bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Voor al diegene die hier iets aan hebben,Als we willen leven,Dan zullen we ons zelf steeds moeten vergeven,Zullen we de stormen moeten aangaan,die ons in het leven omver willen slaan.Zullen we ons moeten verbinden,aan de soms hele kleine dingen,die ons lichtpuntje kunnen zijn'lichtpuntjes soms o zo klein.Als we willen leven,dan zullen we steeds moeten proberen te vergeven.Aan onze vijand, aan onze vriend, telkens weer,iedere dag keer op keer,zullen we moeten vergeven,niet voor die ander maar voor ons eigen leven.Om zo aan ons einde van de levenstrijd,onze ogen te sluiten in vrede voor altijd.Als we willen leven,dan zullen we steeds moeten vergeven.Deze woorden zeg ik zomaar niet,het leven is voor ons, zorgen en verdriet.Maar ik heb ervaren als je kunt vergeven,dan kun je zelf in vrede leven.Ook al zeg je ik wil wel maar kan het niet,het begin is er, het ligt in het verschiet.Mogen mijn leven van alcoholgebruik en pesterij,eindigen in een gelukkig mens en o zo blij,een mens die niet meer eeuwig lijd,Maar gewonnen heeft de strijd.Bol
Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Natuurlijk wordt jij dat niet Coco want dat ben ik al.Ik ben namelijk Juffrouw Ooievaar, juffrouw Emma Ooievaar en die was de baas!!
Soothe Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Sammy hoi,Je gaat goed zeg! Vanaf 10 mei, een knappe prestatie.Sammy, vertel eens eerlijk, kan je nu nog weleens winnen?Zal wel denk ik. Je moet haast wel scherper zijn.Vrouwtje, vervolg uw pad.Groet Soothe.
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Thé wie weet wat de kaarsjes toch gedaan hebben. En de positive gedachten. Het schijnt te helpen.
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Co meesteres? Als je maar geen zweep mee brengt:) of een stokje om op onze vingers te tikken.
Sammy Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Soothe hoi,Vanaf 10 augustus hoor. Maar ik hoop dat ik 10 mei ook haal.Ik kan wel veel beter onthouden. Korte termijn geheugen is scherper. Maar bridgen is niet slechter of beter geworden. Toppen en dalen .
knuffie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Ik ben jammer genoeg al uitgepiept! Bezoek!Tot later allemaal!Veel sterkte aan allen die het nodig hebben!!Enne, RJB, volhouden, hé!!Dikke knuf van knuffie!
Soothe Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Hoi Sammy, ik denk ik zal het wat flatteren.Even verkeerd in me opgenomen, Augutus ook knap, dus op naar Mei.Groet.
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Wil ff wat vertellen over vanmiddag. De kabouter blijft nog een nachtje thuis (ik had hem anders vandaag terug gebracht) Morgen hebben onze vriendin en ik een gesprek met de arts van het verpleegtehuis, dus is het onzin om hem dan vadaag naar het tehuis te brengen.Moest daarvoor wel ff naar de huisartsenpraktijk toe om medicatie voor de kabouter.En wie kwam daar aan MIJN STUK!!!! hij is al 26 jaar mijn huisarts en ik moet iedere keer als ik naar hem toe ga een vlindernetje mee nemen. Hij kwam naar mij toe ppppfffft ik kreeg het weer warm, en vroeg hoe het met de kaobuter was. Ik heb hem ff uitgelegd hoe nu verder met hem en hij zei"Weet je wat. maak maar een afspraak voor een bezoek hier" jajajaja hijg hijg dat doe ik. Dacht meteen "niet mijn schepnetje vergeten".Toen ik bij de kabouter kwam zag hij het meteen. Ik schijn dan heel anders uit mijn ogen te kijken. Hij vind dat altijd grappig en moest weer lachen. Maar ik heb een afspraak met mijn stuk. Dat staat vast.Leuk hoor altijd om weer ff een beetje verliefd te worden. Het is altijd maar een paar dagen en dan verdwijnt het weer maar voorlopig ben ik weer in de wolken:)
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Coco,dank voor je bemoedigende woorden. Zie dat jezelf nog niet zolang op het forum zit. Heb je intro gelezen op wiw. Heftig, maar goed dat je met alles bent gestopt. Knap dat je 2 zgn 'vrienden' de deur hebt uit weten te werken. Dat je ook stopt voor je kinderen vind ik super. Heb zelf altijd gedacht dat mijn kinderen er niet zo'n last van hadden,maar ze zien meer dan je denkt. Als ik nu terugkijk dan walg ik van het beeld wat ik dan zie. Dat dus nooit meer.
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Denk er aan ook mijn naam te veranderen. Heb hele forum afgezocht hoe dat moet, maar vind het niet. Kan profiel aanpassen, maar gebruikersnaam niet. Of kijk ik ergens overheen?. Moet trouwens nog wel bedenken hoe ik dan moet heten. Ook wil ik van die 'ouwe kop' af die ik nu heb gekozen. Lijkt helemaal niet op mij.Is die koffer nog beschikbaar?. Wilde eerst de boeken, maar die zijn al in gebruik.
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 En hoe doe ik een verzoek aan tactive, gewoon hier plaatsen of ergens anders?
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 CoJa lam was ik ook nooit, hoe wonderlijk ook met zo'n inname. Het bijzondere is dat mijn kinderen helemaal niet zo'n hunkerbrein hebben, de jongste is 16, de oudste 22 (en daartussen 18 en 20). Kan nog komen misschien, maar hoop het niet. Kinderen zeiden er ook nooit wat van, althans niet tegen mij, op een paar keer na en dan komt het wel aan hoor!Alle kinderen hebben lang borstvoeding gehad,misschien is dat een hypothese. Ikzelf namelijk maar heel kort heb ik ooit van mn ma begrepen.
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Ok Kirk, ga ik proberen. Nu nog een anderen naam. Alf lijkt me wel wat, maar alleen als iemand weet welke figuur dit ook al weer was (en niet snel googlen he).
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Zeker Co, nog wat details? Zal schokkend zijn voor sommige f-ledenB)
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: alkolOk Kirk, ga ik proberen. Nu nog een anderen naam. Alf lijkt me wel wat, maar alleen als iemand weet welke figuur dit ook al weer was (en niet snel googlen he). daar hoef ik niet voor te googelen , dat was een beerachtig beest dat zogenaamd uit de ruimte op aarde was geland bij een gezin . een comedy dus . Leek naar mijn idee meer op een aardvarken met die snuit (wordt ineens een minder leuke naam)
RJB Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Nogmaals dank allen.. Vooral ook Hannah, voor je lieve woorden.Ik geloof dat ik de grond onder mijn voeten weer begin te hervinden.(terwijl die er altijd al was)Dag!
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Coco,dank je wel voor je mail,wilde je terugmailen,maar dat lukte niet,zoals meer dingen me nog niet echt goed afgaan,maar dat zal gewoon even wennen zijn.Warme groet terug
Sammy Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Alkol, Ik heb 2 kinderen. De oudste heeft borst voeding gehad en de jongste niet.De oudste drinkt wel, zei het met mate en de jongste nauwelijks. Ik denk niet dat hier conclusies uit te trekken zijn.Is er ooit onderzoek naar gedaan.?
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 CocoDat lijkt me heel naar om te moeten zien dat je kinderen gaan doen wij jij deed (op die jointjes na dan). Het kan bij de leeftijd horen, wat experimenteren en dan gaat het wel weer voorbij hopelijk. Aan de andere kant heb je nu laten zien dat je er beter niet aan kunt beginnen en dat je ook weer kunt stoppen met alle voordelen. Verbieden heeft denk ik geen zin, zelf hebben we de kinderen nooit verboden om iets te nemen, maar wel altijd gezegd niet te drinken voor je 18e en altijd gewezen op de gevaren van genotsmiddelen, meer kun je denk ik niet doen. Sterkte ermee
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Houtje bedankt voor je tip over het programma Teach 2000. Ik heb het even opgezocht en gedownload. Dochter en ikzelf zijn er erg enthousiast over. Ze is pas 10 en heeft (gelukkig) nog niet zo veel huiswerk maar ja jong geleerd is oud gedaan:D
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Goeie avond Tijn. Op weer op de koffie hoop dat je nog een tijdje lekker kunt babbelen.
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Hallo muis,Ik heb gezien dat je je ook aangemeld hebt op het forum. Ik hoop dat je heel veel steun vind bij ons forum en dat het je sterk maakt.Als je het moeilijk hebt, b.v. trek in drank, kun je hier altijd om raad vragen, hoe er mee om te gaan. Welkom:present:
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Geplaatst 4 november 2009 Mensen ik ga stoppen. Ben toch wat moe en duik niet al te laat m'n bed in. Morgen een drukke dag met de kabouter.'s'Midags hebben we een vergadering dus moet ik me daar nog wat op voor bereiden.Slaap lekker allemaal en tot morgen weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden