Spring naar bijdragen

woensdag 4 november


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa wat deed jij op een schoolplein? Vieze meid, je hebt vast zelf meegesprongen in die plassen :) En eigenlijk moest je je voorbereiden op je werk.
Maar dat is leuk hè, dat heerlijke onbekommerde. Nog een week ofzo en je kan weer met je booties aan door de afgevallen bladeren banjeren, lekker schoppen en daarna warme choco drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, ik kom uit het zuiden en ik heb je echt wel gelezen, maar mijn nieuwe telefoon slokt wat van mijn concentratie op.
Ik heb gisteren ook gelezen dat jij een herseninfarct hebt gehad. Was dat erg, en heb je daar nu nog last van? ik vraag het omdat het in mijn familie zit en ik daar angstig voor ben. Het lijkt me eng, maar heeft waarschijnlijk te maken met angst voor controleverlies. En ik hoop niet dat ik nu tactloos ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, helemaal niet hoor, je mag me alles vragen.
bij mij was het een aneurisma, geen infarct. Het gebeurde precies op mijn 50e verjaardag terwijl we om kwart voor 7 naar de Sarah keken die de kinderen in de tuin hadden gezet. Boem daar lag ik.
Ik had maar 20% overlevingskans en zie hier, 8 maanden later heb ik nergens meer last van, heb gevochten als een tijger om weer goed te worden.
Alleen moet ik nu niet meer 1000 dingen tegelijk doen dat kan niet meer maar dat is ook alleen maar goed.
En de alcohol die ik toch wel weer dronk is gewoon dom maar ja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor je antwoord EmmaRoos. Was je dan zomaar ineens boem, weg?
Ja die drank erbij was natuurlijk niet verstandig, maar dat is verslaving. En daar proberen we elkaar doorheen te helpen. Met af en toe een beetje hiers en daars.
Het lijkt me wel dat je weer redelijk op je pootjes staat EmmaRoos, en dat je ook vrij goed weet welke kant je op wil.
Maar nu nog je rijbewijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaah, ik snap ineens dat ik ook per mobiel kan posten.
EmmeRoos, mijn vader had een hersendefect gekregen, en hoefde alleen maar de vinger van de arts te volgen om zijn rijbewijs weer terug te krijgen.
Wat zijn de regels dan veranderd, en hoe oneerlijk vaak.
Ik ga trouwens aanstaande maart mijn sara "vieren" en mijn man, die 13 jaar ouder is dan ik, plaagt me er al mee.
Maar nogmaals dankjewel EmmaRoos, en ik weet, ik ben nu een beetje oppervlakkig en ga niet goed op alle berichten in.
Ga even naar het eten en naar mijn man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even binnenvallen met een boekentip... Vond het boekje erg inspirerend en ook passend bij de manier waarop ik zelf mijn leven probeer te veranderen om de trek buiten de deur te houden. Het heet:

Coach jezelf naar succes
door Talane Miedaner
Paperback, slechts 7,95 euro

De titel klinkt misschien weinig toepasselijk voor dit forum, maar er staan heel goede tips in om je leven op de rails te krijgen en aangenamer te maken. Ik vond veel dingen heel herkenbaar, bijvoorbeeld hoe je kleine en grote ergernissen uit kunt bannen. Ik heb zelf gemerkt hoe belangrijk het is dat ik een beetje tevreden kan zijn over mezelf, en dat het dus nodig is om dingen die me ergeren en eventueel trek zouden kunnen veroorzaken, zo snel mogelijk aan te pakken. In mijn geval betekent dat bijvoorbeeld iets doen aan mijn uitstelgedrag. Zit ik bijvoorbeeld al dagen naar een gordijn te kijken waaraan haakjes ontbreken en dat ingekort moet worden. Dat ergert me. Maar ik doe er niks aan. Als dat soort kleine dingen zich gaan opstapelen, word ik ontevreden over mezelf. En onvrede met mezelf leidt tot onrust. En onrust kan tot trek leiden. En trek, daar heb ik geen zin in. ;)

Ik geef hier maar een min of meer onbenullig voorbeeldje, maar er staan echt heel goede dingen in. Dingen die ik hier ook vaak voorbij zie komen. Hoe je bijvoorbeeld omgaat met onaangenaam gedrag van anderen. Hoe je daar een einde aan kunt maken. En manieren om uit te zoeken wat je met je leven of je werk zou willen.

Misschien heeft Ziza het ook wel gelezen, want het gaat ook vaak over ACTIE! :D En ik kan intussen bevestigen dat ACTIE! inderdaad het toverwoord is. Of ook: UITBESTEDEN! :light:

Een aanrader als je het mij vraagt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sam hou op want dit win je helaas nooit, Vechten tegen en wolf in schaapskleren zal je nooit lukken. Dank dat je zo fel voor me op kwam maar wil niet dat je zefl problemen kriijgt.

Moet maar eens afgelopen zijn want dit werkt niet op een forum wat positief hoort te zijn voor mensen die vechten tegen de alco..

Afgelopen Hannah en je gegrustreerde snater telkens weer. Je bent gewoon een vervelende stoker. En zoals ik al zei ik houd moijn mond niet voor jou.

Heb het ook wel eens moeilijk maar weet dat er eens opgehouden moet. En dat moet je nu gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kit, Ik blijf ook bellen hoor. Heb vandaag 3 keer naar die persoon gebeld maar iedere keer wordt ik afgewimpelt. Tot ik er echt genoeg van heb en z'n kantoor binnen stap. Dan zal hij wel moeten. Maar goed morgen zouden ze weer bellen dus maar kijken. Ik blijf aan de gang, net zo lang tot ik antwoord krijg op een vraag. Wanneer kunnen wij de flat bezichtigen en daar is maar een antwoord voor nodig. Een datum, dus moet dat niet zo moeilijk zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé wat een fijn bericht weer w.b. je vader. Het is een doorzetter en als jij in zijn ogen ziet dat hij weer wat wilskracht krijgt is dat een geweldige ervaring. Hoop echt voor je dat hij de kracht blijft houden om te herstellen. Dat zal inderdaad iedereen verbazen.:heart: Heerlijk zo'n fijn bericht tussen door. Dat doet mij goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond medestrijders,

Jane

3 maanden meid TOPPIE !!! Mooie prestatie hoor, slingers verdiend

B)~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:present:~:)~:rose:~:P~;)

B)~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:present:~:)~:rose:~:P~;)

B)~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:present:~:)~:rose:~:P~;)

Thé

:heart: :heart: :heart: voor jou, je vader en moeder
Heb een beetje zelfde verhouding met mijn moeder als ik jouw verhaal zo lees...
van het zwarte schaapje naar haar toevluchtsoordje ;)
Hoop zo dat alles helemaal goed komt met je vader.....!
Denk vaak aan jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RBJ. Tof en heel moedig dat je een beroep doet op het forum van de sterke Kanjers.
Wat vervelend dat je een grote terugval hebt gehad. Heeft dat lang geduurd voor je weer op het fomum kwam? Hoop in ieder geval dat je je weer thuis gaat voelen en dat we je met z'n allen weer doorheen kunnen trekken. De eerste stap heb je genomen.:present:
Ik bedoel eigenlijk, heeft de terugval lang geduurd:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB
Goed dat je hier aanklopt.
Het leven is niet eerlijk, dat weten we allemaal wel denk ik.
Ben nog maar een groentje.
Je datum aanmelding is al van een tijdje terug.
Mis gegaan?? Altijd de mogelijkheid de draad weer
op te pakken toch?! Dat je nu hier bent is alweer
de 1ste stap in de goede richting lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...