lady jane Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Hoi Alko,ik heb niets via mijn mailbox binnengekregen hoor,heb dat wel van iemand anders gelezen die net nieuw is.Ik heb wel vanmiddag hier Houtje geantwoord en kwamdat antwoord bij de meetingdraad tegen, ook heel vreemd.En Drup was gisteren ook op een verkeerde draad verdwaald.Misschien is er kortsluiting ergens?Jane
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Volgende week is het pas vrijdag de 13e?
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ik ga maar naar bedfijne avond allemaalwelterusten voor straks:lips:
Houtje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kwam dit bericht van Jane4 tegen op het meetingdraadje.Ging over het kopen van iets voor jezelf, bv. kadootjes. ---------------------------Ja ik (her)ken m Houtje ik loop net naar de markt voor bloemen idee van Tas dat aansloeg maar vond ze te duur. Nu moet ik nog een keer omdat na 16 uur alles voor de helft gaat en dat betekent dus dat ik het me waard vind dat ik uit de restjes ga kiezen voor de helft. Maar misschien dan wel 2 bossen of mooie plant, dat dan weer wel hoor, want liever niks dan niet mijn smaak. Maar oei wat zit dat diep he ik ken zat (mannen) die de duurste bossen kopen en dan denk ik : zeker iets goed te maken! vooroordelen, ....ik?? Nee joh nou gauw weg anders zijn die bloemen ook nog weg en ik vette pech doei Jane Nou wat ik nu weer heb, ik heb geantwoord op een dagdraadposting van Houtje en ben hier verzeild geraakt, ra ra hoe is dat nou mogelijk? Ik lijk Drup wel die was gisteren ook helemaal verdwaald. Nou ik kan niet plakken enz dus helaas pindakaas. -------------------------jane4Je kan 3 keer vallenzolang je maar 4 keer opstaat! Aangepast: 07-11-2009 at 16:51 door jane4
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Van mij krijg jer ook een op e ander schouder. Goed van je.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Van mij een knuffel Kirky das wat meer maar opgebouwd recht hahaha. Ja we hebben samen in de tijd gezeten tegen ons gevecht tegen de alco maar vooral het CBR. Gaan we nooit meer meemaken he?
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Mede daarom blijf ik weduwe want wil het nooit meer meemaken. Kan er wel gezegd worden dan maak je het geluk ook niet meer mee. Nou ik heb het gehad, wil niet gaan vergelijken en vooral niet mijn man weer in de kist zien liggen die een onbeantwoorde ijskoude mond had voor onze laatste zoen.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ja ik ook Kiryky en dan na 3 jaar nog eens en dan na 5 jaar net als jij. Maar gaan we doen. Eens dat rose papiertje kwijt maar dit kaartje nooit meer. Tis niet aleen een relatie of je lichaam maar alco maakt echt meer kapot als je lief is want je rijbewijs verliezen kan ook grote gevolgen hebben. En zo zijn er nog heel veel dingen wat aclo met je kan doen.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 We zien wel Kirky maar dat rose kaartje pikken ze ons niet meer af!!!!!!!!!!!!!!!!!
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ja is zo want drink liever niets als een wijntje.Kan wel Isa maar blijf het lekkere troep vinden. Dronk voor de roes maar zeker ook omdat ik het lekker vond. Zal de laatste zijn die nu roomser is als de paus want blijf het lekker vinden.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Klopt Kirky daarom neem ik geen want eentje is lekker dus je bent net als een kind dat meer wil mjammie zeg je dan en meteen gaat de roes ook werken dus dubbel op. Maar mijn eerlijkheid zegt dat ik wel eens drink en neem er dan toch een stuk of drie. De rem is er dan wel vnaaf maar kan er gewoon niet meer tegen hahaha.
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Zo gaat het vooral met wijn, hoeveel aangebroken flessen ik al niet 'moest' opmaken, want zonde om te laten staan en je kunt wijn nu eenmaal niet lang laten staan. En zo kwam er altijd weer een nieuwe aangebroken fles..en....
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Bij mij ging het wel in een iets groter glas, maar niet snel eerder gestaag de hele avond door tot een uur of één. Als een soort infuus.
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Hallo,Ik laat maar even weten dat ik nog besta en nog steeds zin heb in de meeting.Op en af, maar ik ga nog steeds op een slakkengangetje vooruit.
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kirky,Ik kwam na ruim 12 uur niet drinken om 10 uur 's ochtends bij de verslavingsarts en blies (shame on me) 1,7. Dan krab je je wel achter je oren. Vroeg die vent of ik met de auto was. HA HA, daar kon ik dan tenminste antwoorden dat ik geen autoverslaafde was/ben. Kon ie niet appreciëren. De Sukkel (nee, ik kan die vent nog steeds niet hebben).Ik ben er nog. Morgen verjaardagsfeestje. Overmorgen huisarts bellen, ook al heeft ie het druk met al die griepse prikken.
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Had ik niet, na 4 maanden stoppen zat ik , eenmaal begonnen. binnen een week weer op het oude niveau en zonder problemen.!Toen ik bij mijn Ha ooit mijn probleem eindelijk durfde toe te geven zei hij doodleuk: misschien moet je dure wijn kopen dan drink je wrsch minder snel! Ben verbijsterd weggegaan. Toen andermaal de leverwaarden veel te hoog bleken zei hij: ik heb ze wel hoger gezien. Had niks aan die man
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Een goede nacht en een ontspannen dag morgen, Isa
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kan niet, hangt af van het lichaamsgewicht, is een formule voor
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Dank aan iedereen die mij sterkte gewenst hebben.kan bij deze melden dat het vandaag weer goed gaat.Heb twee mensen blij gemaakt met een eigen taart baksel.Heerlijk mijn huis lekker in de geuren en zij blij. Haha alcol, wie weet hoeveel je huisarts zelf dronk???Lekker he Hannah burgelijk kijken naar ik hou van Holland. Ik heb t ook gezien (vandaag voor t eerst) heb me suf zitten raden en een fouten die ik evengoed nog maakte.Zullen we samen een keer naar flikkertjesavond gaan?? hahaha
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 He WitteFijn dat het weer goed gaat met je. Volhouden maar.En die HA? Ja, ik verdacht hem er ook wel van een glaasje of meer te nuttigen.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Heb je gelijk in Isa. Hoewel ik toch kan stoppen na die drie. Miss heb ik toch ergens mazzel in gehad hahaha. Had begrepen dat het ook afhangt van hoelang je drinkt en ik ben 4 en 1/2 jaar geleden vreselijk gaan drinken dus miss is dat relatief kort. Ja drup en als je niet op beantwoorden klikt komt tie niet aan. :$
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kirky,Fragiel of niet (wat is dat eigenlijk?). Het zou best kunnen dat Hannah er niet ver naast zit. 3 flessen wijn en 3/4 l jenever. Een normaal mens (ik nu ook - gelukkig) zou er van in coma raken.Hier geen trots over - dat begrijpen jullie wel.En, Hannah, mij man wist dat ik dronk, maar wou het zelf ook niet echt weten. Hij stak net zo hard zijn kop in het zand als ik. Hij wist zich gewoon geen raad, zo zei hij tijdens een van de gesprekken met de relatietherapeut. En dat geloof ik zonder meer.De ontkenning van een verslaving zit niet alleen bij de verslaafde zelf, maar diens omgeving wil het liever ook niet weten.Nah, ja, ik wil mijn tweede jeugd beter besteden (i.e. meer aan mezelf) dan mijn eerste.Kirky,Ik ben klein en taai en ook heel fragiel (dat durf ik nu wel toe te geven - echte huilebak).Ik ga aftaaien. Slaap lekker.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ga m'n dekbed over mijn hoofd gooien en bidden dat deze 2 komende dagen snel voorbij zijn. Ze zullen beslist dezelde uren hebben als de anderen maar waarom duren deze langer?Slaap lekker allemaal en dank dat jullie er waren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden