druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ja is zo want drink liever niets als een wijntje.Kan wel Isa maar blijf het lekkere troep vinden. Dronk voor de roes maar zeker ook omdat ik het lekker vond. Zal de laatste zijn die nu roomser is als de paus want blijf het lekker vinden.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Klopt Kirky daarom neem ik geen want eentje is lekker dus je bent net als een kind dat meer wil mjammie zeg je dan en meteen gaat de roes ook werken dus dubbel op. Maar mijn eerlijkheid zegt dat ik wel eens drink en neem er dan toch een stuk of drie. De rem is er dan wel vnaaf maar kan er gewoon niet meer tegen hahaha.
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Zo gaat het vooral met wijn, hoeveel aangebroken flessen ik al niet 'moest' opmaken, want zonde om te laten staan en je kunt wijn nu eenmaal niet lang laten staan. En zo kwam er altijd weer een nieuwe aangebroken fles..en....
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Bij mij ging het wel in een iets groter glas, maar niet snel eerder gestaag de hele avond door tot een uur of één. Als een soort infuus.
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Hallo,Ik laat maar even weten dat ik nog besta en nog steeds zin heb in de meeting.Op en af, maar ik ga nog steeds op een slakkengangetje vooruit.
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kirky,Ik kwam na ruim 12 uur niet drinken om 10 uur 's ochtends bij de verslavingsarts en blies (shame on me) 1,7. Dan krab je je wel achter je oren. Vroeg die vent of ik met de auto was. HA HA, daar kon ik dan tenminste antwoorden dat ik geen autoverslaafde was/ben. Kon ie niet appreciëren. De Sukkel (nee, ik kan die vent nog steeds niet hebben).Ik ben er nog. Morgen verjaardagsfeestje. Overmorgen huisarts bellen, ook al heeft ie het druk met al die griepse prikken.
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Had ik niet, na 4 maanden stoppen zat ik , eenmaal begonnen. binnen een week weer op het oude niveau en zonder problemen.!Toen ik bij mijn Ha ooit mijn probleem eindelijk durfde toe te geven zei hij doodleuk: misschien moet je dure wijn kopen dan drink je wrsch minder snel! Ben verbijsterd weggegaan. Toen andermaal de leverwaarden veel te hoog bleken zei hij: ik heb ze wel hoger gezien. Had niks aan die man
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Een goede nacht en een ontspannen dag morgen, Isa
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kan niet, hangt af van het lichaamsgewicht, is een formule voor
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Dank aan iedereen die mij sterkte gewenst hebben.kan bij deze melden dat het vandaag weer goed gaat.Heb twee mensen blij gemaakt met een eigen taart baksel.Heerlijk mijn huis lekker in de geuren en zij blij. Haha alcol, wie weet hoeveel je huisarts zelf dronk???Lekker he Hannah burgelijk kijken naar ik hou van Holland. Ik heb t ook gezien (vandaag voor t eerst) heb me suf zitten raden en een fouten die ik evengoed nog maakte.Zullen we samen een keer naar flikkertjesavond gaan?? hahaha
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 He WitteFijn dat het weer goed gaat met je. Volhouden maar.En die HA? Ja, ik verdacht hem er ook wel van een glaasje of meer te nuttigen.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Heb je gelijk in Isa. Hoewel ik toch kan stoppen na die drie. Miss heb ik toch ergens mazzel in gehad hahaha. Had begrepen dat het ook afhangt van hoelang je drinkt en ik ben 4 en 1/2 jaar geleden vreselijk gaan drinken dus miss is dat relatief kort. Ja drup en als je niet op beantwoorden klikt komt tie niet aan. :$
CPAS Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Kirky,Fragiel of niet (wat is dat eigenlijk?). Het zou best kunnen dat Hannah er niet ver naast zit. 3 flessen wijn en 3/4 l jenever. Een normaal mens (ik nu ook - gelukkig) zou er van in coma raken.Hier geen trots over - dat begrijpen jullie wel.En, Hannah, mij man wist dat ik dronk, maar wou het zelf ook niet echt weten. Hij stak net zo hard zijn kop in het zand als ik. Hij wist zich gewoon geen raad, zo zei hij tijdens een van de gesprekken met de relatietherapeut. En dat geloof ik zonder meer.De ontkenning van een verslaving zit niet alleen bij de verslaafde zelf, maar diens omgeving wil het liever ook niet weten.Nah, ja, ik wil mijn tweede jeugd beter besteden (i.e. meer aan mezelf) dan mijn eerste.Kirky,Ik ben klein en taai en ook heel fragiel (dat durf ik nu wel toe te geven - echte huilebak).Ik ga aftaaien. Slaap lekker.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ga m'n dekbed over mijn hoofd gooien en bidden dat deze 2 komende dagen snel voorbij zijn. Ze zullen beslist dezelde uren hebben als de anderen maar waarom duren deze langer?Slaap lekker allemaal en dank dat jullie er waren.
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Hannah is mijn galgenhumor om mezelf op de been te houden. Soms geef ik het aan dat ik lach en niet blij ben maar meestal niet. Thuis doe ik dat ook. Dan zeg ik bv tegen mezelf komaan mankepoot sta eens op en doe wat. Mankepoot is een rot woord maar moet mezelf echt krikken hoor dus is dit blijkbaar mijn manier. Snappie? Lach wel maar ben niet blij meer moet wel door.
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 ff vraagje hoor Drup en Hannah, kennen jullie elkaar van een meeting of alleen van het forum??Ben ik zomaar eens nieuwschierig naar ivm komende meeting.
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 De zaterdag, die is passéde zondag reeds geborenhet forum leeg en stilgeen lid laat zich meer horenMistroostig staar ik naar het schermen helder als de nachtoverdenk ik wat te doennaar bed, of toch nog wat gewachtnee, wachten heeft geen zinwie zou er reageren?ik zit hier met een smachtend lijfalleen de zucht te kerenSoms krijg je minder dan verwachtook daarvan kun je lerenmaar ik weet niet zeker ofik morgen terug zal kerenMisschien maar beter zovertrouwen op je eigen krachthet enige wat nog restis nu een lange nacht.
lady jane Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Ja ikzei de gek.Nou Alkol, welterusten dan maaren Woman jij ook, als je nog ff komt kijken.Ik was naar het filmhuis en dachtik lees nog even bij, maarzo'n kort draadje heb ik nog niet eerdermeegemaakt in mijn 3 maanden.Eigenlijk wel een goed tekenhebben we toch een sociaal leven dus.Slaap lekkeren tot morgenJane:lips:
Otje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Geplaatst 7 november 2009 Hoi Jane, ja ik ga ook nog afsluiten. Je bent een lieverd xxSlaap lekker allemaal, ik ga dromen van mn doedelzakprins
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Ik dacht, ik ga nog even om het hoekje kijken hier.Maar..............er is helemaal niemand meer.Nou ja, ik ga mn bedje ook maar opzoeken.Alvast voor een ieder een hele fijne en droge zondag.Liefs Pip
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 yep,gewoon wakker!even een foutje in de berekening, ben namelijk rond een uur of 8 in slaap gevallen op de banktja, dan zitten mijn uurtjes erop
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 ach, je hebt het over een vechtgalaweet jij wanneer de finale van K1 is?of is die alweer voorbij?
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 hee tas en tijn,zeg nog even gedag.Was ook op mn bank in slaap gevallen Tas.Jij hebt dus ook zo een lekkere bank als ik;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden