op een proeverij.
Nee, vandaag 7e alc vrije dag en bevalt heel goed.
Wel heel erg moe dus moest maar eens stoppen.
See y later
Trusten

Geplaatst

Heb de cd van de 3 tenoren opgezet en ga daar met een lekkere beker rooibosthee van genieten. Pak morgen de draad hier en in het leven wel weer op. Truste allemaal en voor wie denkt dat het niet gaat lukken: alles komt kee maar geduld is moeilijk. Hahaha moet je mij horen toen ik net stopte kreeg ik de zenuwen van het niet slapen en nu kan ik mijn nest niet meer uit en ga lopen preken dat alles oke komt.

Geplaatst

Het is vervelend als een mens niet kan slapen. Toch; vergeet niet dat je pas droog staat na jarenlang(?) gedronken te hebben. Geef het tijd, geef het veel tijd. Het komt idd goed, zoals Drup ook al zegt.
Slaap lekker.:lips:

Geplaatst

Kan me niet consentreren want zit steeds naar mijn hand te staren. Want heb al weer mijn weduwering afgegooid. Het is een heel speciale ring van 2 trouwingen die samen gevoegd zijn met 2 diamanten er in. Droeg hem altijd en nu heb ik hem alweer afgedaan in korte tijd. Zou het woede zijn naar de 8e (zijn verjaardag), de 9e (onze trouwdag) die ik nu voor de 5e keer moet missen of kom ik eindelijk eens los van dat grote vredriet en me aan de drank geholpen heeft? Kweenie maar gooi telkens die ring af. Das voer voor psychologen maar niets voor mij hahaha.

Geplaatst

Ja BB alles komt kee maar dat is moeilijk te zien als je net gestopt bent. Ik geloofde het ook niet wat jullie zwamden omdat ik het heel anders voelde. Erger nog ik kon de hele wereld aan en toen ik stopte was ik nog slapper als een dwijl. De alco gaf me euforie want er was dus nergens meer een rem. Was ook nooit ziek want de alco hield de bacterieen wel onder de pekel. Daar doorheen en dan zie je dat het beter gaat en veel beter als voorheen.

Maja daar doorheen he mensen? Gaat lukken want drupje is altijd eerlijk.

Geplaatst

Even iedereen welterusten wensen.
Morgenmiddag bel ik naar Israël voor steun.
Ver weg, maar niet geschoten is altijd misgeschoten.
Ik weet dat haar Engels niet perfect is en het mijne is dat ook niet en zeker niet op het uiten van gevoel.
Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Ha Corinne,
Er zit zeker slapeloosheid in de lucht. Niet dat ik het erg vind, het is wel leuk om die rust van de nacht te voelen. Geen telefoontjes, niets dat iets van je eist.
Ik heb even gemist wie je in Israël gaat bellen, sorry daarvoor, maar in ieder geval veel succes.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...