An Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Goodmorning!Vandaag gaan we er wat van maken. Niet luiwammissen, maar iets zinnigs doen.Als beloning kunnen we dan heerlijk uitrusten. Daar hebben we dus geen drank bij nodig. Ik hoop voor mezelf dat ik vanavond op het forumkan komen vertellen dat ik de verleiding heb weerstaan en een goede manier van ontspannen heb kunnen vinden. Voor iedereen die het moeilijk heeft vandaag... kalmte, moed en wijsheid om te weten wat het beste is voor jezelf en daarnaar te handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lizzoe Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Hai.allemaalDag 2:Gisteren niet gedronken,en wat een verschil met opstaan!!Ik voel wel dat ik het straks moeilijk ga krijgen!Want ik moet werken vandaag,en dan vond ik het extra lekker om een wijntje te drinken.Haast nog belangrijker da eten...Dus vandaag drink ik niet!Ik heb net een mooie theepot binnen gekregen van Pip studio.Een goede reden om daar maar flink gebruik van te maken.Ik heb nog een dilema,ik heb morgen avond een afspraak met een vriendin om een borrel te drinken.Dat doen we 1 x per jaar en dan gaan we helemaal los.Ik zit te denken om niet voor te drinken en het alleen bij bier te houden...dan kan ik er maar 3 van op.Gek van wijn zo 1.5 fles.Zo hou ik het in de hand...,misschien.Nou ik heb mijn broodje op,ik ga aan het werk!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Lizzoe,waar ben je nou mee bezig, je zit jezelf voor de gek te houden.Ik weet niet wat jouw doelstelling is, maar vraag je ons hier nou echt adviesof zit je bij voorbaat al te sjoemelen. Als je al eidingt met .... of niet,ja sorry hoor, ik kan dat niet als serieuze vraag zien.Je drinkt of je drinkt niet. Als je gewend bent helemaal los te gaan en je wilt minderenis er maar een ding wat je kunt doen, de afspraak uitstellen of afzeggen. Want je weet nu aldat je niet matig kunt zijn dan.Je kunt bij voorbaat je verantwoording nemen en dan hoef je niet in overleg met ons begrip vragen voor doorzakken.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Hoihoiiii iedereen,Het is ook mij gelukt om niet te drinken(ook dag 2)en ik ben het met lizzoe eens,wat een verschil met opstaan,héérlijk fit,dat is ook het énige waar ik het mee eens ben overigens! Hey Lizzoe,zo kun je voor alle gelegenheden wel een smoes verzinnen he?Maar zo werkt het niet!!Stoppen met drinken=stoppen met drinken......geen enkele uitzondering maken!!!!Ik heb al een héérlijke dag in mijn zak,en ben erg trots op mezlef,al heb ik natuurlijk nog een lange weg te gaan,een héle lange weg!!!Maar ik gá ervoor!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Lizzoe Bier is ook alcohol, ook al kun je er maar drie van op. Het risico is dat je daarna overstapt naar de wijn, met het gevolg dat je toch weer door zakt. Het gaat niet alleen om het lekker vinden maar om de kick en de roes die wil je na het drinken van alcohol toch verder en meer gaan voelen. Dus is het onverstandig om ook die paar biertjes te drinken. Niet drinken betekent het heel moeilijk krijgen in zulk soort situaties en het is inderdaad de vraag of je wel moet gaan. Kijk maar hoe het af loopt. Jij zit met de kater niet wij. Maar blijf schrijven over je ervaring overmorgen want ik ben heel benieuwd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 we zitten hier op de verkeerde draad meiden,misschien is het handig om het centraal te houdenen ff over te stappenik voel me net als mijn kinderen die zitten te zappen in de reclameJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Ik heb een vraag:Wie heeft er ervaring met het stoppen met drinken,nét voor de feestdagen?Hoe ben jij er (mischien al vorig jaar) mee omgegaan?Hoe ben je de verleidingen doorgekomen?Of als dit net als voor mij,de eerste feestdagen worden zonder alcohol,hoe zie jij het tegemoet?Kan ik die nieuwe discussie verwijderen,Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Ik weet het niet muisjedeze draad is door An geopenden alleen zij kan die aanpassendus dat geldt ook voor jouw openingmaar dan blijven de reacties nog gewoon staan,ik zou zeggen laat maar lekkerstaan en ga wel verder op de dagdraadwaar iedereen op zit en dan komen daar de verdere reakties ooken anders stel je vraag nog een keer.Nu aktiveer ik deze draad ook en komt ie weer boven staan, dusgaan anderen er misschien ook mee door.Laten we dus deze maar negerenen ons tot 1 beperkingen ok?over en uit dus bij deze(heb graag het laatste woord:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden